Mee eens, vorig jaar niet eens geweest.wrote:In mijn ogen ook wel zonde om veel op de main te zijn bij Q-base, juist dat rondhuppelen tussen al die bunkers maakt dat feest zo uniek.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Dit jaar waarschijnlijk alleen tijdens B-Front op de main aanwezig. Ik laat me verrassen.

Bijzonder dat er verder nog niets te vinden is een dag voor het festival
Dit. Daardoor eigenlijk nog nieuwschierigerwrote: Bijzonder dat er verder nog niets te vinden is een dag voor het festival
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
En ik heb hard lopen zoeken ook, enige wat ik verder kon vinden was een foto van de bebording langs de wegwrote:Dit. Daardoor eigenlijk nog nieuwschierigerwrote: Bijzonder dat er verder nog niets te vinden is een dag voor het festival
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
main komt op mij over als een combinatie van die van 2014 en de uv van defqon.1 dit jaar

Standaard stage materiaal is mij vertelt.
Vette stage
Vette stage
Veelbelovend
100x beter dan vorig jaar! Erg veel zin in
100x beter dan vorig jaar! Erg veel zin in
[url]http://imgur.com/N5k8kIf[[/url]
Admin fix even :p
-
VHardtraxxer
- 91 posts member since 2013
- last seen 20 hours ago
Zoiets?wrote:[url]http://imgur.com/N5k8kIf[[/url]
Vette stage wel!

gewoon een hele hele vette stage, wauw!
Ziet er indrukwekkend uit! elke keer weer denk ik steeds dat ze zich zelf nooit meer overtreffen 
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Die paar uur overdag wel oke, de uren s'nachts een top stagewrote:Matige stage, net als vorig jaar.
Vond hem eigenlijk overdag mooier dan snachtswrote:Die paar uur overdag wel oke, de uren s'nachts een top stagewrote:Matige stage, net als vorig jaar.
Goatse?wrote:Mogelijke Red stage van Defqon-1 Aus.
haha 
Die van Q-Base ziet er wel echt vet uit. Gewoon een mooi geheel en goede kleurencombinatie
Die van Q-Base ziet er wel echt vet uit. Gewoon een mooi geheel en goede kleurencombinatie
Lol dat zal wel niet de intentie zijnwrote:Goatse?wrote:Mogelijke Red stage van Defqon-1 Aus.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
wat?wrote:Goatse?wrote:Mogelijke Red stage van Defqon-1 Aus.