Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Image

Decibel Mainstage tot nu toe. Ziet er echt lomp hoog uit :worship:
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Magertjes
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 22 days ago
Image
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 14 days ago
pecola-tje wrote:Image

Decibel Mainstage tot nu toe. Ziet er echt lomp hoog uit :worship:
volgens mij hebben ze al het geld in die paal gestoken, want het ziet er maar leeg uit
Hardtraxx Addict
last seen 22 days ago
Basshunterzz wrote:
pecola-tje wrote:Decibel Mainstage tot nu toe. Ziet er echt lomp hoog uit :worship:
volgens mij hebben ze al het geld in die paal gestoken, want het ziet er maar leeg uit
Indd.. lijkt net intents 2 jaar terug
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Ze hebben nog 2 dagen, dus er kan qua afwerking nog veel veranderen. Ik heb alleen het idee dat de mainstage van Decibel nu weer een raketten-basis is, net zoals vorig jaar.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Het ziet er een btje cheap uit met doek om een mast heen.

Ik denk dat de stages van Wish voor mij als mooiste de boeken in gaan, al wacht ik Mysteryland even af wat Q-Dance daar gaat doen :-)
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
hurricane wrote:Het ziet er een btje cheap uit met doek om een mast heen.

Ik denk dat de stages van Wish voor mij als mooiste de boeken in gaan, al wacht ik Mysteryland even af wat Q-Dance daar gaat doen :-)
wat wil je dan :D
dat ze elke toren inleggen met marmer? xd
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
AniThing wrote:

wat wil je dan :D
dat ze elke toren inleggen met marmer? xd
haha nee ik weet niet, ben niet zo van de torens denk ik :P De stage van 3 jaar geleden vond ik vet op Decibel, een half honkbal stadion leek het :worship:
S
Hij is 70 meter hoog btw, staat in de krant.
Hardtraxxer
263 posts member since 2012
last seen Jul 2021
ik vind 'm ook cheap hoor..

Met die felle kleuren, lijkt net een kinder speel box

Image
A
Hardtraxxer
52 posts member since 2013
last seen Sep 2015
Matcht mooi met die mast erachter.
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Over die mast kunnen ze ook wel een geel doek spannen :D Deze foto is nog best wel jong zie nog nieteens de boksen hangen xd zal wel mooi worden met die lampen 's avonds
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 14 days ago
iMark wrote:Ze hebben nog 2 dagen, dus er kan qua afwerking nog veel veranderen.
Dat zeiden we van de Defqon stage ook, viel ook vies tegen :)
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
dikste lasers (stuk of 2) ever en dan constant aan boven op die toren en met die straal lichten om de toren heen, aan licht show kunnen ze niet mis gaan bij deze. maja, dat is maar paar uurtjes. ben benieuwd naar volledige opbouw
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Frijolrojo wrote:dikste lasers (stuk of 2) ever en dan constant aan boven op die toren en met die straal lichten om de toren heen, aan licht show kunnen ze niet mis gaan bij deze. maja, dat is maar paar uurtjes. ben benieuwd naar volledige opbouw
ja dikste show ever boven op die toren met lasers kan het niet mis gaan aan maar dat is inderdaad maar paar uurtjes.
Hardtraxx Addict
last seen 22 days ago
:thumbsup:
S
Onverantwoord hoog... Hebben ze niet geleerd uit drama's als pukkelpop waar mensen sterven onder omvallende tentpalen.
Wat als er een warmte onweder/storm uitbreekt en die paal het begeeft en knal het publiek in valt...
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Spablauw wrote:Onverantwoord hoog... Hebben ze niet geleerd uit drama's als pukkelpop waar mensen sterven onder omvallende tentpalen.
Wat als er een warmte onweder/storm uitbreekt en die paal het begeeft en knal het publiek in valt...
Zal niet gebeuren, want wij zijn Nederlanders dus wij bouwen onze shit tenminste wel goed.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Als er zo'n storm komt net zoals bij Pukkelpop is er gewoon niet veel aan te doen, punt. :')
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Spablauw wrote:Onverantwoord hoog... Hebben ze niet geleerd uit drama's als pukkelpop waar mensen sterven onder omvallende tentpalen.

dat was mede omdat de tent gewoon gigantisch veel wind opving en alles met zich meetrok..

dit is gewoon een hoge toren die hooguit een beetje mee zal bewegen
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ze hebben het natuurlijk niet uitgedacht en gewoon maar wat gedaan.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Veiligheidseisen zijn in Nederland een stuk strenger dan in België.
E

Bedankt, zal t doorgeven :$
A
Hardtraxxer
52 posts member since 2013
last seen Sep 2015
En-er-gy wrote:

Bedankt, zal t doorgeven :$
Nou, van mij ook een veer in de kont. Vind dat terrein en de indeling maar saai en lelijk, maar die twee stages waren prachtig. Soort van Tomorrowland in de polder. Zelfs op een Amerikaanse blog waren ze er enorm over te spreken.
Ben benieuwd naar volgend jaar.