Zet hier de tracks bij die volgens jou hooggewaardeerd zijn (en waarom).
Last edited by Bart0ving on , edited 1 time in total.
Ik vind dit toch echt wel een topic die nog mist(e). Hier komt ook wel heel veel los he.wrote:Komt er ook een topic met Middelmatig Afgespeelde Tracks? Tracks die je de ene keer wel hoort, maar de andere keer niet, haha!
Wie weet Zatox... de 'koning' van Rawstylewrote:Ben wel benieuwd of iemand een raw remix van MMa zou kunnen maken
edit: verkeerde topic gepostwrote:Wie weet Zatox... de 'koning' van Rawstylewrote:Ben wel benieuwd of iemand een raw remix van MMa zou kunnen maken
Heb er nooit wat aan gevondenwrote:Ik begin de Rage remix idd ook al zat te worden...
Over het algemeen wel. Maar k moet zeggen dat er binnen het forum ook wel heel veel Hooggewaardeerd wordt.wrote:Word met Hooggewaardeerde tracks, de dagjesmens tracks bedoeld?
Dit is toch niet heel onlogisch?wrote:Volgende tracks-die-dingen-zijn-topic. Vind ik eigenlijk een beetje onnodig. Even kijken of dit dicht gaat.
Zit wel wat in, dat zo'n topic alleen maar negativiteit teweeg brengtwrote:Gaat toch nergens over dan?
Zolang er OT wordt gereageerd...
Overgewaardeerd kent de spellingscontrole nietwrote:Het is toch overgewaardeerd en niet hooggewaardeerd?