Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 21:37 

Hardtraxxer

Zijn er mensen met ervaring?
Een tijdje terug had ik een stagiaire op het werk en ze wilt met mij en mn vrienden mee naar hardstyle feesten.
Ze is nu nog 15 (ziet er wel ouder uit). Met Intents festival is ze ondertussen 16 geworden, en dat is een 16+ feest, dus daar kan ze mee naartoe iig. En das vet :D
Maar ze wilt mss ook mee naar Knockout, en dan is ze nog net 15 en het is officieel een 18+ feest. Wordt er ooit gecontroleerd? Ik en mijn vrienden zijn nog nooit gecontroleerd, maar ja, wij zijn allemaal al duidelijk zichtbaar dik in de 20 of zelfs tegen de 30... Dus niemand heeft ook een reden iets te vragen...
Ik zat al te denken om vlakbij de wapens/drugs controle meneer hand in hand te staan met haar, zodat ze ouder lijkt doordat ze met iemand staat van bijna 30. Haha, of word ik dan opgepakt omdat ik met een 15 jarige hand in hand loop?
Of als ze controleren, laten ze je dan door voor een tientje ofzo bijvoorbeeld? :P
Ze kent trouwens geen mensen van 18 of 19 die niet al hun ID nodig hebben die avond, dus een ID lenen zit er niet in...
Tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 21:38 

Hardtraxx Elite

Gebruik de zoek functie effe man. Staat genoeg info op de site.
Maar ik denk, als je twijfelt of je binnenkomt. Dat je dan ook niet binnenkomt. Dus de keuze is aan haar zelf!
Overigens worden meisjes nooit zo goed gecontroleerd als ze even vriendelijk lachen ;) Qlimax zag ik ook een meisje van 12 vol naar de haaien gaan. 't Is maar waar je zin in hebt op die leeftijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 21:45 

Bierkoning

ik ben nog nooit gecontroleerd bij een feestje, en ik was 16 op Hardbass & Inqontrol en kben nu nog steeds geen 18 maar ik kom altijd gewoon binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 21:48 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
ik ben nog nooit gecontroleerd bij een feestje, en ik was 16 op Hardbass & Inqontrol en kben nu nog steeds geen 18 maar ik kom altijd gewoon binnen

Klopt. Maar meestal als je twijfelt en zenuwachtig gaat doen pakken ze je er zo uit. Dan niet eens om leeftijd maar dan denken ze gewoon 'waarom doet hij/zij zo vreemd? Die heeft vast iets te verbergen.' You get the picture ;)
Ga zelf trouwens ook al mee sinds mn 16e nooit problemen gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 22:08 

Donateur

Gevalletje onvoorspelbaar, als ze graag genoeg mee wil gewoon het risico nemen zo niet lekker wachten tot je 18 bent. Oh en kom dan ook niet achteraf zeuren als het mislukt is ;-)

Succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 00:04 

Hardtraxx Veteran

Grote feesten makkie maar bij de kleinere doen ze soms iedereen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 00:08 

Hardtraxx Veteran

Beetje onzin topic dit, kan ook gewoon in "stel je vraag".
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 08:43 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Beetje onzin topic dit, kan ook gewoon in "stel je vraag".
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen