Poephark kom er maar in!!wrote:Is dat de Devoted of Dedicated?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Hahahahahahwrote:Poephark kom er maar in!!wrote:Is dat de Devoted of Dedicated?
Ik neem aan dat je naar EDC Las Vegas bent geweest? Hoe beoordeel je het als je het vergelijkt met Tomorrowland? Ben al eens weekend Tommorowland geweest en zou graag ooit een keer naar EDC Las Vegas gaan.wrote:enige nadelen aan edc zijn het te weinig aanbod van drank en het naar huis gaan. zoals je op die onderste foto het hele terrein ziet.....aan de onderkant is dus de ingang/uitgang. valt mee als je naar binnen gaat maar als je naar huis gaat moet je dus door die hele menigte heen
-
S
Join de glorieuze poephark coalitie. Laat u leiden door zijn grootheid.
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
kan ik niet vergelijken aangezien ik nooit bij tomorrowland geweest benwrote:Ik neem aan dat je naar EDC Las Vegas bent geweest? Hoe beoordeel je het als je het vergelijkt met Tomorrowland? Ben al eens weekend Tommorowland geweest en zou graag ooit een keer naar EDC Las Vegas gaan.wrote:enige nadelen aan edc zijn het te weinig aanbod van drank en het naar huis gaan. zoals je op die onderste foto het hele terrein ziet.....aan de onderkant is dus de ingang/uitgang. valt mee als je naar binnen gaat maar als je naar huis gaat moet je dus door die hele menigte heen
-
DHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2015
- last seen Dec 2020
Wish outdoor

-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026

Awakenings
Is toch ieder jaar wel hetzelfde idee die stage of niet?
Klopt, alle stages zijn voor 90% hetzelfde, zelfs de kleurenschema's.wrote:Is toch ieder jaar wel hetzelfde idee die stage of niet?
wrote:Join de glorieuze poephark coalitie. Laat u leiden door zijn grootheid.
wrote:Wat kun je verwachten?
Recreatiegebied De Geffense Plas in Oss is dé perfecte locatie voor een festival. Het festivalterrein ligt direct naast de recreatieplas wat het “Festival” plaatje compleet maakt.
Op een mooie locatie hoort natuurlijk ook een dikke outdoor mainstage van groot formaat! Dit is de “eye catcher” van het festival! Hier gaan we dan ook flink in uitpakken, verwacht een stage van 30 meter breed en bijna 20 meter hoog! Zie afbeelding voor 1 van de eerste ontwerp schetsen.
Nieuwsgierig geworden? Houd de pagina in de gaten, tijdens de opbouw gaan we enkele sneak peeks posten.
Op het festival terrein bevinden zich allerlei stands waar je terecht kunt voor je party merchandise, je telefoon kan opladen, een waterpijpje kan roken, jezelf in kan laten smeren ga zo maar door. Tevens zal er ook een kermis attractie aanwezig zijn om het plaatje compleet te maken.
![]()
Waar dan?wrote:Tomorrowland Mainstage.
[img]plaatje[/img]
De witte tent.wrote:Waar dan?wrote:Tomorrowland Mainstage.
[img]plaatje[/img]
Haha ja daar word je nou echt 0,0% wijzer van
maar bedankt voor het sharen natuurlijk 
Poephark de razende reporter... ik maak me wel zorgen. Hopen dat hij snel weer een keer een reactie komt plaatsen.
wrote:Is poephark al op locatie?
Linkje naar artikel van ed met dedicated stage van wish https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0335240518