Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 10:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Denk sowieso niet dat hij het Intents podium gaat overtreffen van dit jaar. Dus als dat je verwachtingen zijn ga je altijd teleurgesteld worden denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Denk sowieso niet dat hij het Intents podium gaat overtreffen van dit jaar. Dus als dat je verwachtingen zijn ga je altijd teleurgesteld worden denk ik.


Niet te vergelijken ook, Intents was binnen dat thema gewoon perfect uitgevoerd, maar denk dat ik (wat ik nu gezien heb) al mooier vind van Defqon. Spreekt mij persoonlijk meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Denk sowieso niet dat hij het Intents podium gaat overtreffen van dit jaar. Dus als dat je verwachtingen zijn ga je altijd teleurgesteld worden denk ik.


En ook over die stage las ik, ik citeer: " Very bad stage. Last year was good, but this year its just uncreative garbage."

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zou toch veel te voorspelbaar zijn als ze die kop van de trailer in een stage verwerken.

Heb bij Defqon wel vaker gebaald dat het figuur/beest etc. uit de trailer niet was uitgewerkt tot stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
Zou toch veel te voorspelbaar zijn als ze die kop van de trailer in een stage verwerken.

Heb bij Defqon wel vaker gebaald dat het figuur/beest etc. uit de trailer niet was uitgewerkt tot stage.


Ja het zou heel vet kunnen zijn, maar wel beetje voorspelbaar toch? Vind het juist wel prima dat het niet exact hetgeen is dat ze in de trailers stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
Zou toch veel te voorspelbaar zijn als ze die kop van de trailer in een stage verwerken.

Heb bij Defqon wel vaker gebaald dat het figuur/beest etc. uit de trailer niet was uitgewerkt tot stage.


Ja het zou heel vet kunnen zijn, maar wel beetje voorspelbaar toch? Vind het juist wel prima dat het niet exact hetgeen is dat ze in de trailers stoppen.

Ze doen het nu al zo lang niet dat het toch juist onvoorspelbaar zou zijn als ze het een keer wél doen? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 11:36 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Denk sowieso niet dat hij het Intents podium gaat overtreffen van dit jaar. Dus als dat je verwachtingen zijn ga je altijd teleurgesteld worden denk ik.


Ik vind de Defqon main nu al vetter dan die van Intents dit jaar, en ook vetter dan de meeste Defqon mains van de afgelopen jaren. En dan hebben ze ook nog eens een paar dagen te gaan :loving:
Wel erg benieuwd naar de rest van de stages, wat mij betreft wint Defqon het juist daar van andere festivals, Defqon heeft normaal gesproken nog wel een aantal vette kleinere stages, bij andere festivals vind ik vaak alleen de main bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ze doen het nu al zo lang niet dat het toch juist onvoorspelbaar zou zijn als ze het een keer wél doen? :cool:


Haha oke goed punt, die geef ik je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
THArdstyler schreef:
Ze doen het nu al zo lang niet dat het toch juist onvoorspelbaar zou zijn als ze het een keer wél doen? :cool:


goed punt, die geef ik je.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 09:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Het is in ieder geval weer een joekel :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 09:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Aan die boog op de kop te zien zal het wel een soldaat zijn (Romein).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 10:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Silver en Yellow weer met de rug tegen elkaar aan? :cry:

En purple wordt een hanger?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Aan die boog op de kop te zien zal het wel een soldaat zijn (Romein).


Lijkt mij niet dat ze weer een soldaat doen, 2015 was een spartaan en die is nauwelijks te onderscheiden van een Romein. Onderste gedeelte lijkt mij in ieder geval de Azteekse slangengod Quetzalcoatl (AKA de gevederde slang).

