Benieuwd wat ze van Dominator maken!

Jammer geen werkende! Maar het idee is al vet genoeg! Komen er nog meer foto's?rakkietakkie wrote:... helaas niet een werkende, maar het gaat om de aankleding natuurlijk
WJD: De ontwerper van de Devoted (house mainstage) op Wish Outdoor, ook de Dominator Mainstage ontworpen heeft?![]()
Dat was een dikke stage op WiSH!rakkietakkie wrote: WJD: De ontwerper van de Devoted (house mainstage) op Wish Outdoor, ook de Dominator Mainstage ontworpen heeft?![]()

Welke track zal hier gedraaid zijnprovehito wrote:
Qdance Stage op TommorrowLand,
Het ziet er uit als een Schorpioen, alleen vond ik dat niet toen ik hem voor het eerst zag.
Normaal zal je grote dikke zaadplaat zeggen, maar in België doen ze het bij elke track volgens mij.Maximize wrote:Welke track zal hier gedraaid zijnprovehito wrote:
Het ziet er uit als een Schorpioen, alleen vond ik dat niet toen ik hem voor het eerst zag.
Dat nummer komt echt helemaal me neus uit.Steffnov wrote:Normaal zal je grote dikke zaadplaat zeggen, maar in België doen ze het bij elke track volgens mij.Maximize wrote:Welke track zal hier gedraaid zijnprovehito wrote:plaatje