Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 220  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 15:57 

Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Ik vind hem aardig klein...

Maar dat is (was) hij niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 12:12 

Kraak... Piep...

Miwer schreef:
hotymoty schreef:
Ik vind hem aardig klein...

Maar dat is (was) hij niet

Idd, mensen moeten eens leren wat perspectief in een foto soms doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 12:33 

Hardtraxx Veteran

Was denk ik net zo hoog als die van vorig jaar, alleen hij leek minder breed omdat die armen zo smal waren, maar als je het totaal plaatje zo ziet vind ik het een veel vettere stage dan ik van te voren dacht. Vooral met die kranen tijdens de eindshow.

Toch wel weer een bijzonder bouwwerk gemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 15:27 

Hardtraxx Newbie

Deef schreef:
stage valt nogal tegen again... Stage van bijv intents 1000x dikker naar mijn mening

Jammer dat dit al zo snel als conclusie getrokken werd... De stage van Defqon was in mijn ogen de mooiste van de afgelopen paar jaar, Lekker in de breedte dankzij de armen (en de hijskranen tijdens de Eindshow). De twee ronddraaiende onderdelen links en rechts naast de DJ en één geheel in één thema. Intents was super mooi hoor, maar valt in het niet als je hem naast de Defqon stage van dit jaar neer zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 16:15 

Hardtraxx Addict

Lexs schreef:
Deef schreef:
stage valt nogal tegen again... Stage van bijv intents 1000x dikker naar mijn mening

Jammer dat dit al zo snel als conclusie getrokken werd... De stage van Defqon was in mijn ogen de mooiste van de afgelopen paar jaar, Lekker in de breedte dankzij de armen (en de hijskranen tijdens de Eindshow). De twee ronddraaiende onderdelen links en rechts naast de DJ en één geheel in één thema. Intents was super mooi hoor, maar valt in het niet als je hem naast de Defqon stage van dit jaar neer zet.

Intents en Defqon komt dit jaar gewoon aardig close imo.
Defqon pakt het thema minder letterlijk en maakt er gewoon een grote Spartan van, vond ook enorm vet hoe die vingers bewogen van de stage, alleen misschien als ze de handen naar boven laten komen was het beter geweest, nu lagen ze er maar verloren bij. Een vriend merkte op dat het misschien een galg voor kon stellen op sommige punten, zijn handen en hoofd lag dan door de galg heen.

Intents was enorm letterlijk de Funfair of Madness, gewoon de clown en het ledlicht was enorm vet. Alleen jammer dat bij Intents geen bewegende delen waren van het podium, waar bij Defqon dus die kranen op het einde waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 16:21 

Hardtraxxer

Heeft er iemand foto's van Dreamfields?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 21:01 

Hardtraxxer

NickDB schreef:
Heeft er iemand foto's van Dreamfields?

Ja, ben ik ook wel benieuwd naar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 22:08 

Hardtraxx Newbie

Xxlerator Mainstage lijkt een groot orgel te worden (zoals ze al lieten doorschemeren op o.a. de timetable)

Erg slechte foto vanaf de doorgaande weg:

Afbeelding

Van (vermoedelijk) de Exxellent Mainstage vanmiddag via via een foto gezien, is een 'snoepjeskasteel' geworden.

Grtz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 00:16 

Hardtraxx Veteran

We hebben een winnaar, meest epische hardtraxx account naam. Hallo Poephark :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 00:55 

Hardtraxx Addict

:lol: :lol: die ava ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 09:22 

Poephark :lol: Nu al een eindbaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 10:50 

Hardtraxx Addict

:lol: :lol: :lol: Poephark :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 10:55 

Donateur

Hahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 11:04 

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 12:42 

Hardtraxx Elite

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 13:02 

Hardtraxxer

HAHAHA ja dus ok :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 15:28 

Hardtraxx Veteran

Wtf hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 18:53 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Zijn eerste bericht, en hij is nu al een held. Poephark :worship:

EN meteen wat nuttigs toegevoegd, namelijk een glimp van de Dreamfields stage.

