Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 221  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 jun 2018 16:03 
 
Hardtraxx Elite

:lol: en nou kappen over die kneus, nu weten we het allemaal wel. Of ban die gast of hou dr over op.
Bericht Geplaatst op 12 jun 2018 17:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Miwer alles goed maat
Bericht Geplaatst op 13 jun 2018 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding



Afbeelding
Bericht Geplaatst op 13 jun 2018 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Main en UV?
Bericht Geplaatst op 14 jun 2018 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UV weer verder gedraaid tov vorig jaar?
Ben wel bang dat de muziek van de Blue de UV in de weg zal zitten zo
Bericht Geplaatst op 14 jun 2018 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is niet de UV maar het Mega Rad van Snats voor Sunday Funday :thumbup:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2018 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Dat is niet de UV maar het Mega Rad van Snats voor Sunday Funday :thumbup:

Aanwezig.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2018 11:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Dat is niet de UV maar het Mega Rad van Snats voor Sunday Funday :thumbup:


Copyright The Skribbeler
Bericht Geplaatst op 14 jun 2018 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
UV weer verder gedraaid tov vorig jaar?
Ben wel bang dat de muziek van de Blue de UV in de weg zal zitten zo


Lijkt er wel op zo. Echter staat het geluid van de Blue naar de andere kant gericht, dus ga er vanuit dat het met de last ervan wel mee zal vallen.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2018 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja :x
Bericht Geplaatst op 14 jun 2018 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
UV weer verder gedraaid tov vorig jaar?
Ben wel bang dat de muziek van de Blue de UV in de weg zal zitten zo

Benieuwd waar de mensen moeten staan want de wandelroute tussen camping en Red ligt er niet ver vanaf
Het podium een kwartslag gedraaid zoals vorig jaar en iedereen kon mooi op het grasveld
Bericht Geplaatst op 15 jun 2018 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
ULTIMO schreef:
UV weer verder gedraaid tov vorig jaar?
Ben wel bang dat de muziek van de Blue de UV in de weg zal zitten zo


Lijkt er wel op zo. Echter staat het geluid van de Blue naar de andere kant gericht, dus ga er vanuit dat het met de last ervan wel mee zal vallen.

In 2015 stonden de Silver en Yellow met de stagekant tegen elkaar. Als het bij de Silver effe stil was (een break oid) had je wel wat last van het geluid van de Yellow. Gezien er in de Blue toch wel een íets grotere geluidsinstallatie staat zie ik het best gebeuren dat je er last van kunt krijgen.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2018 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Fantazoo schreef:
ULTIMO schreef:
UV weer verder gedraaid tov vorig jaar?
Ben wel bang dat de muziek van de Blue de UV in de weg zal zitten zo


Lijkt er wel op zo. Echter staat het geluid van de Blue naar de andere kant gericht, dus ga er vanuit dat het met de last ervan wel mee zal vallen.

In 2015 stonden de Silver en Yellow met de stagekant tegen elkaar. Als het bij de Silver effe stil was (een break oid) had je wel wat last van het geluid van de Yellow. Gezien er in de Blue toch wel een íets grotere geluidsinstallatie staat zie ik het best gebeuren dat je er last van kunt krijgen.

Lijkt me dat een orga als Q hier wel rekening mee houdt?
Bericht Geplaatst op 15 jun 2018 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat denk je zelf? :P
Bericht Geplaatst op 15 jun 2018 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Wat denk je zelf? :P

Was geen vraag hoor
Bericht Geplaatst op 15 jun 2018 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Alm1ghty schreef:
Wat denk je zelf? :P

Was geen vraag hoor

Dat vraagteken bracht mij op het verkeerde been. xd
Bericht Geplaatst op 15 jun 2018 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahaha!
Bericht Geplaatst op 15 jun 2018 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Alm1ghty schreef:
Wat denk je zelf? :P

Was geen vraag hoor

Uit mijn post blijkt dus dat ze er toen geen rekening mee hielden.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2018 15:48 
 
Artiest

tommeh schreef:
Joey schreef:
In 2015 stonden de Silver en Yellow met de stagekant tegen elkaar. Als het bij de Silver effe stil was (een break oid) had je wel wat last van het geluid van de Yellow. Gezien er in de Blue toch wel een íets grotere geluidsinstallatie staat zie ik het best gebeuren dat je er last van kunt krijgen.

Lijkt me dat een orga als Q hier wel rekening mee houdt?


in 2015 stonden de blue en black ook achter elkaar... was ook niet handig. Vorig jaar kwam t geluid van de UV ver de main op. Misschien is dat de reden.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2018 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
ULTIMO schreef:
UV weer verder gedraaid tov vorig jaar?
Ben wel bang dat de muziek van de Blue de UV in de weg zal zitten zo

Benieuwd waar de mensen moeten staan want de wandelroute tussen camping en Red ligt er niet ver vanaf
Het podium een kwartslag gedraaid zoals vorig jaar en iedereen kon mooi op het grasveld

Het lijkt mij juist dat er meer wandelruimte is doordat de stage nu meer naar achteren staat.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2018 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
tommeh schreef:
Joey schreef:
In 2015 stonden de Silver en Yellow met de stagekant tegen elkaar. Als het bij de Silver effe stil was (een break oid) had je wel wat last van het geluid van de Yellow. Gezien er in de Blue toch wel een íets grotere geluidsinstallatie staat zie ik het best gebeuren dat je er last van kunt krijgen.

Lijkt me dat een orga als Q hier wel rekening mee houdt?


in 2015 stonden de blue en black ook achter elkaar... was ook niet handig. Vorig jaar kwam t geluid van de UV ver de main op. Misschien is dat de reden.

Dat was inderdaad best hinderlijk. Er waren momenten dat de muziek van de UV beter hoorbaar was dan de muziek van de RED. En dat achteraan op de RED :x
Bericht Geplaatst op 16 jun 2018 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Hahahahahaha!

Wat moet je nou de hele tijd?
Bericht Geplaatst op 17 jun 2018 02:10 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 17 jun 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die onderste is de Black?
Bericht Geplaatst op 17 jun 2018 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jup denk Black! Valt me nog mee hoeveel fotos er lekken vergeleken bij andere festivals.
Vorige  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 221  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen