Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 15:32 

Hardtraxx Veteran

Kijk, iedereen weet wat dit was.

Nu is het zo dat onzer geliefden hardstyle ook erg populair aan het worden is. Een hype hangt in de lucht. Er zijn al veel discussies hierover geweest maar ik wou dit ook eens in een centraal topic proberen.

Lijkt het je goed of slecht als er zo'n hype komt? Waarom? etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 15:35 

Hardtraxx Elite

Lijkt me wel chill eigenlijk! Hype van een jaartje en dan zijn al die mongôleehh weer weg! Terug naar de kern ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 15:37 

Hardtraxxer

Mannonymous schreef:
Lijkt me wel chill eigenlijk! Hype van een jaartje en dan zijn al die mongôleehh weer weg! Terug naar de kern ;)

Was met de Jumpstyle ook zo, ff een hype en nu hoor je niemand meer over dat domme dansje xd

De echte Die Hard-Hardstyle liefhebbers blijven toch wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 15:37 

Hardtraxx Veteran

die clip is geweldig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 15:42 

Hardtraxxer

En dan te bedenken dat die kerel minister is geweest :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 15:43 

Hardtraxxer

Mannonymous schreef:

+2000 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 15:44 

Hardtraxx Veteran

Bier Tanken schreef:

hij maakt wel de partij van held pim ten schande :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 15:49 

Donateur

Pim hield stiekem ook wel van jump.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 15:53 

Artiest

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 16:01 

Hardtraxxer

Oxbow schreef:
Bier Tanken schreef:

hij maakt wel de partij van held pim ten schande :mad:

Een partij met alleen maar van zulke prutsers was gedoemt te mislukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 16:02 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

En van hakken met zijn gladde kop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 16:02 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

en klussen in z'n voortuin :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 16:35 

Hardtraxx Veteran

22 mei 2007
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 17:20 

Hardtraxx Elite

De scene moet gewoon een keer ontploffen, en dan zie je wie erna overblijven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 17:30 

Hardtraxx Veteran

Hilbrand Nawijn .. Onze stadsheld :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 17:43 

Hardtraxxer

Denken dat hardstyle altijd underground was/is :') x100
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 18:17 

Hardtraxx Elite

Volgens mij is het hype stadium min of meer al bereikt. Ik zie zoveel van die jochies met een mobiel in de klauwen waarop ze hardstyle afspelen, zodat iedereen moet mee genieten.

Ook is het me vandaag in de klas opgevallen hoeveel mensen er naar Qlimax willen. Ze weten enkele (vooral scantraxx) dj's op te noemen, en showtek. Verder zijn er een paar naar defqon geweest, en die praten nog steeds over het prachtige vuurwerk.
Ik denk dat 70% van alle mensen die zeggen dat ze hardstyle mooi vinden niet dagelijks luistert, vooral omdat het (nog) niet bereikbaar genoeg is (youtube is vaak al te veel werk).

Een andere aanwijzing voor de hype vind ik Youtube. Je hoeft de reacties onder previews van nieuwe tracks alleen maar te lezen en je weet genoeg. Ze komen beangstigend veel overeen met de reacties die onder de filmpjes van justin bieber :sick: :') :mad: staan. De diepgang en de passie voor de hardstyle is ver te zoeken, veel hardstyle wordt al net zo oppervlakkig als de muziek die dagelijks op de radio is. Die muziek brengt dus ook weer mensen met zich mee die niet zoveel om de muziek geven, maar er wel naar luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 18:26 

Hardtraxx Veteran

Haha, dit is geen jump maar Jumpstyle. Als je dit vergelijkt met een plaat van Ronald V, Teka B of Lethal MG dan zou je deze plaat niet eens maar tot het jump genre kunnen benoemen maar tot bubblegum groep 8 muziek.

Jumpen doe je ook niet op die manier, althans, hard jumpen is echt vet en dan vooral op feesten :D

Als 't met de hardstyle zo gaat mag dat van mij opzich wel, dan heb je die hype effe en daarna is iedereen d'r weer klaar mee, prima toch :) ? En als d'r al een hype komt dan zie je echt niet een doorsnee Fusion Artiest op TMF of uit de speakers knallen bij een ''echt hardstyle feestje''.