Ik ben fan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:41 

Hardtraxx Newbie

Dreamfields festival

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:18 

Hardtraxx Veteran

Mooie stage maar het kan die van 2 jaar geleden bij lange na niet overtreffen, dat was die geweldig mooie vogel (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 22:14 

Hardtraxx Newbie

SAIN7 schreef:
Lexs schreef:
Deef schreef:

Intents en Defqon komt dit jaar gewoon aardig close imo.
Defqon pakt het thema minder letterlijk en maakt er gewoon een grote Spartan van, vond ook enorm vet hoe die vingers bewogen van de stage, alleen misschien als ze de handen naar boven laten komen was het beter geweest, nu lagen ze er maar verloren bij. Een vriend merkte op dat het misschien een galg voor kon stellen op sommige punten, zijn handen en hoofd lag dan door de galg heen.

Intents was enorm letterlijk de Funfair of Madness, gewoon de clown en het ledlicht was enorm vet. Alleen jammer dat bij Intents geen bewegende delen waren van het podium, waar bij Defqon dus die kranen op het einde waren.

Toch neemt Defqon haar thema ook letterlijk: de (weekend) Warrior. De Black had ook een Samurai die ook als krijger door kan... Die armen hadden inderdaad hoger gemogen, maar dan had je wel en raar effect gekregen met een scheve verhouding... Begrijp me niet verkeerd hoor, Intents vond ik ook ontzettend mooi en voornamelijk die ogen in dat clownsmasker waren super, maar ik vond Defqon dit jaar ook bruut :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 22:20 

Hardtraxx Veteran

Ik zou best wel is het verhaal achter elke stage willen weten. Vond de UV bijvoorbeeld totaal niet passen binnen de rest van de stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 22:28 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Ik zou best wel is het verhaal achter elke stage willen weten. Vond de UV bijvoorbeeld totaal niet passen binnen de rest van de stages.

Ik denk puur omdat die op de route een van de laatste was, dat er groot 'Finish' op stond.
Alleen ik denk niet dat er achter elke stage een verhaal zit, Magenta lijkt me wel een leuk verhaal achter zitten, net als de Black en de Red. Alleen met de White, Brown, Blue en Indigo zit er bv. totaal geen verhaal achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 22:33 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
Basshunterzz schreef:

Ik denk puur omdat die op de route een van de laatste was, dat er groot 'Finish' op stond.
Alleen ik denk niet dat er achter elke stage een verhaal zit, Magenta lijkt me wel een leuk verhaal achter zitten, net als de Black en de Red. Alleen met de White, Brown, Blue en Indigo zit er bv. totaal geen verhaal achter.

Dat laatste lijkt me ook niet maar toch, hoe kom je tot zoiets. Wie weet zit er wel een idee achter. In de Blue zag ik bijvoorbeeld een vliegtuig (vanwege de vleugels boven die ledschermen links en rechts), maar aan de andere kant zag ik ook totaal weer geen vliegtuig. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 22:56 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
SAIN7 schreef:
Basshunterzz schreef:

Dat laatste lijkt me ook niet maar toch, hoe kom je tot zoiets. Wie weet zit er wel een idee achter. In de Blue zag ik bijvoorbeeld een vliegtuig (vanwege de vleugels boven die ledschermen links en rechts), maar aan de andere kant zag ik ook totaal weer geen vliegtuig. xd

Als je foto's zoekt van de preparty, zie je dat er dan maar een 'vleugel' zit, linksonder.
Ik merkte dat een led-par kapot was gegaan in dezelfde avond, en de zaterdagmiddag zag ik dat hier een 'vleugel' overheen geplaatst was, dus is denk ik puur toeval en improvisatie door de led-par te bedekken.
Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 220  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen