Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 289  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 sep 2014 22:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ken alleen Promo - I Come Correct met de vocals Jump The Fuck Up :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 10 sep 2014 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Ik ken alleen Promo - I Come Correct met de vocals Jump The Fuck Up :thumbsup:


Ja of het is Shut The Fuck Up, dat kan ook idk haha werd op zon schreeuwmanier gezegd. Kan mezelf eraan kapot irriteren als ikzelf gewoon de titel niet meer weet xd
Bericht Geplaatst op 10 sep 2014 22:36 
 
Hardtraxx Veteran

Toch niet Lellebel? xd
Bericht Geplaatst op 10 sep 2014 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Toch niet Lellebel? xd

Riep je?
Bericht Geplaatst op 10 sep 2014 22:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Toch niet Lellebel? xd


Nee man, die had ik wel geweten. Het is echt zon rockstem die dat schreeuwt en dan iets in de richting Jump the fuck up of shut the fuck up. ik kan er maar niet opkomen, ik weet gewoon hoe het deuntje gaat en alles, maar de titel.... >.<
Bericht Geplaatst op 10 sep 2014 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Lololyrics al geprobeerd met beide zinnen? :P
Bericht Geplaatst op 10 sep 2014 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I Come Correct...misschien die Breaks versie van The Prophet?
Bericht Geplaatst op 10 sep 2014 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Lololyrics al geprobeerd met beide zinnen? :P


Held :D heb hem gevonden haha



het was dus hardcore, alleen op hardstyle bpm, daarom dacht ik dat het hardstyle was haha
Bericht Geplaatst op 13 sep 2014 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/video.php?v=69 ... =2&theater ??

:$ :bomb:

dit is serieus trouwens, klinkt echt wel fijn.
Bericht Geplaatst op 13 sep 2014 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Coldplay-Trouble
Bericht Geplaatst op 13 sep 2014 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks! En deze? (echt net de laatste 5 sec) http://youtu.be/adWBXrzhSbs?t=3m46s
Bericht Geplaatst op 13 sep 2014 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Showtek - Save The Day (Frequencerz & B-Front Bootleg)
Bericht Geplaatst op 13 sep 2014 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thx! wordt de hele dag q-base stream luisteren dus zal nog wel wat meer vragen :P
Bericht Geplaatst op 13 sep 2014 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Showtek - Save The Day (Frequencerz & B-Front Bootleg)


Is daar eigenlijk nog iets mee gedaan?
Bericht Geplaatst op 13 sep 2014 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

In de Q&A met B-Front staat dat die misschien ooit wordt free released. Ga er dus maar vanuit dat het niks wordt. xD
Bericht Geplaatst op 13 sep 2014 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
In de Q&A met B-Front staat dat die misschien ooit wordt free released. Ga er dus maar vanuit dat het niks wordt. xD


Ik neem aan dat je hierop hebt gereageerd VOORDAT die net met JoS een free release uitbracht haha :p
Lijkt me wel vet als die free release binnenkort komt dan :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 13 sep 2014 21:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet iemand hoe deze track heet?

Gehoord op de Q-base radio: Setje van the stunned guys.

https://soundcloud.com/quex/name
Bericht Geplaatst op 13 sep 2014 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Sorry! We can't find that track.

:P
Bericht Geplaatst op 13 sep 2014 21:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Citaat:
Sorry! We can't find that track.

:P

https://soundcloud.com/quex/name

Dacht al dat er iets mis ging.. :P
Bericht Geplaatst op 13 sep 2014 22:00 
 
Hardtraxx Veteran

Nog altijd. xd
Bericht Geplaatst op 13 sep 2014 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Nog altijd. xd


.. hij stond op private. :yawn:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 00:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoor volgends mij een nieuwe E-force track nu,

Zal hem zsm hier neer gooien.

Als die lag spikes het niet verknallen iig.

En ja hoor, verknalt.. de tering. :/
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 12:10 
 

iemand enig idee hoe deze heet?

Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 12:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een van de vele Brennan Heart nummers die nooit gereleased is uit die tijd, heeft geen naam.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 13:44 
 
Hardtraxx Elite


Allebei de tracks :P
Vorige  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 289  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen