tomorrowland maakt vorderingen.

Gewoon met 7 kranen bezig voor een stage, ziek hoe Tomorrowland aan de slag gaat.wrote:tomorrowland maakt vorderingen.
Zoieso bewegende dingen, als je in het midden kijkt zie je al een poort zitten die open en dicht zal gaan denk ik.µwrote:Gewoon met 7 kranen bezig voor een stage, ziek hoe Tomorrowland aan de slag gaat.wrote:tomorrowland maakt vorderingen.
Denk dat het zoals altijd wel een vette stage word, maar ik hoop op bewegende onderdelen of verrassende onderdelen.
Ik vermoed dat de poort in het midden ongeveer hetzelfde effect gaat hebben als het boek dat openging, met dus een "gezicht" dat tevoorschijn komt als de poort open iswrote:Zoieso bewegende dingen, als je in het midden kijkt zie je al een poort zitten die open en dicht zal gaan denk ik.µwrote:Gewoon met 7 kranen bezig voor een stage, ziek hoe Tomorrowland aan de slag gaat.wrote:tomorrowland maakt vorderingen.
Denk dat het zoals altijd wel een vette stage word, maar ik hoop op bewegende onderdelen of verrassende onderdelen.
WhatTheFuq. Als dat alleen al van die watervallen echt is dan heeft Tomorrowland een van de ziekste podiums so far gemaakt.wrote:Volgens een artikel in een Belgische krant wordt het podium dit jaar 140m breed en 41m hoog. Ook zouden er watervallen van 4m hoog en 8km fonteinen in worden verwerkt.
Leidingwerk over het hele terrein. Kan best.wrote:8 km?![]()
Is ter begeleiding van Frontliner z'n kicks.wrote:8 km?![]()
zodat alles is het water valtwrote:Is ter begeleiding van Frontliner z'n kicks.wrote:8 km?![]()
He rakkietakkie bedankt voor de foto's!! Vooral op de eerste is goed te zien hoe hoog hij boven de bomen uit torentwrote:Dan zijn ze in 2 dagen flink opgeschoten. Net langs gereden na werk en torent nu toch al flink boven de bomen uit
Wat lul jij nou.. maak van de week wel foto'swrote:He rakkietakkie bedankt voor de foto's!! Vooral op de eerste is goed te zien hoe hoog hij boven de bomen uit torentwrote:Dan zijn ze in 2 dagen flink opgeschoten. Net langs gereden na werk en torent nu toch al flink boven de bomen uit
Ze zijn goed gelukt man! Dikke mainstage weer!wrote:Ga morgen ff langs met de waterscooter.