Middelste gedeelte lijkt wel een wereldbol..
Ik zie een ovaal/cirkel met truss. Maar ik zie daarvoor ook al tandwielen staan als je inzoomt.wrote:Middelste gedeelte lijkt wel een wereldbol..
Ik zie een ovaal/cirkel met truss. Maar ik zie daarvoor ook al tandwielen staan als je inzoomt.wrote:Middelste gedeelte lijkt wel een wereldbol..
Vorig jaar had je zowel de euphoria en de loudness op het water in die grijze tentenwrote:Ik zie bruine kleuren![]()
is die tent op het water de loudness stage? (die grijze)
Gok inderdaad Euphoria en dat Loudness weer dichtbij PL ligt.wrote:Vorig jaar had je zowel de euphoria en de loudness op het water in die grijze tentenwrote:Ik zie bruine kleuren![]()
Vanuit de main gezien was de euphoria de voorste
Ieder jaar doen ze het weer anders he en kijk hoe groot die tent is. Zal de loudness wel zijnwrote:Gok inderdaad Euphoria en dat Loudness weer dichtbij PL ligt.wrote:Vorig jaar had je zowel de euphoria en de loudness op het water in die grijze tentenwrote:Ik zie bruine kleuren![]()
Vanuit de main gezien was de euphoria de voorste
wrote:Ik zie bruine kleuren![]()

Hahawrote:Rechts lijkt net op Kenny van south park
En hoe was jij van plan dat te doen? foto is genomen van het stuk strand wat nog open is, veel dichterbij gaat niet lukkenwrote:Hoezo ga je niet dichterbij staan kneus
Zwemmenwrote:En hoe was jij van plan dat te doen? foto is genomen van het stuk strand wat nog open is, veel dichterbij gaat niet lukkenwrote:Hoezo ga je niet dichterbij staan kneus
wrote:Zwemmenwrote:En hoe was jij van plan dat te doen? foto is genomen van het stuk strand wat nog open is, veel dichterbij gaat niet lukkenwrote:Hoezo ga je niet dichterbij staan kneus
Prove yourself worthy to the Hardtraxx legion!wrote:En hoe was jij van plan dat te doen? foto is genomen van het stuk strand wat nog open is, veel dichterbij gaat niet lukkenwrote:Hoezo ga je niet dichterbij staan kneus
of gewoon een zwembroek en zwem een stukwrote:Neem een dikke telelens mee
helaas kom ik pas vrijdag ook maar een beetje in de buurtwrote: Prove yourself worthy to the Hardtraxx legion!

is hij ook, 2 masten in de lengte minderwrote:Ziet er kleiner uit dan de Defqon blue?
Nou wat groot zeg.. Die van intents was nog groter, laat staan 'de grootste van Europa'. Wat een loze belofte van B2Swrote:
The weekend tent, tot zo ver grootste tent van europa zoals beloofd
Die van intents was groter maar wel het kleine model tent (volg je me nog?wrote:Nou wat groot zeg.. Die van intents was nog groter, laat staan 'de grootste van Europa'. Wat een loze belofte van B2Swrote:
The weekend tent, tot zo ver grootste tent van europa zoals beloofd
Hij zal er in het echt vast groter uitzien maar hij lijkt hier echt klein, Intents had 8 masten maar was wel small qua breedte bedoel je dat?wrote:Die van intents was groter maar wel het kleine model tent (volg je me nog?wrote:Nou wat groot zeg.. Die van intents was nog groter, laat staan 'de grootste van Europa'. Wat een loze belofte van B2Swrote:
The weekend tent, tot zo ver grootste tent van europa zoals beloofd)