Ach, de wereld vergaat niet, en ik blijf 't wel luisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 18:46 

Hardtraxx Elite

Sainen schreef:
Volgens mij is het hype stadium min of meer al bereikt. Ik zie zoveel van die jochies met een mobiel in de klauwen waarop ze hardstyle afspelen, zodat iedereen moet mee genieten.

+1
De vriendjes van mijn broertje (zit in de brugklas) luisteren ook ineens allemaal hardstyle en ondertussen ook best veel mensen uit mijn klas.
Aan de ene kant is het ook wel fijn dat er wat meer mensen luisteren want dan hoef je iig niet in je eentje naar een feest maar het is wel jammer dat het er tegenwoordig op begint te lijken dat mensen het luisteren omdat het 'stoer' is ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 20:06 

Hardtraxx Veteran

Lekker boeiend. Wat maakt het uit of anderen het luisteren of niet. Jij bent de enige die bepaalt of jij iets luistert of niet. En je bent ook degene die uitmaakt of jij iets vet vind of niet. Mindere dingen laat je lekker links liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 00:20 

Hardtraxx Veteran

Ik ben nog steeds benieuwd wanneer de eerste Headhunterz ringtone op Jamba verschijnt. Die dag gaat de boeken in als het begin van het einde.

Overigens zou ik zo'n hype wel chill vinden, de artiesten die ik luister komen toch niet op TMF/zijn toch te ontoegankelijk voor de klapmongolen en als het ECHT heel erg wordt (wat ik niet voorspel) ga ik gewoon hardcore luisteren totdat hardstyle weer normaal is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 00:26 

Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Haha, dit is geen jump maar Jumpstyle. Als je dit vergelijkt met een plaat van Ronald V, Teka B of Lethal MG dan zou je deze plaat niet eens maar tot het jump genre kunnen benoemen maar tot bubblegum groep 8 muziek.

Vergeet niet Lobotomy Inc. :drool:
tomb schreef:
Ik ben nog steeds benieuwd wanneer de eerste Headhunterz ringtone op Jamba verschijnt. Die dag gaat de boeken in als het begin van het einde.

Meeste ringtone sites hebben al hardstyle 'ringtonezzzz' en dan niet alleen headhunterz, maar ook early hardstyle enzo..
Maar dat was jaaaaren terug ook al zo! Eigenlijk al sinds 2005 denk ik :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 00:53 

Hardtraxxer

Ook veel mensen uit mijn klas waarvan ik gewoon dik niet van verwacht dat ze Hardstyle luisteren. En ja hoor de enige die ze kennen HHz HHz HHz HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ en de andere dag hoor ik ze gewoon weer rap luisteren. :') Neppe meelopers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 02:25 

Hardtraxx Addict

ach ik weet het niet echt,

aan de ene kant is het wel chill als het een hype word misschien kunnen mijn kameraden het dan ooit is waarderen aan de andere kant komt er misschien wel veels te veel klootjes volk zo dat er meer ruzie komt etc.
dat zie ik nu vooral in discotheken een avondje met bijna alleen maar hardstyle gaat nu meestal wel goed af zonder te matten maar is er house etc dan zie ik gelijk knetter veel mat partijen zou zonde zijn als dat bij hardstyle ook gebeurt.
kan ook wezen dat ik het te druk heb met uit me plaat te gaan omdat te zien:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 08:55 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:

Ook is het me vandaag in de klas opgevallen hoeveel mensen er naar Qlimax willen. Ze weten enkele (vooral scantraxx) dj's op te noemen, en showtek. Verder zijn er een paar naar defqon geweest, en die praten nog steeds over het prachtige vuurwerk.
Ik denk dat 70% van alle mensen die zeggen dat ze hardstyle mooi vinden niet dagelijks luistert, vooral omdat het (nog) niet bereikbaar genoeg is (youtube is vaak al te veel werk).

Een andere aanwijzing voor de hype vind ik Youtube. Je hoeft de reacties onder previews van nieuwe tracks alleen maar te lezen en je weet genoeg. Ze komen beangstigend veel overeen met de reacties die onder de filmpjes van justin bieber :sick: :') :mad: staan. De diepgang en de passie voor de hardstyle is ver te zoeken, veel hardstyle wordt al net zo oppervlakkig als de muziek die dagelijks op de radio is. Die muziek brengt dus ook weer mensen met zich mee die niet zoveel om de muziek geven, maar er wel naar luisteren.

:worship:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen