Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 221  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 jun 2016 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



30 meter omhoog klimmen dus.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2016 18:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Relive dus ook open air in plaats van die bumperstage, beter ^^
Bericht Geplaatst op 02 jun 2016 20:42 
 
Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
Relive dus ook open air in plaats van die bumperstage, beter ^^


De after op zondag wordt op de Slam Dunk stage (camping stage) gehouden. Over de Relive overdag op de zondag is niks bekend toch?
Bericht Geplaatst op 02 jun 2016 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

30 meter.. kan beter. Als je nou met zijn 2e gaat? Houdt iemand bovenop de main een ladder vast en klimt de ander daar in, voor wat extra air.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2016 20:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

CRMNL schreef:
wootum schreef:
Relive dus ook open air in plaats van die bumperstage, beter ^^


De after op zondag wordt op de Slam Dunk stage (camping stage) gehouden. Over de Relive overdag op de zondag is niks bekend toch?

Villain zegt: dit is de Slam Dunk stage. Op zaterdag is dit de stage voor de rawstyle liefhebbers, op zondag is dit de stage voor de Relive, de early hardstyle van 2005 tot 2010.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2016 22:46 
 
Hardtraxx Addict

CRMNL schreef:
wootum schreef:
Relive dus ook open air in plaats van die bumperstage, beter ^^


De after op zondag wordt op de Slam Dunk stage (camping stage) gehouden. Over de Relive overdag op de zondag is niks bekend toch?

Er is geen aparte camping stage
Bericht Geplaatst op 02 jun 2016 23:05 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Via Miwer's pagina
Bericht Geplaatst op 02 jun 2016 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet :worship:
Bericht Geplaatst op 02 jun 2016 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ziet er mooi uit :) Ook een mooie balans tussen led schermen en "echte" stage elementen.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2016 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een dikke stage. :O
Bericht Geplaatst op 03 jun 2016 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke stage zeg!
Bericht Geplaatst op 03 jun 2016 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Foi, kan menig organisator nog een voorbeeld aan nemen. Wat ontzettend groot
Bericht Geplaatst op 03 jun 2016 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ziet er weer héél vet uit. :worship:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2016 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Dat ziet er weer héél vet uit. :worship:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2016 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow! Hier kan geen organisatie tegenop, alleen Wish Outdoor misschien.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2016 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.rijnmond.nl/nieuws/142581/Tiesto-en-Hardwell-draaien-vanaf-een-schip-op-The-Flying-Dutch

Flying Dutch Rotterdam
Bericht Geplaatst op 03 jun 2016 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het oprecht geen hele boeiende stage.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2016 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:


Afbeelding

Ik vind persoonlijk deze stage mooier dan bijv die van intents (vind die lelijk :sick: ), of van emporium, fantasy island etc
Bericht Geplaatst op 04 jun 2016 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Die uit Rotterdam, wat een saaie bagger stage. Straalt niks geen inspiratie uit ofzo. :yawn:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2016 14:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vanavond zullen ze daar wel wat met water gaan doen toch lijkt mij?
Bericht Geplaatst op 04 jun 2016 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind ze alle 3 wel vet
Bericht Geplaatst op 05 jun 2016 10:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel vet, maar dan zie ik liever een stage als intens of defqon hoor :D
Bericht Geplaatst op 05 jun 2016 11:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
defqon


Defqon vind ik persoonlijk niet zo bijzonder. Er zit misschien een hoop detail in hun stages. Maar ze zijn gewoon veelte klein. Voor een event als Defqon(wat een van de grotere feesten binnen de hard dance scene is) moet er gewoon een knoepert van een stage staan.
Q-dance wordt wat mij betreft al jaren voorbij gestreefd door organisaties zoals die van Intents en WiSH.
Bericht Geplaatst op 05 jun 2016 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Xeno schreef:
MeneerEend schreef:
defqon


Defqon vind ik persoonlijk niet zo bijzonder. Er zit misschien een hoop detail in hun stages. Maar ze zijn gewoon veelte klein. Voor een event als Defqon(wat een van de grotere feesten binnen de hard dance scene is) moet er gewoon een knoepert van een stage staan.
Q-dance wordt wat mij betreft al jaren voorbij gestreefd door organisaties zoals die van Intents en WiSH.

Klein? Ben je ooit op Defqon geweest en zoja naar voren gelopen. Word er soms gewoon bang van
Bericht Geplaatst op 05 jun 2016 11:56 
 
Hardtraxx Addict

Koen schreef:
tommeh schreef:


Afbeelding

Ik vind persoonlijk deze stage mooier dan bijv die van intents (vind die lelijk :sick: ), of van emporium, fantasy island etc

Vind ze minder dan vorig jaar. Toen leken ze nog een beetje op iets wat bij de stad hoorde (a'dam de huizen, r'dam een schip) Nu heeft alleen rotterdam iets wat een beetje klopt met die golf.
Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 221  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen