Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Vet!
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Zo dat ziet er vet uit!
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
GuidoXclusive wrote:S'avonds ziet het er toch anders wel erg dik uit!
Image
vette foto inderdaad, is alleen niet een "echte" foto
stage is een computer simulatie en het publiek is eronder geplakt
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 14 days ago
Zo met die lichten is dit echt een superdikke stage!
Zou zoiets wel graag eens zien op Qlimax!
E
Hardtraxxer
147 posts member since 2014
last seen Mar 2024
Het enige dat ik vind van de mainstage (heel kleine foto maar beter vond ik niet)

Image
3 posts member since 2016
last seen Jul 2017
Nog een paar die ik vond...

Image

Image

Image
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Ik dacht eerst dat het een grapje was, totdat ik de hele story afkeek, geniaal inderdaad :lol:
T
1 posts member since 2016
last seen Jul 2016
De kwaliteit van de afbeeldingen zorgt ervoor dat er héél wat details wegvallen uiteraard (vergelijk bv de poort links van de stage met de foto op de vorige pagina), maar zoals het er nu naar uit ziet zijn er toch wat veranderingen aan de aanpak voor de Tomorrowland mainstage...

Tenzij de middelste boom op één of andere wijze open zou kunnen gaat er voor het eerst in jaren geen "gezicht" centraal staan. Ook was er al te zien dat de achtergrond redelijk donker over kwam. Op de recentste foto's lijkt het alsof we voor het eerst een LED-wall als backdrop gaan krijgen. Helemaal rechts net boven de rechterdoorgang zie je namelijk zwarte vierkante uitsteeksels en tussen de andere elementen door duiken effen zwarte stukken op. We kunnen maar hopen dat het gezichtsbedrog is door de onduidelijke foto's, want het gebrek aan LED-walls was net wat de stages van Tomorrowland uniek maakte tegenover die van pakweg EDC...

Image

Image

Het is belachelijk om nu al te gaan klagen natuurlijk, maar wie weet heeft men rekening gehouden met een ander budget aangezien de podia enkel nog in Brazilië herbruikt gaan worden en niet meer in Atlanta?

EDIT:

Image

Image

LED-schermen lijken nu wel bevestigd...
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 23 hours ago
Image

resultaat
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Indrukwekkend vanwege de grootte. Maar heb er geen wauw gevoel bij
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Gigantisch bakbeest van een stage, en vind het er best bijzonder uit zien. Maar inderdaad het is maar een donker gigantisch vlak (op de foto).
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Rickzel wrote:Gigantisch bakbeest van een stage, en vind het er best bijzonder uit zien. Maar inderdaad het is maar een donker gigantisch vlak (op de foto).
Vind het er toch wel magisch uit zien hoor; View on Facebook
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Zo van de foto eigenlijk maar een saai stage. Kan in real life beter zijn natuurlijk
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Vind de stage ook niet geweldig. Groot hoeft dus niet altijd beter te zijn imo.

De Q-Dance stage ziet er wel erg tof uit!

Image
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Die is wel vet ja!
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Helaas is het enige wat er Q-dance aan is het logo. Dit word er de andere dagen af gehaald.
edit: ik vermoed dat de hele slang er af gehaald word nu ik zo kijk
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 9 days ago
Ik denk niet dat heel die slang wordt weggehaald, die slang ligt ook bovenop de stage als je goed kijkt
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Die Q-Dance stage is toch de lelijkste stage die er in jaren geweest is of ben ik nou gek? :P

Vind het maar tegenvallen dat Tomorrowland... (En ja, ik weet dat foto's vaak niet goed recht doen, maar toch)
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 4 hours ago
Die stage die gister voor dirty workz gebruikt werd had wel die typische qdance erin verwerkt :/
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Chroman wrote:Ik denk niet dat heel die slang wordt weggehaald, die slang ligt ook bovenop de stage als je goed kijkt
Klopt maar het ziet er wel opblaasbaar uit.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Koen wrote:Die stage die gister voor dirty workz gebruikt werd had wel die typische qdance erin verwerkt :/
Welke stage was dat?
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Rickzel wrote:Die Q-Dance stage is toch de lelijkste stage die er in jaren geweest is of ben ik nou gek? :P
Waarom vind je dit dan? Ik vind hem echt super vet
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
The Skribbler wrote:
Rickzel wrote:Die Q-Dance stage is toch de lelijkste stage die er in jaren geweest is of ben ik nou gek? :P
Vind het maar een saaie rechthoekige bak ofzo. Beetje suffe donkere kleuren net als de rest van de stages die ik gezien heb op de foto's.

Baseer m'n mening alleen maar op bovenstaande foto he, dat is het enige wat ik er van gezien heb. Waarschijnlijk als die beeldschermen aan staan dat het er een stuk beter uit ziet.

edit: op wat filmpjes de boel 'in actie' gezien en mening is onveranderd, wat een saaie stage, helemaal voor een feest als Tomorrowland, als ik zo'n sloot geld zou betalen zou ik enorm teleurgesteld zijn als de Q er zo uit zou zien!
Hardtraxxer
162 posts member since 2012
last seen Aug 2018
Rickzel wrote:
The Skribbler wrote:
Vind het maar een saaie rechthoekige bak ofzo. Beetje suffe donkere kleuren net als de rest van de stages die ik gezien heb op de foto's.

Baseer m'n mening alleen maar op bovenstaande foto he, dat is het enige wat ik er van gezien heb. Waarschijnlijk als die beeldschermen aan staan dat het er een stuk beter uit ziet.

edit: op wat filmpjes de boel 'in actie' gezien en mening is onveranderd, wat een saaie stage, helemaal voor een feest als Tomorrowland, als ik zo'n sloot geld zou betalen zou ik enorm teleurgesteld zijn als de Q er zo uit zou zien!

Op foto's kan je dan ook niet duidelijk zien wat voor een detail er in de stages zijn gegaan. Veel van de stages zijn tot in het kleinste detail uitgewerkt en dat kost nu eenmaal meer geld dan een bedrukt doek zoals op de main van de qontinent vorig jaar.
Plus ook de nieuwe rose garden stage heeft volgens mij een pak geld gekost, met die bewegende drakenkop.
T
Heeft Lose Your Mind nog foto's geteased op hun snapchat van het festivalterrein/stages van CRAFT?

Wil die berg coke wel is zien in t echt hehe