een remix van Zany - Pure (German Edit).
Zany - Pure komt uit 2005. De German edit is nooit uitgekomen.
geen idee joh... onbekend voor mij, wel lekkere plaatPatrickG40 wrote:Afgelopen vrijdag leuk plaatje gehoord maar geen id van wie t is.
Help?![]()
View on YouTube
Heb je enig idee wanneer het geschoten is? Begin of eind vd avond?PatrickG40 wrote:Afgelopen vrijdag leuk plaatje gehoord maar geen id van wie t is.
Help?![]()
View on YouTube
Khadber wrote:Waarschijnlijk een Dr. Lectroluv track. zoek even op youtube zou ik zeggen.
pff hij komt me zeer bekend voor maar ik weet zou gauw niet hoe die heet.PatrickG40 wrote:Afgelopen vrijdag leuk plaatje gehoord maar geen id van wie t is.
Help?![]()
View on YouTube
Khadber wrote:een remix van Zany - Pure (German Edit).
Blow the air out of your Nikesstefaneke wrote:Ik zoek 't nummer met de volgende text:
Blow the air out of tonight is what the best of you ask, cuz i'm about to step on it so don't you second gues.
ofzoiets...
Zwaar bedanktfrankhardenberg wrote:Blow the air out of your Nikesstefaneke wrote:Ik zoek 't nummer met de volgende text:
Blow the air out of tonight is what the best of you ask, cuz i'm about to step on it so don't you second gues.
ofzoiets...
Rock the pants off your ass
'Cause I'm about to step on it
So don't you second guess
B4ssd34ler vs. JVR - Schon Muziekske Denk
Ja ik vermoed ook dat t gevaarlijke daan is, er is alleen nog niks van gereleased. Frequencerz reageert ook nietRobertV wrote:pff hij komt me zeer bekend voor maar ik weet zou gauw niet hoe die heet.PatrickG40 wrote:Afgelopen vrijdag leuk plaatje gehoord maar geen id van wie t is.
Help?![]()
View on YouTube
edit: gvd hij komt ineens in me op.het nummer heet: gevaarlijke daan - baas. Tenminste volgens stanley3x00. die had hem eerst online staan maar is er om 1 of andere vage reden afgegooid.
View on YouTubeEdwinn wrote:Hoe heet dat nummer van: Motherfaackerssss go! ?
View on YouTubeEdwinn wrote:Hoe heet dat nummer van: Motherfaackerssss go! ?
View on YouTubeMr. Monster wrote:View on YouTubeEdwinn wrote:Hoe heet dat nummer van: Motherfaackerssss go! ?
ik denk dat je deze bedoelt (bij 1.36: Motherfaackerssss go!)
Hij klonk nergens naar hahaPatrickG40 wrote:Ja sorry![]()
Maar het was gewoon zon dikke plaat...
+1 voor jullie!