Dat masker lijkt mij Azteeks, dit is bijvoorbeeld ook een Azteeks masker

Afbeelding

En onderaan de afbeelding zie je een slangenkop met aan de zijkant veren:

Afbeelding


Denk dat er niet veel andere slangen zijn met veren, wat dat gedeelte aan de bovenkant is waar ook die boog loopt kan ik op de afbeelding niet beoordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te zien lijkt me dat het 'slangenmasker' kan bewegen, was eerst beetje sceptisch maar begin nu wel heel benieuwd te worden naar de complete uitwerking i.c.m. de show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Zo te zien lijkt me dat het 'slangenmasker' kan bewegen, was eerst beetje sceptisch maar begin nu wel heel benieuwd te worden naar de complete uitwerking i.c.m. de show.


De onderkant van dat masker is afkomstig van de qlimax-stage van vorig jaar en die bewoog ook dus wie weet!
Lijkt er op dat ze elementen van verschillende "Tribes" samen laten komen in de stage om samen "one tribe" te vormen. Als je naar de onderkant van het masker kijkt dan zie je "Tā moko", dat zijn gezichtstattoos die sommige Maori op hun gezicht hebben, hier moej kiekn:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jo Wenzel waar de fuck ben jij het gehele jaar met je bronnen en parate kennis, dit is de shit die ik wil lezen man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Jo Wenzel waar de fuck ben jij het gehele jaar met je bronnen en parate kennis, dit is de shit die ik wil lezen man.


Normaal gaat mijn vrije tijd o.a. op aan shitposten op Ha-Ha-Hardstyle maar met Defqon kom ik mijn schuilplaats uit xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magenta zo te zien dus niet op dezelfde plek als afgelopen jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Rickzel schreef:
Jo Wenzel waar de fuck ben jij het gehele jaar met je bronnen en parate kennis, dit is de shit die ik wil lezen man.


Normaal gaat mijn vrije tijd o.a. op aan shitposten op Ha-Ha-Hardstyle maar met Defqon kom ik mijn schuilplaats uit xd xd


Aah verrek dat was jij, nou top man. Prima toevoeging dit haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wenzel schreef:
Rickzel schreef:
Jo Wenzel waar de fuck ben jij het gehele jaar met je bronnen en parate kennis, dit is de shit die ik wil lezen man.


Normaal gaat mijn vrije tijd o.a. op aan shitposten op Ha-Ha-Hardstyle maar met Defqon kom ik mijn schuilplaats uit xd xd


Aah verrek dat was jij, nou top man. Prima toevoeging dit haha :thumbsup:


:thumbsup:

Hopen dat er snel meer beelden volgen die we kunnen ontleden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker bezig Wenzel, vindt het heel interessant om te lezen waar de inspiratie voor de stages vandaan kunnen komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 16:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Rickzel schreef:
Jo Wenzel waar de fuck ben jij het gehele jaar met je bronnen en parate kennis, dit is de shit die ik wil lezen man.


Normaal gaat mijn vrije tijd o.a. op aan shitposten op Ha-Ha-Hardstyle maar met Defqon kom ik mijn schuilplaats uit xd xd

Doe jij ook zelf die ha ha ha hardstyle edits? :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Lekker bezig Wenzel, vindt het heel interessant om te lezen waar de inspiratie voor de stages vandaan kunnen komen!

:thumbsup:
Martin schreef:
Wenzel schreef:
Rickzel schreef:
Jo Wenzel waar de fuck ben jij het gehele jaar met je bronnen en parate kennis, dit is de shit die ik wil lezen man.


Normaal gaat mijn vrije tijd o.a. op aan shitposten op Ha-Ha-Hardstyle maar met Defqon kom ik mijn schuilplaats uit xd xd

Doe jij ook zelf die ha ha ha hardstyle edits? :lol: :lol:


Hahahha yep die maak ik XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 21:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het VIP-deck/radiostudio lijkt op het water gebouwd te zijn, dit was voorheen nooit toch?
Iets meer ruimte bij Power Hour of de eindshow zou niet verkeerd zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Het VIP-deck/radiostudio lijkt op het water gebouwd te zijn, dit was voorheen nooit toch?
Iets meer ruimte bij Power Hour of de eindshow zou niet verkeerd zijn!


Was voorheen inderdaad niet zo, iets meer ruimte dus ja!
Vorige  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen