Krijg je het weer
. Er valt gewoon niet 1 puur rauwe track etc... aan te wijzen. Iemand anders zal hem wel weer niet rauw genoeg vinden. Heel die zooi is subjectief.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
doe dat stomme quizje maar ergens anders want het indd subjectief iedereen heeft zn eigen mening er weer over en blijf die duistere/harde/rauwe nummers posten 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
wrote: blijf die duistere/harde/rauwe nummers posten
eigelijk is dit gewoon het echte hardstyle

-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
het is misschien wel niet zo'n super rauw of hard nummer maar duister is ie wel een beetje
View on YouTube
en hij is ook nice
View on YouTube
en hij is ook nice
COCA - Hammerhead
Solutio - Devastator
Raine - Fire
Donkey Rollers - We Are One
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Last edited by Love_Fulfilled on , edited 2 times in total.
Ik zat net die top 25 te bedenken en ik dacht ik moet toch ook een Danielle Mondello track hebben en dus kwam ik op Disco Loud uit en die vindt ik toch ook wel een plaatsje in dit topic waard..
View on YouTube
View on YouTube
dat nummer is gewoon uit de set van Danielle Mondello @ Qlimax 2003 geknipt en bestaat niet... Weer zo'n youtube verzinsel, het nummer dat je waarschijnlijk bedoelt is Builder - Bad Manners (Luca Antolini remix)wrote:Ik zat net die top 25 te bedenken en ik dacht ik moet toch ook een Danielle Mondello track hebben en dus kwam ik op Disco Loud uit en die vindt ik toch ook wel een plaatsje in dit topic waard..
View on YouTube
Nu je het zegt, er komt weer een heel klein belletje rinkelen.. Maar ik was er zelf echt niet op gekomen, bedankt.wrote:dat nummer is gewoon uit de set van Danielle Mondello @ Qlimax 2003 geknipt en bestaat niet... Weer zo'n youtube verzinsel, het nummer dat je waarschijnlijk bedoelt is Builder - Bad Manners (Luca Antolini remix)wrote:Ik zat net die top 25 te bedenken en ik dacht ik moet toch ook een Danielle Mondello track hebben en dus kwam ik op Disco Loud uit en die vindt ik toch ook wel een plaatsje in dit topic waard..
View on YouTube
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Enneh, wat verstaan jullie nu onder 'rauw'. Vind het maar een kutwoord.
Sla is rauw.
Sla is rauw.
rauw een kutwoord het is een van de beste woorden die er is, of raw in t engels nog beter.
Ik vind zany - raw ook wel een erg rauwe plaat overigens, nu we het toch over raw hebben
Ik vind zany - raw ook wel een erg rauwe plaat overigens, nu we het toch over raw hebben
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Nog maar is wat posten hiero.....
View on YouTube
Weten we ook gelijk waar ze et q-dance geluidje van hebben
View on YouTube
View on YouTube
Weten we ook gelijk waar ze et q-dance geluidje van hebben
View on YouTube
-