https://www.facebook.com/pages/After-sh ... 49?fref=tswrote:Iemand foto's van Q-Base?
Hier een paar, niet echt dat je zal zien van wat en hoe.
https://www.facebook.com/pages/After-sh ... 49?fref=tswrote:Iemand foto's van Q-Base?
Natuurlijk doen ze dat 's nachts, anders weten ze niet of het 's nachts wel eruit ziet zoals ze hopen!wrote:Bedankt! Hij ziet er nu al gaaf uit zeg, benieuwd hoe dat met die lichten is als 'ie helemaal af is. Wist trouwens niet dat ze weleens zo'n lichtentests deden 's nachts haha. Helemaal vreemd met publiek erbij.
Dat publiek is ook ingehuurd als test, of de lampen niet te fel staan enzo, dat men niet blind wordtwrote:Natuurlijk doen ze dat 's nachts, anders weten ze niet of het 's nachts wel eruit ziet zoals ze hopen!wrote:Bedankt! Hij ziet er nu al gaaf uit zeg, benieuwd hoe dat met die lichten is als 'ie helemaal af is. Wist trouwens niet dat ze weleens zo'n lichtentests deden 's nachts haha. Helemaal vreemd met publiek erbij.
Ik denk dat dat publiek gewoon allemaal mensen zijn die helpen bij de opbouw, dat kan haast niet anders!
Photoshop.wrote:Dat publiek is ook ingehuurd als test, of de lampen niet te fel staan enzo, dat men niet blind wordtwrote:Natuurlijk doen ze dat 's nachts, anders weten ze niet of het 's nachts wel eruit ziet zoals ze hopen!wrote:Bedankt! Hij ziet er nu al gaaf uit zeg, benieuwd hoe dat met die lichten is als 'ie helemaal af is. Wist trouwens niet dat ze weleens zo'n lichtentests deden 's nachts haha. Helemaal vreemd met publiek erbij.
Ik denk dat dat publiek gewoon allemaal mensen zijn die helpen bij de opbouw, dat kan haast niet anders!
Dat doen ze toch alleen in die krantjes die na afloop worden uitgedeeld?wrote:Photoshop.
Sfeerimpressie.
Helaas niet de juiste plek om hier over in discussie te gaan.wrote:Ik denk dat die vluchtelingen een gat in de lucht springen voor elk baantje dat ze kunnen krijgen in Duitsland. Kunnen veel Nederlanders nog een voorbeeld aan nemen...
Haha nee was ook niet m'n bedoeling hoor!wrote:Helaas niet de juiste plek om hier over in discussie te gaan.wrote:Ik denk dat die vluchtelingen een gat in de lucht springen voor elk baantje dat ze kunnen krijgen in Duitsland. Kunnen veel Nederlanders nog een voorbeeld aan nemen...
Ja vond het ook een vreemde opmerking, vandaar m'n reactiewrote:Waarom begin je überhaupt over vluchtelingen in het feest opbouw topic.
Die vluchtelingen maken er anders wel een feestje van momenteel.wrote:Waarom begin je überhaupt over vluchtelingen in het feest opbouw topic.
Die hebben wel georganiseerde meetings. Ik ga al.wrote:Die vluchtelingen maken er anders wel een feestje van momenteel.wrote:Waarom begin je überhaupt over vluchtelingen in het feest opbouw topic.
en met een beetje geluk vooropgezette tentenkampenwrote:Die hebben wel georganiseerde meetings. Ik ga al.wrote:Die vluchtelingen maken er anders wel een feestje van momenteel.wrote:Waarom begin je überhaupt over vluchtelingen in het feest opbouw topic.
Of iets met Qampwrote:Meerdaagse camping en transport naar het evenement hebben ze ook al geregeld.
Vermoeden verteld me dat het evenement MiQration gaat heten.