Hahahaha, prachtig dit.

Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Er is iets mis met mij ben ik bang
..
Zie hier namelijk totaal de humor niet van in (en ja ken de vorige posts)
Someone enlighten me!!
Someone enlighten me!!
De historie van poephark gaat al verder terug dan alleen hard basswrote:Er is iets mis met mij ben ik bang..
Someone enlighten me!!
Nogmaals ken de historie maar kan er nog niet eens om grinniken, HELP!!
Eigenlijk zou je als Hardtraxx Award winnaar een poephark beeldje mee naar huis moeten nemen.
Once a year he strikes in het opbouw topic, poephark, je bent een held

Ik stem voor een nieuwe award: de gouden poepharkwrote:Eigenlijk zou je als Hardtraxx Award winnaar een poephark beeldje mee naar huis moeten nemen.
en deze wordt samen met buzzlightyear uitgereikt tussen de schijthokken op de defqon camping
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Poephark! 
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
Geluid hangt niet in de steigers, trussje waar het aan hangt staat er boven getekend. Torens in de zaal zullen voor deco en licht zijnwrote:Geluid hangt in de stijgers, panelen aan weerszijden zullen ook met stijger vaststaan, eerst volgende takels verwacht je dan al wat dieper in de zaal. Daarbij, wat zullen de torens in de tekening anders als nut hebben?wrote:hou er rekening mee dat alles wat je in die tekening ziet dat niet met iets verbonden is naar de grond in takels hangt. het grote deel dat je daar hebt gemarkeerd kan nooit door de kettingen van de takels ervoor heen gaan dus ik denk niet dat dat deel naar voren en achter kan gaanwrote:Paint is je vriend.
Dit idee ga ik van uit.
[img]plaatje
-
T
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 092&type=3
Nieuwe foto's! die torens zijn idd wel apart, benieuwd wat ze er mee gaan doen! En of die krengen niet gigantisch in de weg gaan staan
Nieuwe foto's! die torens zijn idd wel apart, benieuwd wat ze er mee gaan doen! En of die krengen niet gigantisch in de weg gaan staan
Word denk toch stage korte zijde ik zie geen decks bij de korte zijde.
Miwer, moesten jullie nou serieus de creatie van poephark verwijderen? Daar heeft b2s toch helemaal geen rechten op?
hij staat er nog gewoonwrote:Miwer, moesten jullie nou serieus de creatie van poephark verwijderen? Daar heeft b2s toch helemaal geen rechten op?
Kan er niet iemand naar binnen glippen om "echte" foto's te maken