Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
UV weer verder gedraaid tov vorig jaar?
Ben wel bang dat de muziek van de Blue de UV in de weg zal zitten zo
Dat is niet de UV maar het Mega Rad van Snats voor Sunday Funday 
Aanwezig.Remi wrote:Dat is niet de UV maar het Mega Rad van Snats voor Sunday Funday
Copyright The SkribbelerRemi wrote:Dat is niet de UV maar het Mega Rad van Snats voor Sunday Funday
Lijkt er wel op zo. Echter staat het geluid van de Blue naar de andere kant gericht, dus ga er vanuit dat het met de last ervan wel mee zal vallen.ULTIMO wrote:UV weer verder gedraaid tov vorig jaar?
Benieuwd waar de mensen moeten staan want de wandelroute tussen camping en Red ligt er niet ver vanafULTIMO wrote:UV weer verder gedraaid tov vorig jaar?
Het podium een kwartslag gedraaid zoals vorig jaar en iedereen kon mooi op het grasveld
In 2015 stonden de Silver en Yellow met de stagekant tegen elkaar. Als het bij de Silver effe stil was (een break oid) had je wel wat last van het geluid van de Yellow. Gezien er in de Blue toch wel een íets grotere geluidsinstallatie staat zie ik het best gebeuren dat je er last van kunt krijgen.Fantazoo wrote:Lijkt er wel op zo. Echter staat het geluid van de Blue naar de andere kant gericht, dus ga er vanuit dat het met de last ervan wel mee zal vallen.ULTIMO wrote:UV weer verder gedraaid tov vorig jaar?
Lijkt me dat een orga als Q hier wel rekening mee houdt?Joey wrote:In 2015 stonden de Silver en Yellow met de stagekant tegen elkaar. Als het bij de Silver effe stil was (een break oid) had je wel wat last van het geluid van de Yellow. Gezien er in de Blue toch wel een íets grotere geluidsinstallatie staat zie ik het best gebeuren dat je er last van kunt krijgen.Fantazoo wrote:Lijkt er wel op zo. Echter staat het geluid van de Blue naar de andere kant gericht, dus ga er vanuit dat het met de last ervan wel mee zal vallen.ULTIMO wrote:UV weer verder gedraaid tov vorig jaar?
Was geen vraag hoorAlm1ghty wrote:Wat denk je zelf?
Dat vraagteken bracht mij op het verkeerde been.tommeh wrote:Was geen vraag hoorAlm1ghty wrote:Wat denk je zelf?
Uit mijn post blijkt dus dat ze er toen geen rekening mee hielden.tommeh wrote:Was geen vraag hoorAlm1ghty wrote:Wat denk je zelf?
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
in 2015 stonden de blue en black ook achter elkaar... was ook niet handig. Vorig jaar kwam t geluid van de UV ver de main op. Misschien is dat de reden.tommeh wrote:Lijkt me dat een orga als Q hier wel rekening mee houdt?Joey wrote: In 2015 stonden de Silver en Yellow met de stagekant tegen elkaar. Als het bij de Silver effe stil was (een break oid) had je wel wat last van het geluid van de Yellow. Gezien er in de Blue toch wel een íets grotere geluidsinstallatie staat zie ik het best gebeuren dat je er last van kunt krijgen.
Het lijkt mij juist dat er meer wandelruimte is doordat de stage nu meer naar achteren staat.hurricane wrote:Benieuwd waar de mensen moeten staan want de wandelroute tussen camping en Red ligt er niet ver vanafULTIMO wrote:UV weer verder gedraaid tov vorig jaar?
Het podium een kwartslag gedraaid zoals vorig jaar en iedereen kon mooi op het grasveld
Dat was inderdaad best hinderlijk. Er waren momenten dat de muziek van de UV beter hoorbaar was dan de muziek van de RED. En dat achteraan op de REDTheDizZorder wrote:in 2015 stonden de blue en black ook achter elkaar... was ook niet handig. Vorig jaar kwam t geluid van de UV ver de main op. Misschien is dat de reden.tommeh wrote:Lijkt me dat een orga als Q hier wel rekening mee houdt?Joey wrote: In 2015 stonden de Silver en Yellow met de stagekant tegen elkaar. Als het bij de Silver effe stil was (een break oid) had je wel wat last van het geluid van de Yellow. Gezien er in de Blue toch wel een íets grotere geluidsinstallatie staat zie ik het best gebeuren dat je er last van kunt krijgen.
Wat moet je nou de hele tijd?patrickjeb wrote:Hahahahahaha!
-
BHardtraxxer
- 134 posts member since 2018
- last seen Oct 2025