[/quote]
Dacht ook meteen aan een draak, en dan de draak van Defqon 2009 inderdaad.
Voorkant zal er wel leuk uit zien met hout of beschilderingen en veel LED.
Oog van de draak is ook LED, zal van het weekend aan foto's wel zien of het een goeie stage is.[/quote]
En opnieuw zit je er weer eens compleet naast volgens mij. Ik zie een hele grote piranha, een haaienvin, een dolfijnenvin en nog wat andere visjes. Die tandwielen lijken mij dan ook stuurwielen.[/quote]
Boehoe, je zegt dat ik er weer
COMPLEET naast zou zitten?
Een draak en een vis/piranha zijn anders beide (fictieve) dieren. Ik zou er pas compleet naast zitten als ik zou zeggen: 'Volgens mij word het een metalen kop die vuur spuwt en twaalf CO2 kanonnen, ja dat zie ik allemaal al van de achterkant.'
Ik zie ook dat rechts in het lucht die witte dingen kleine visjes zijn en de grote kop een Piranha, nadat ik de reactie had geplaatst geen zin gehad om het -alweer- te veranderen.
Wat is trouwens het verschil tussen een dolfijnenvin en een haaienvin? Je kan dat nogal moeilijk zien op zo'n slechte foto.

[/quote]
Eigenlijk ben ik te zat om hierop te reageren, (sorry ik snap ook niet waarom ik mijn tijd hieraan verspil). Vissen en piranha's zijn inderdaad dieren die in het wild voorkomen. Anders dan draken wat voor zover ik weet wel fictieve wezens zijn.
Een haaienvin zie je onderin.
Een dolfijnenvin rechtsboven.
Welterusten en wie weet tot straks?