Sorry ben niet zo computer held, was zijn voor laatste track, Wildstylez? -ID staat bij tracklist LSDB dus zal wel onbekend zijn maar had stille hoop dat iemand het al wistSiobhan wrote:Doe eens een soundfile-tje en deel 'm eens?Izbut wrote:Die track voor Power of the mind in Headhunterz qlimax set, de tering...
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Die melodie van Noisecontrollers - Bassleader anthem 2008 lijkt erg op een andere melodie uit een hardstyle plaat. Ik kom er alleen niet op. Iemand?
Vind het zelf iets weghebben van Alpha² - Unleashed, maar denk niet dat je die bedoeltLeonidas wrote:Die melodie van Noisecontrollers - Bassleader anthem 2008 lijkt erg op een andere melodie uit een hardstyle plaat. Ik kom er alleen niet op. Iemand?
Donkey Rollers – Voice Of Conscience
Die melody lijkt erg op een andere track, volgens mij op een hardcore track.
iemand?
Die melody lijkt erg op een andere track, volgens mij op een hardcore track.
iemand?
Endymion - Payback?
Of
The Viper - Intellectual Killer (of de remix)
Komen bij mij als eerste op.
Of
Ja, tis inderdaad een Endymion track. Nu weet ik het weer: Stay Focessed, maar Payback lijkt er inderdaad ook wel wat op. Vind het de zelfde synth hebben. ThanksBroken Balance wrote:Endymion - Payback?
Of
Ben'k weer met een vrij specifiek iets, non hardstyle nummer maar daarom niet een mindere challenge:
Vanaf 0:50.17 gaat door het nummer van Saby Davis - Return of the saw een sampletje lopen dat ik niet anders kan omschrijven dan een Martin Garrix achtig iets.
Als je goed luistert is dit een onderdeel van een nummer wat naast Return of the saw wordt gedraaid.
Wie weet wat dit is?
View on YouTube
Ik ben benieuwd of iemand dit kan ID'en!
Taz
Vanaf 0:50.17 gaat door het nummer van Saby Davis - Return of the saw een sampletje lopen dat ik niet anders kan omschrijven dan een Martin Garrix achtig iets.
Als je goed luistert is dit een onderdeel van een nummer wat naast Return of the saw wordt gedraaid.
Wie weet wat dit is?
View on YouTube
Ik ben benieuwd of iemand dit kan ID'en!
Taz
Echt wat voor filmpjes kijk jij joh
Dan zijn het weer kooi-danseressen en nu weer soort showgirls
OT: de track klink gewoon als een remix van Return of The Saw
Dan zijn het weer kooi-danseressen en nu weer soort showgirls
Thanks for the info. Ik wist het zelf nog niet van die vids.ErikZ wrote:Echt wat voor filmpjes kijk jij joh![]()
Dan zijn het weer kooi-danseressen en nu weer soort showgirls![]()
Nee, ik schreef al niet voor niets "als je goed luistert".
Vanaf 50:16 gaat er parallel een totaal ander nummer naast lopen
met een sample sound dat op geen enkele remix van Saby Davis
terugkomt.
Anyone else?
-
DHardtraxxer
- 105 posts member since 2014
- last seen May 2016
The R3belz - Reactivating The Bionicleduizendpoot wrote:https://www.youtube.com/watch?v=2YwIXh44GGI
Hard bass 2012, intro van het blauwe team vanaf 1:22:10 (duurt paar seconden).
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Ik ben op zoek naar een track met de vocal: blow your fucking face away.
Gunz For Hire - Bassdrum JunkieBrmn wrote:Ik ben op zoek naar een track met de vocal: blow your fucking face away.
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Dat is hem! dankuMagnetron wrote:Gunz For Hire - Bassdrum JunkieBrmn wrote:Ik ben op zoek naar een track met de vocal: blow your fucking face away.
-
K
Zow gaat flink los daarBasxt wrote:http://youtu.be/QYRcR-o174Y?t=10m12s ?
Rare naam voor een trackKiloknaller wrote:Zow gaat flink los daarBasxt wrote:http://youtu.be/QYRcR-o174Y?t=10m12s ?
Moet denken aan Knife Party - Bonfire
Noisia - Tryhard denk ik. Weet ik eigenlijk wel zeker.
Thanks, was ff de naam kwijt. Staat op Imperial ep die ik notabene op vinyl hebDaveytl wrote:Noisia - Tryhard denk ik. Weet ik eigenlijk wel zeker.
Tryhard was er eerder, dus Phace zal toch wel geweten hebben dat zo een soort nummer al bestond.
Vind Tryhard beter.