Decibel Mainstage tot nu toe. Ziet er echt lomp hoog uit

volgens mij hebben ze al het geld in die paal gestoken, want het ziet er maar leeg uitpecola-tje wrote:
Decibel Mainstage tot nu toe. Ziet er echt lomp hoog uit
Indd.. lijkt net intents 2 jaar terugBasshunterzz wrote:volgens mij hebben ze al het geld in die paal gestoken, want het ziet er maar leeg uitpecola-tje wrote:Decibel Mainstage tot nu toe. Ziet er echt lomp hoog uit
wat wil je danhurricane wrote:Het ziet er een btje cheap uit met doek om een mast heen.
Ik denk dat de stages van Wish voor mij als mooiste de boeken in gaan, al wacht ik Mysteryland even af wat Q-Dance daar gaat doen :-)
haha nee ik weet niet, ben niet zo van de torens denk ikAniThing wrote:wat wil je danhurricane wrote:Het ziet er een btje cheap uit met doek om een mast heen.
Ik denk dat de stages van Wish voor mij als mooiste de boeken in gaan, al wacht ik Mysteryland even af wat Q-Dance daar gaat doen :-)![]()
dat ze elke toren inleggen met marmer?
Dat zeiden we van de Defqon stage ook, viel ook vies tegeniMark wrote:Ze hebben nog 2 dagen, dus er kan qua afwerking nog veel veranderen.
ja dikste show ever boven op die toren met lasers kan het niet mis gaan aan maar dat is inderdaad maar paar uurtjes.Frijolrojo wrote:dikste lasers (stuk of 2) ever en dan constant aan boven op die toren en met die straal lichten om de toren heen, aan licht show kunnen ze niet mis gaan bij deze. maja, dat is maar paar uurtjes. ben benieuwd naar volledige opbouw
Zal niet gebeuren, want wij zijn Nederlanders dus wij bouwen onze shit tenminste wel goed.Spablauw wrote:Onverantwoord hoog... Hebben ze niet geleerd uit drama's als pukkelpop waar mensen sterven onder omvallende tentpalen.
Wat als er een warmte onweder/storm uitbreekt en die paal het begeeft en knal het publiek in valt...
Spablauw wrote:Onverantwoord hoog... Hebben ze niet geleerd uit drama's als pukkelpop waar mensen sterven onder omvallende tentpalen.
Wat als er een warmte onweder/storm uitbreekt en die paal het begeeft en knal het publiek in valt...
Ze hebben het natuurlijk niet uitgedacht en gewoon maar wat gedaan.Spablauw wrote:Onverantwoord hoog... Hebben ze niet geleerd uit drama's als pukkelpop waar mensen sterven onder omvallende tentpalen.
Bedankt, zal t doorgevenhurricane wrote:Het ziet er een btje cheap uit met doek om een mast heen.
Ik denk dat de stages van Wish voor mij als mooiste de boeken in gaan, al wacht ik Mysteryland even af wat Q-Dance daar gaat doen :-)
Nou, van mij ook een veer in de kont. Vind dat terrein en de indeling maar saai en lelijk, maar die twee stages waren prachtig. Soort van Tomorrowland in de polder. Zelfs op een Amerikaanse blog waren ze er enorm over te spreken.En-er-gy wrote:Bedankt, zal t doorgevenhurricane wrote:Het ziet er een btje cheap uit met doek om een mast heen.