Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
EHRNK wrote:
SAIN7 wrote:
Joey wrote:Moest opeens hier aan denken bij het zien van de achterkant van die stage.

Het Feest/stage opbouw topic.
Dacht ook meteen aan een draak, en dan de draak van Defqon 2009 inderdaad.
Voorkant zal er wel leuk uit zien met hout of beschilderingen en veel LED.
Oog van de draak is ook LED, zal van het weekend aan foto's wel zien of het een goeie stage is.
En opnieuw zit je er weer eens compleet naast volgens mij. Ik zie een hele grote piranha, een haaienvin, een dolfijnenvin en nog wat andere visjes. Die tandwielen lijken mij dan ook stuurwielen.
Boehoe, je zegt dat ik er weer COMPLEET naast zou zitten?
Een draak en een vis/piranha zijn anders beide (fictieve) dieren. Ik zou er pas compleet naast zitten als ik zou zeggen: 'Volgens mij word het een metalen kop die vuur spuwt en twaalf CO2 kanonnen, ja dat zie ik allemaal al van de achterkant.'

Ik zie ook dat rechts in het lucht die witte dingen kleine visjes zijn en de grote kop een Piranha, nadat ik de reactie had geplaatst geen zin gehad om het -alweer- te veranderen.

Wat is trouwens het verschil tussen een dolfijnenvin en een haaienvin? Je kan dat nogal moeilijk zien op zo'n slechte foto. :whistle: :sleep:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Houw gewoon je plaat, dan heb je nergens last van en wij overigens ook niet. :kiss2:
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
SAIN7, waarom verdedig je jezelf zo fanatiek..
Dat maakt t nog zieliger haha
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Laat elkaar is lekker joh.

tering.

OT:

Stage lijkt erg breed te worden. Ben benieuwd.
E
Hardtraxxer
306 posts member since 2014
last seen Jan 2022
Het Feest/stage opbouw topic.[/quote]

Dacht ook meteen aan een draak, en dan de draak van Defqon 2009 inderdaad.
Voorkant zal er wel leuk uit zien met hout of beschilderingen en veel LED.
Oog van de draak is ook LED, zal van het weekend aan foto's wel zien of het een goeie stage is.[/quote]

En opnieuw zit je er weer eens compleet naast volgens mij. Ik zie een hele grote piranha, een haaienvin, een dolfijnenvin en nog wat andere visjes. Die tandwielen lijken mij dan ook stuurwielen.[/quote]

Boehoe, je zegt dat ik er weer COMPLEET naast zou zitten?
Een draak en een vis/piranha zijn anders beide (fictieve) dieren. Ik zou er pas compleet naast zitten als ik zou zeggen: 'Volgens mij word het een metalen kop die vuur spuwt en twaalf CO2 kanonnen, ja dat zie ik allemaal al van de achterkant.'

Ik zie ook dat rechts in het lucht die witte dingen kleine visjes zijn en de grote kop een Piranha, nadat ik de reactie had geplaatst geen zin gehad om het -alweer- te veranderen.

Wat is trouwens het verschil tussen een dolfijnenvin en een haaienvin? Je kan dat nogal moeilijk zien op zo'n slechte foto. :whistle: :sleep:[/quote]
Eigenlijk ben ik te zat om hierop te reageren, (sorry ik snap ook niet waarom ik mijn tijd hieraan verspil). Vissen en piranha's zijn inderdaad dieren die in het wild voorkomen. Anders dan draken wat voor zover ik weet wel fictieve wezens zijn.
Een haaienvin zie je onderin.
Een dolfijnenvin rechtsboven.
Welterusten en wie weet tot straks?
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 18 days ago

Welcome to the Pussylounge!
Artiest
174 posts member since 2015
last seen Oct 2022
NightFly013 wrote:Het Feest/stage opbouw topic.

Ziek!
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
De Remember

Iemand al een foto van de mainstage?
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016

Mainstage Decibel 2015
bron: Hardnews
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen Jan 2025
Vind ze alle 3 wel echt vet eigenlijk, de Main is wel een beetje rommelig maar wel vet gedaan. Ben benieuwd of er nog iets gaat bewegen.
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Casey wrote:Vind ze alle 3 wel echt vet eigenlijk, de Main is wel een beetje rommelig maar wel vet gedaan. Ben benieuwd of er nog iets gaat bewegen.
Ik denk dat die grote groene vin linksboven wel veranderd door de tandwielen die er achter zitten.
Alleen ik vind Pussylounge vele malen beter dan de mainstage. Vind de main niet echt spectaculair, maar ik heb geen bewegende beelden gezien en dan komt alles 'tot leven'. Misschien draaien die vissen wel rond (de kleinere piranha's) of zitten er nog andere elementen in die kunnen veranderen.

Ik wacht op de videos die een vriend zal doorsturen. Iedereen veel plezier bij DB15.
B
Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden...
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Minder lelijk dan die van vorig jaar maar daar is wel ook alles mee gezegd.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Extreme Loudness

L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
SAIN7 wrote:
Casey wrote:Vind ze alle 3 wel echt vet eigenlijk, de Main is wel een beetje rommelig maar wel vet gedaan. Ben benieuwd of er nog iets gaat bewegen.
Ik denk dat die grote groene vin linksboven wel veranderd door de tandwielen die er achter zitten.
Alleen ik vind Pussylounge vele malen beter dan de mainstage. Vind de main niet echt spectaculair, maar ik heb geen bewegende beelden gezien en dan komt alles 'tot leven'. Misschien draaien die vissen wel rond (de kleinere piranha's) of zitten er nog andere elementen in die kunnen veranderen.

Ik wacht op de videos die een vriend zal doorsturen. Iedereen veel plezier bij DB15.
Het houdt ook niet op he >.<
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Net als vorig jaar lijkt de main volgens mij weer maar "half afgewerkt".
Het is niet slecht, maar ik verwacht toch meer van zo'n event als Decibel.
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 19 hours ago
NightFly013 wrote:Het Feest/stage opbouw topic.

Ziet er zeer vet uit!
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Pussy lounge idd mooiste stage van decibel
Hardtraxx Veteran

Main savonds
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Weet niet goed wat ik van de main moest denken. Heb trouwens geen beweging gezien. Opzich zag hij er savonds wel vet uit.
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Mainstage in mijn ogen (opnieuw) teleurstellend. Pussy Lounge en Loudness wel vet.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Door de vele regen was de main wel realistisch met de vissen. Was net een aquarium :P
A
Midden op de dag was het verhaal.van de main ook dat het in een storm.kwam xd
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 25 days ago

Mysteryland
Hardtraxx Veteran
Sta je mooi voor aap daar..

Ziet er wel goed uit al :thumbsup: