Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 43 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
ik heb KGB's - Yerba Diabolika nog niet gezien, ook een topper
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Technoboy - Rage (Meditterana Dub)

vind het zo vet hoe die over gaat naar de rage melodie :yay:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Teknizion wrote:Technoboy - Rage (Meditterana Dub)

vind het zo vet hoe die over gaat naar de rage melodie :yay:
Zo vet inderdaad! Het beste van Rage gecombineerd met een redelijk felle, korte track. Ik vind hem ook heerlijk!
Hardtraxxer
528 posts member since 2009
last seen Feb 2010
Headhunterz - Scrap attack :love:
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
InQontrol09 wrote:Headhunterz - Scrap attack :love:
idd, die mag nu niet ontbreken
Hardtraxxer
668 posts member since 2008
last seen Jan 2014
freddyadu8 wrote:
InQontrol09 wrote:Headhunterz - Scrap attack :love:
idd, die mag nu niet ontbreken
+ 1
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Milán wrote:
Dennis Aka Mash wrote: En ik vind het al helemaal onnodig dat er zoiets als een 'zomerplaat' moet zijn. Het lijkt de top 40 wel.
Eindelijk nog iemand die er zo over denkt!
Ik vind dit echt zeiken om het zeiken. Sorry jongens maar ik hou van hardstyle en ik hou van de zomer, en als de zon schijnt, dan word ik blij, en dan klinkt alle muziek ineens beter dan ooit tevoren. En sommige tracks, die hebben daarbovenop iets speciaals, dat echt past bij het zomergevoel. Als het dan weer winter is, dan luister je die ene track, en dan begin je spontaan te dagdromen over al die mooie dagen op het strand. Dat is gewoon liefde voor muziek, liefde voor de zon, en daar komt geen top 40 aan te pas.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Sunboom wrote:
Milán wrote:
Dennis Aka Mash wrote: En ik vind het al helemaal onnodig dat er zoiets als een 'zomerplaat' moet zijn. Het lijkt de top 40 wel.
Ik vind dit echt zeiken om het zeiken. Sorry jongens maar ik hou van hardstyle en ik hou van de zomer, en als de zon schijnt, dan word ik blij, en dan klinkt alle muziek ineens beter dan ooit tevoren. En sommige tracks, die hebben daarbovenop iets speciaals, dat echt past bij het zomergevoel. Als het dan weer winter is, dan luister je die ene track, en dan begin je spontaan te dagdromen over al die mooie dagen op het strand. Dat is gewoon liefde voor muziek, liefde voor de zon, en daar komt geen top 40 aan te pas.
:worship:
Hardtraxxer
528 posts member since 2009
last seen Feb 2010
markus schulz-the new world :$
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2009
last seen Sep 2010
Sunboom wrote:
Milán wrote:

+1!!

staat dedication van davide er al tussen!? :yes:
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
A-lusion Meets Scope DJ - Between worlds heeft ook wel iets zomers :yes:
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Sunboom wrote:
Milán wrote:
Dude, je reageert nog sentimenteler dan mijn moeder als ze lammetjes in het weiland ziet huppelen zeg :')

In deze topic worden willekeurig nummers geplaats die niet onder het harde beukwerk vallen en gewoon een leuk melodie hebben. (Neem trouwens niet weg dat ik het ook geweldige nummers vind) Alleen kun je die nummers plaatsen onder de wat softere stroming in de hardstyle. Zomerplaten hiervan maken vind ik een top40handeling en dat laat ik even weten. Anyway, ik ga nu ook weer lekker buiten van het zonnetje genieten ;)
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2009
last seen Mar 2010
Ivan Carsten - Bumpin' Hard (Tuneboy Remix)

Voelt ook zo lkkr zomers aan :D
Hardtraxxer
923 posts member since 2008
last seen Jul 2010
Sunboom wrote:
Milán wrote:
Moet je poepen jongen?, doe rustig aan man, deze topic is gewoon om te geinen :thumbup:
N
Hardtraxxer
268 posts member since 2009
last seen Oct 2024
D-Block - S-Te-Fan - Music Made Addict

Dat is echt dè zomerplaat van 2009! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 23 hours ago
Pradera vs. Sasha F - Summer Feelings :love:
Last edited by flevoboys on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
981 posts member since 2009
last seen Feb 2014
Gentalica - Kabooom!
T
Hardtraxxer
616 posts member since 2008
last seen Aug 2015
The Pitcher - Our Core :cool:
The Pitcher - Serenity :cool:
Franscesco Zeta - Fairyland :cool:
2 Best Enemies - Les Drums (TBY RMX) :cool:
Nagoom - Atmosphere :cool:

Allemaal lekker zomers naar mijn mening.

De zomertrack voor mij is wel:
Charly Lownoise & Mental Theo - Rainbow high In The Sky
Happy Hardcore! :love:
R
Hardtraxxer
93 posts member since 2008
last seen Apr 2011
flevoboys wrote:Pradera vs. Sacha F - Summer Feelings :love:
Juist!
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Reity wrote:
flevoboys wrote:Pradera vs. Sacha F - Summer Feelings :love:
Juist!
Heerlijk nummer :loving:
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
Frontliner - Sunblast :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
freddyadu8 wrote:Frontliner - Sunblast :thumbup:
Heeft hij hem gedraaid op In Qontrol? Ik stond bij Zany, vind Frontliner niet echt geniaal.

Want op de decibel trailer hoor je 30 seconden ofzo.. Kan ik geen track op beoordelen.
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
Khadber wrote:
freddyadu8 wrote:Frontliner - Sunblast :thumbup:
Heeft hij hem gedraaid op In Qontrol? Ik stond bij Zany, vind Frontliner niet echt geniaal.

Want op de decibel trailer hoor je 30 seconden ofzo.. Kan ik geen track op beoordelen.
Ja hij had hem gedraaid op inQontrol

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Hmm.. Zoals velen al zeiden, de vergelijking met geluidjes en opbouw valt heel erg met Control Alt Delete te vergelijken. Zeker ook die gekke toontjes, zitten ook in de intro van CAD.
Vind het wel een redelijke track, beter als al die meuk die hij de laatste tijd heeft uitgebracht.

En het is niet de Decibel Anthem overigens ;).
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Khadber wrote:Hmm.. Zoals velen al zeiden, de vergelijking met geluidjes en opbouw valt heel erg met Control Alt Delete te vergelijken. Zeker ook die gekke toontjes, zitten ook in de intro van CAD.
Vind het wel een redelijke track, beter als al die meuk die hij de laatste tijd heeft uitgebracht.

En het is niet de Decibel Anthem overigens ;).
Hoe verklaar je dan dat deze track in de Decibel Outdoor trailer zit