Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2009 21:43 

Hardtraxx Veteran

ik heb KGB's - Yerba Diabolika nog niet gezien, ook een topper
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2009 22:17 

Donateur

Technoboy - Rage (Meditterana Dub)

vind het zo vet hoe die over gaat naar de rage melodie :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2009 22:22 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Technoboy - Rage (Meditterana Dub)

vind het zo vet hoe die over gaat naar de rage melodie :yay:

Zo vet inderdaad! Het beste van Rage gecombineerd met een redelijk felle, korte track. Ik vind hem ook heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2009 12:22 

Hardtraxxer

Headhunterz - Scrap attack :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2009 12:39 

Hardtraxx Veteran

InQontrol09 schreef:

idd, die mag nu niet ontbreken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2009 15:18 

Hardtraxxer

freddyadu8 schreef:
InQontrol09 schreef:

idd, die mag nu niet ontbreken

+ 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2009 14:25 

Hardtraxx Elite

Milán schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
En ik vind het al helemaal onnodig dat er zoiets als een 'zomerplaat' moet zijn. Het lijkt de top 40 wel.

Eindelijk nog iemand die er zo over denkt!

Ik vind dit echt zeiken om het zeiken. Sorry jongens maar ik hou van hardstyle en ik hou van de zomer, en als de zon schijnt, dan word ik blij, en dan klinkt alle muziek ineens beter dan ooit tevoren. En sommige tracks, die hebben daarbovenop iets speciaals, dat echt past bij het zomergevoel. Als het dan weer winter is, dan luister je die ene track, en dan begin je spontaan te dagdromen over al die mooie dagen op het strand. Dat is gewoon liefde voor muziek, liefde voor de zon, en daar komt geen top 40 aan te pas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2009 14:53 

Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
Milán schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
En ik vind het al helemaal onnodig dat er zoiets als een 'zomerplaat' moet zijn. Het lijkt de top 40 wel.

Ik vind dit echt zeiken om het zeiken. Sorry jongens maar ik hou van hardstyle en ik hou van de zomer, en als de zon schijnt, dan word ik blij, en dan klinkt alle muziek ineens beter dan ooit tevoren. En sommige tracks, die hebben daarbovenop iets speciaals, dat echt past bij het zomergevoel. Als het dan weer winter is, dan luister je die ene track, en dan begin je spontaan te dagdromen over al die mooie dagen op het strand. Dat is gewoon liefde voor muziek, liefde voor de zon, en daar komt geen top 40 aan te pas.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2009 16:21 

Hardtraxxer

markus schulz-the new world :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2009 16:23 

Hardtraxx Newbie

Sunboom schreef:
Milán schreef:
Dennis Aka Mash schreef:

+1!!

staat dedication van davide er al tussen!? :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2009 19:11 

Hardtraxx Veteran

A-lusion Meets Scope DJ - Between worlds heeft ook wel iets zomers :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2009 19:33 

Donateur

Sunboom schreef:
Milán schreef:
Dennis Aka Mash schreef:

Dude, je reageert nog sentimenteler dan mijn moeder als ze lammetjes in het weiland ziet huppelen zeg :')

In deze topic worden willekeurig nummers geplaats die niet onder het harde beukwerk vallen en gewoon een leuk melodie hebben. (Neem trouwens niet weg dat ik het ook geweldige nummers vind) Alleen kun je die nummers plaatsen onder de wat softere stroming in de hardstyle. Zomerplaten hiervan maken vind ik een top40handeling en dat laat ik even weten. Anyway, ik ga nu ook weer lekker buiten van het zonnetje genieten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2009 02:05 

Hardtraxx Newbie

Ivan Carsten - Bumpin' Hard (Tuneboy Remix)

Voelt ook zo lkkr zomers aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2009 07:58 

Hardtraxxer

Sunboom schreef:
Milán schreef:
Dennis Aka Mash schreef:

Moet je poepen jongen?, doe rustig aan man, deze topic is gewoon om te geinen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2009 10:48 

Hardtraxxer

D-Block - S-Te-Fan - Music Made Addict

Dat is echt dè zomerplaat van 2009! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2009 15:54 

Hardtraxx Veteran

Pradera vs. Sasha F - Summer Feelings :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2009 16:26 

Hardtraxxer

Gentalica - Kabooom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2009 18:21 

Hardtraxxer

The Pitcher - Our Core :cool:
The Pitcher - Serenity :cool:
Franscesco Zeta - Fairyland :cool:
2 Best Enemies - Les Drums (TBY RMX) :cool:
Nagoom - Atmosphere :cool:

Allemaal lekker zomers naar mijn mening.

De zomertrack voor mij is wel:
Charly Lownoise & Mental Theo - Rainbow high In The Sky
Happy Hardcore! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2009 18:55 

Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Pradera vs. Sacha F - Summer Feelings :love:

Juist!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2009 23:11 

Hardtraxx Veteran

Reity schreef:
flevoboys schreef:
Pradera vs. Sacha F - Summer Feelings :love:

Juist!

Heerlijk nummer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 16:34 

Hardtraxx Veteran

Frontliner - Sunblast :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 16:35 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:

Heeft hij hem gedraaid op In Qontrol? Ik stond bij Zany, vind Frontliner niet echt geniaal.

Want op de decibel trailer hoor je 30 seconden ofzo.. Kan ik geen track op beoordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 16:44 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
freddyadu8 schreef:

Heeft hij hem gedraaid op In Qontrol? Ik stond bij Zany, vind Frontliner niet echt geniaal.

Want op de decibel trailer hoor je 30 seconden ofzo.. Kan ik geen track op beoordelen.

Ja hij had hem gedraaid op inQontrol

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 16:46 

Hardtraxx Veteran

Hmm.. Zoals velen al zeiden, de vergelijking met geluidjes en opbouw valt heel erg met Control Alt Delete te vergelijken. Zeker ook die gekke toontjes, zitten ook in de intro van CAD.
Vind het wel een redelijke track, beter als al die meuk die hij de laatste tijd heeft uitgebracht.

En het is niet de Decibel Anthem overigens ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 18:23 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Hmm.. Zoals velen al zeiden, de vergelijking met geluidjes en opbouw valt heel erg met Control Alt Delete te vergelijken. Zeker ook die gekke toontjes, zitten ook in de intro van CAD.
Vind het wel een redelijke track, beter als al die meuk die hij de laatste tijd heeft uitgebracht.

En het is niet de Decibel Anthem overigens ;).

Hoe verklaar je dan dat deze track in de Decibel Outdoor trailer zit
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen