Iemand nog opbouw foto's van Sensation?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
T
- 1 posts member since 2017
- last seen Jul 2017
Tomorrrrrowland heten en dan vragen om Sensationwrote:Iemand nog opbouw foto's van Sensation?
Soundmasher doe aub voortaan hieraan mee: Het Grote Paint/Photoshop Spel (page 85)
Ga ik doen!wrote:Soundmasher doe aub voortaan hieraan mee: Het Grote Paint/Photoshop Spel (page 85)
Hoe baas zou het trouwens zijn als de Spoontech stage op Fatality een lepel is 
wrote:Wow die ziet er wel dik uit!
Ze hebben dus niet iets gemaakt wat lijkt op een schip, maar het is echt een schip. Ziet er kix uit.
Als die maar niet t meer daar in vaart morgenwrote:Wow die ziet er wel dik uit!
Ziet er cool uit zoon schip, iemand misschien nog wat van Dedicated outdoor?
Al staan ze in een partytent met een tafeltje, als er maar goed geluid is GODVERDOMMEwrote:Hoe baas zou het trouwens zijn als de Spoontech stage op Fatality een lepel is
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo een stage gezien heb. Het thema is misschien niet geheel origineel maar de uitvoering des te meer. Ben benieuwd of de stage het 's avonds ook nog zo vet uitziet.
Was wel onder de indruk van het geheel. Lekker veel lasers (stuk of 12), mooie verlichting, vuurwerk en superdik geluid!wrote:Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo een stage gezien heb. Het thema is misschien niet geheel origineel maar de uitvoering des te meer. Ben benieuwd of de stage het 's avonds ook nog zo vet uitziet.
-
A
Mooi fikkie erbijwrote:Was wel onder de indruk van het geheel. Lekker veel lasers (stuk of 12), mooie verlichting, vuurwerk en superdik geluid!wrote:Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo een stage gezien heb. Het thema is misschien niet geheel origineel maar de uitvoering des te meer. Ben benieuwd of de stage het 's avonds ook nog zo vet uitziet.
Vond hem op de foto's ook niet fantastisch, grote grijze bak, maar als je er voor stond kon je echt goed zien hoe gigantisch hij was, en de details die er in verwerkt waren. Echt heel gaaf 
Met eindshow/in het donker kwam hij nog beter tot z'n recht, en idd mooie fik d'r in
Met eindshow/in het donker kwam hij nog beter tot z'n recht, en idd mooie fik d'r in
Dit, aankleding boeit me vrij weinig. Wil gewoon dat die lekker smerige gated kicks goed door komen.wrote:Al staan ze in een partytent met een tafeltje, als er maar goed geluid is GODVERDOMMEwrote:Hoe baas zou het trouwens zijn als de Spoontech stage op Fatality een lepel is
wrote:Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo een stage gezien heb. Het thema is misschien niet geheel origineel maar de uitvoering des te meer. Ben benieuwd of de stage het 's avonds ook nog zo vet uitziet.

-
EHardtraxxer
- 147 posts member since 2014
- last seen Mar 2024
Tomorrowland nieuwe info booth, ziet er weer netjes uit

-
EHardtraxxer
- 147 posts member since 2014
- last seen Mar 2024
Tomorrowland mainstage, hier is er ook te zien dat de gebruikelijke garden of madness vervangen word.