Waarom niet?
Omdat de plaat opzich al zuigt, en het nog veel erger zou zijn als er Donkey Rollers boven kwam te staan.Timothy21 wrote:Waarom niet?
Omdat de plaat opzich al zuigt, en het nog veel erger zou zijn als er Donkey Rollers boven kwam te staan.Timothy21 wrote:Waarom niet?
Dakpannetje, wat knap van jou dat jij kan zeggen dat 'de plaat op zich al zuigt', terwijl je maar een klein stukje kan horen.. Petje af!Dakpan wrote:Omdat de plaat opzich al zuigt, en het nog veel erger zou zijn als er Donkey Rollers boven kwam te staan.Timothy21 wrote:Waarom niet?
Geen idee.....het origineel is iig niet van de swedish house maffia. origineel is Tim Berg - Bromancethedominator wrote:Deze Moet ik hebben
Zo genietten nummer![]()
View on YouTube
Swedish House maffia - One (Coone remix) ?????
wootum wrote:@ Roan: Wildstylez - A Lost World
R3zonance - weapon (Zatox & The R3bels remix)Refuze wrote:Ik zoek een nummer met de tekst erin ''Music Is My Weapon''
Wie o wie?
DankjeWZY wrote:R3zonance - weapon (Zatox & The R3bels remix)Refuze wrote:Ik zoek een nummer met de tekst erin ''Music Is My Weapon''
Wie o wie?
Release all my rage, let the beast out the cage?roberttt wrote:weet iemand hoe het nummer heet waar ze in zeggen "release on your beast " of zoiets hoorde hem op decibel maar geen idee welke het was:P
alvast bedankt
jah die DankuMike-O wrote:Release all my rage, let the beast out the cage?roberttt wrote:weet iemand hoe het nummer heet waar ze in zeggen "release on your beast " of zoiets hoorde hem op decibel maar geen idee welke het was:P
alvast bedankt
Crypsis & Chain Reaction - Furious
Oftewel Williams Syndrome - EmotionsWZY wrote:R3zonance - weapon (Zatox & The R3bels remix)Refuze wrote:Ik zoek een nummer met de tekst erin ''Music Is My Weapon''
Wie o wie?
HuhJP Hardstyle wrote:Oftewel Williams Syndrome - EmotionsWZY wrote:R3zonance - weapon (Zatox & The R3bels remix)Refuze wrote:Ik zoek een nummer met de tekst erin ''Music Is My Weapon''
Wie o wie?
JP Hardstyle wrote:@ Gill
die zijn zo'n beetje exact hetzelfde