Sunboom schreef:
Milán schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
En ik vind het al helemaal onnodig dat er zoiets als een 'zomerplaat' moet zijn. Het lijkt de top 40 wel.
Eindelijk nog iemand die er zo over denkt!
Ik vind dit echt zeiken om het zeiken. Sorry jongens maar ik hou van hardstyle en ik hou van de zomer, en als de zon schijnt, dan word ik blij, en dan klinkt alle muziek ineens beter dan ooit tevoren. En sommige tracks, die hebben daarbovenop iets speciaals, dat echt past bij het zomergevoel. Als het dan weer winter is, dan luister je die ene track, en dan begin je spontaan te dagdromen over al die mooie dagen op het strand. Dat is gewoon liefde voor muziek, liefde voor de zon, en daar komt geen top 40 aan te pas.
Dude, je reageert nog sentimenteler dan mijn moeder als ze lammetjes in het weiland ziet huppelen zeg
In deze topic worden willekeurig nummers geplaats die niet onder het harde beukwerk vallen en gewoon een leuk melodie hebben. (Neem trouwens niet weg dat ik het ook geweldige nummers vind) Alleen kun je die nummers plaatsen onder de wat softere stroming in de hardstyle. Zomerplaten hiervan maken vind ik een top40handeling en dat laat ik even weten. Anyway, ik ga nu ook weer lekker buiten van het zonnetje genieten