Doen. Interessant
Kan het wel omschrijven hoor als je dat wil?wrote:Doen. Interessant
Kan het wel omschrijven hoor als je dat wil?wrote:Doen. Interessant
Ben wel benieuwd welke stages op welke velden staanwrote:Kan het wel omschrijven hoor als je dat wil?wrote:Doen. Interessant
Dat zal waarschijnlijk de magenta zijn (die rood/witte tent)wrote:Ik zag ook dat de UV wat gedraaid was en dat de white een stuk naar voor is geplaatst (Bron luchtfoto op fb)

Misschien om het geluid wat meer weg te houden bij de Silver?wrote:UV lijkt een kleine slag gedraaid ten opzichte van vorig jaar, wat daar nou de meerwaarde van is![]()
(of ik zie het verkeerd natuurlijk)
En best overbodig op de pre en night party na.wrote:wat is die oppervlakte van de Blue toch ook asociaal groot.
en daarmee dus toch nodigwrote:En best overbodig op de pre en night party na.wrote:wat is die oppervlakte van de Blue toch ook asociaal groot.
Klopt maar ook op de zaterdag heb ik het daar nooit vol gezien.wrote:Nu word het misschien wel bruikbaar, als ik het niet mis heb zal er op zondag meer volk zijn? Omdat er zondagkaartjes appart verkocht zijn.
Ja, daar heb je ook gelijk in, de blue is ook echt reusachtig groot. Nergens zo'n grote tent gezien :owrote:Klopt maar ook op de zaterdag heb ik het daar nooit vol gezien.wrote:Nu word het misschien wel bruikbaar, als ik het niet mis heb zal er op zondag meer volk zijn? Omdat er zondagkaartjes appart verkocht zijn.
Nee maar wat moet je dan? Een aparte grote tent voor de friday en afterparty en voor de blue een kleinere tent wegzetten?wrote:Klopt maar ook op de zaterdag heb ik het daar nooit vol gezien.wrote:Nu word het misschien wel bruikbaar, als ik het niet mis heb zal er op zondag meer volk zijn? Omdat er zondagkaartjes appart verkocht zijn.
Zou kunnen maar doen ze tot nu toe nietwrote:Ik meen mij te herinneren met intents 2015 dat op zondag bij de indoor main het achterste gedeelte met hekken was afgesloten. Daardoor had je nog steeds dezelfde tent, maar toch minder oppervlakte en staat iedereen dus wat dichter bij elkaar. Zoiets kunnen ze vast ook wel bij de blue doen, dat die alleen vrijdag en op de after in zn geheel open is.