Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Relive dus ook open air in plaats van die bumperstage, beter 
-
C
- 2 posts member since 2016
- last seen May 2017
De after op zondag wordt op de Slam Dunk stage (camping stage) gehouden. Over de Relive overdag op de zondag is niks bekend toch?wrote:Relive dus ook open air in plaats van die bumperstage, beter
30 meter.. kan beter. Als je nou met zijn 2e gaat? Houdt iemand bovenop de main een ladder vast en klimt de ander daar in, voor wat extra air.
Villain zegt: dit is de Slam Dunk stage. Op zaterdag is dit de stage voor de rawstyle liefhebbers, op zondag is dit de stage voor de Relive, de early hardstyle van 2005 tot 2010.wrote:De after op zondag wordt op de Slam Dunk stage (camping stage) gehouden. Over de Relive overdag op de zondag is niks bekend toch?wrote:Relive dus ook open air in plaats van die bumperstage, beter
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Er is geen aparte camping stagewrote:De after op zondag wordt op de Slam Dunk stage (camping stage) gehouden. Over de Relive overdag op de zondag is niks bekend toch?wrote:Relive dus ook open air in plaats van die bumperstage, beter
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025

Via Miwer's pagina
Ziet er mooi uit
Ook een mooie balans tussen led schermen en "echte" stage elementen.
Foi, kan menig organisator nog een voorbeeld aan nemen. Wat ontzettend groot
wrote:Dat ziet er weer héél vet uit.
Wow! Hier kan geen organisatie tegenop, alleen Wish Outdoor misschien.
Vind het oprecht geen hele boeiende stage.

Ik vind persoonlijk deze stage mooier dan bijv die van intents (vind die lelijk
Last edited by Koen on 04 Jun 2016 13:18, edited 3 times in total.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
Die uit Rotterdam, wat een saaie bagger stage. Straalt niks geen inspiratie uit ofzo. 
Vanavond zullen ze daar wel wat met water gaan doen toch lijkt mij?
Wel vet, maar dan zie ik liever een stage als intens of defqon hoor 
Defqon vind ik persoonlijk niet zo bijzonder. Er zit misschien een hoop detail in hun stages. Maar ze zijn gewoon veelte klein. Voor een event als Defqon(wat een van de grotere feesten binnen de hard dance scene is) moet er gewoon een knoepert van een stage staan.wrote:defqon
Q-dance wordt wat mij betreft al jaren voorbij gestreefd door organisaties zoals die van Intents en WiSH.
Klein? Ben je ooit op Defqon geweest en zoja naar voren gelopen. Word er soms gewoon bang vanwrote:Defqon vind ik persoonlijk niet zo bijzonder. Er zit misschien een hoop detail in hun stages. Maar ze zijn gewoon veelte klein. Voor een event als Defqon(wat een van de grotere feesten binnen de hard dance scene is) moet er gewoon een knoepert van een stage staan.wrote:defqon
Q-dance wordt wat mij betreft al jaren voorbij gestreefd door organisaties zoals die van Intents en WiSH.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Vind ze minder dan vorig jaar. Toen leken ze nog een beetje op iets wat bij de stad hoorde (a'dam de huizen, r'dam een schip) Nu heeft alleen rotterdam iets wat een beetje klopt met die golf.wrote:
Ik vind persoonlijk deze stage mooier dan bijv die van intents (vind die lelijk), of van emporium, fantasy island etc