hahahaha 
Serieus..Spablauw wrote:Maar dit lijkt eerder op de achterkant van de Main?
Serieus..Spablauw wrote:Maar dit lijkt eerder op de achterkant van de Main?
dan heb je wel een mysteryland gevoeltje met dat heuveltje daarachter hahaBasshunterzz wrote:Serieus..Spablauw wrote:Maar dit lijkt eerder op de achterkant van de Main?
Denk dat het ook een vogel word als je kijkt op de defqon site zie je bij red ook een vogel. Die van wish blijft voor mij ook een van de mooie stage's.Aristo wrote:Ik vond de zijkanten juist een beetje op vleugels lijken, à la Wish outdoor 2010

Hoofd komt aan de zijkant, is normaal toch ook zo bij een lichaamBasshunterzz wrote:Zou het bij die Main van Defqon kunnen zijn dat het middenstuk iets te maken heeft met die 2 ogen? Dat er gewoon de rest van het hoofd in het midden komt?
Inderdaad,Almighty wrote:Illuminati
Haha, nee maar 't deed me weer herinneren hoe dik 't is elk jaar en dat ik m'n 5e editie toch echt níet kan overslaanVitality wrote:Je gaat dus naar een feest vanwege de stage?
Kan je dan ook bij Black wat mooie plaatjes schieten?Luxion wrote:deze word wel heel vet hoor haha, keer waarschijnlijk maandag weer terug dus wie weet schiet ik er dan nog wel een paar voor de liefhebbers
Denk dat de opbouw voorlopig stilligt. Dikke kettingbotsing daar..
Op de toegansweg naar Walibi?W0uT3R wrote:Denk dat de opbouw voorlopig stilligt. Dikke kettingbotsing daar..
Is dat achter die bomen Black?? aangezien main meer in een punt als top hadChukkels wrote: Het terrein:
http://i50.tinypic.com/x4nzn.jpg