Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
R
Hardtraxxer
186 posts member since 2008
last seen Apr 2017
Hoi,

View on YouTube" target="_blank" rel="nofollow

Dit is een filmpje van Queen is 1985 :worship:
Waarom post ik dit?

Hier doet iedereen maar dan iedereen ook echt mee met de muziek, hier kun je zien dat iedereen ook echt voor muziek komt. 80 000 mensen die gewoon allemaal mee zingen/handen in de lucht.

Brengt toch wat sfeer en dat is wat ik hedendaags mis op de hardstyle feesten :(

KLACHT: meelopers/dagjesvolk :(
subklacht: stilstaan op een hardstyle feest :')

Doei :whistle:
Hardtraxxer
923 posts member since 2008
last seen Jul 2010
Dan noem je iemand op ook, Queen stond altijd bekend om de muzikale veelzijdigheid, de gelaagde arrangementen en harmonieën en de krachtige live-optredens.

Ik ben zelf door mijn vader met Queen opgegroeid, het is voor mijn tijd, maar mijn eerste egte cd was van deze heren ^^.

Tegenwoordig is het probleem het geluid, is dat beter dan komt het best goed, maar nix is beter dan vroeger -.-
Hardtraxxer
664 posts member since 2009
last seen Dec 2019
op filmpjes lijkt het alsof iedereen meedoet, ik kan je garanderen dat daar ook mensen stil staan
Hardtraxxer
last seen Jul 2010
Hardstyleking wrote:op filmpjes lijkt het alsof iedereen meedoet, ik kan je garanderen dat daar ook mensen stil staan
Ik kan je garanderen, dat dat niet zo was. :cool:
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Headhunter(4)Ever wrote:
Hardstyleking wrote:op filmpjes lijkt het alsof iedereen meedoet, ik kan je garanderen dat daar ook mensen stil staan
Ik kan je garanderen, dat dat niet zo was. :cool:
Staven met bewijzen XD
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Headhunter(4)Ever wrote: Ik kan je garanderen, dat dat niet zo was. :cool:
jij was erbij?
Hardtraxxer
last seen Jul 2010
_dp_ wrote:
Headhunter(4)Ever wrote: Ik kan je garanderen, dat dat niet zo was. :cool:
jij was erbij?
Dat niet, maar de meeste mensen die daar waren, waren Queen Fans, een documentaire kijken kan ook veel doen ^^

Is natuurlijk niet hetzelfde maar tog, je zag veel dingen vanuit het publiek en niemand stond egt stil zoals op HardBass.
Hardtraxxer
664 posts member since 2009
last seen Dec 2019
dat kwam omdat er mensen aant wenen waren over het geluid XD
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Maar Queen op Live Aid is wel iets anders dan Hardbass
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Misschien omdat mensen bijna omvallen van vermoeidheid door de eeuwige basshits bij hardstyle? Dit is bij Queen wel anders.
Queen's muziek is mooi, sfeer ja. Maar het valt met geen mogelijkheid te vergelijken. En het is nogal naief om te denken dat daar niemand stil staat.

Ik ben het 100% eens met je klachten Robz, maar Queen is niet echt vergelijkbaar materiaal.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Mol wrote:Misschien omdat mensen bijna omvallen van vermoeidheid door de eeuwige basshits bij hardstyle? Dit is bij Queen wel anders.
Queen's muziek is mooi, sfeer ja. Maar het valt met geen mogelijkheid te vergelijken. En het is nogal naief om te denken dat daar niemand stil staat.

Ik ben het 100% eens met je klachten Robz, maar Queen is niet echt vergelijkbaar materiaal.
Miss niet te vergelijken, maar is maar een voorbeeld lijkt mij.

En ik ben 't er mee eens. Niet allemaal zo stoer staan te kijken, maar los gaan met elkaar. :woot:
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
De muziek van vroeger is ook gewoon echte muziek.. dat van tegenwoordig gaat nergens meer over. Hardstyle luister ik omdat ik dat ook gewoon goed vind en die feesten zijn gewoon helemaal te gek.

Maar verder echt alle respect voor de vroegere muziek..
Hardtraxxer
last seen Jul 2010
Rik wrote:
Mol wrote:Misschien omdat mensen bijna omvallen van vermoeidheid door de eeuwige basshits bij hardstyle? Dit is bij Queen wel anders.

Miss niet te vergelijken, maar is maar een voorbeeld lijkt mij.

En ik ben 't er mee eens. Niet allemaal zo stoer staan te kijken, maar los gaan met elkaar. :woot:
En zeker geen vechtpartijen :innocent:
R
Hardtraxxer
186 posts member since 2008
last seen Apr 2017
Het gaat er niet om wat voor artiest er staat, het gaat om het publiek.

Vroegaah was alles beter?

Zou het echt zo zijn :woot: >.<