netjes
Niemand die meer foto heeft van mainstage concept?
wrote:zoo dikke main
Godverdomme beetje met de eer strijken op partijvlok.wrote:zoo dikke main
Had een beetje hongerwrote:wrote:zoo dikke main
Heb me bericht al aangepast :pwrote:Godverdomme beetje met de eer strijken op partijvlok.wrote:zoo dikke main
Hahahahawrote:Ik hem m nog, ik ga weer verder vissen.
wrote:Ik hem m nog, ik ga weer verder vissen.

Dus jij bent mister party opbouw foto's?wrote:een van de ingangen
kan alleen totaal niet plaatsen waar deze staat.
ja en nee (pas sinds kort) maar ben niet de hoofd beheerder en reageer persoonlijk weinig op de paginawrote:Hahaha de laatste pagina's![]()
Dus jij bent mister party opbouw foto's?wrote:een van de ingangen
kan alleen totaal niet plaatsen waar deze staat.
Qlimax - Immortal Essence (23-11-2013, GelreDome Arnhem) (page 12)wrote:Geef je rekeningnummer maar Miwer, dan maakt Peperkoek 150 euro over
Welke droom? Dat was al een tijdje duidelijk. Neemt niet weg dat ik de foto niet kon plaatsenwrote:Ik zal jullie uit de droom halen dan maar..
Wat je ziet op de foto is de Camping ingang. Net zoals lowlands gaat Q-Dance aan de voorzijde van de brug ook een camping veld maken. Dus net als lowlands is er aan deze kant ook een camping ruimte die noodzakelijk is aangezien alle velden aan de andere kant van de brug vol staan!
Dat was niet voor iedereen duidelijk alwetende Miwerwrote:Welke droom? Dat was al een tijdje duidelijk. Neemt niet weg dat ik de foto niet kon plaatsenwrote:Ik zal jullie uit de droom halen dan maar..
Wat je ziet op de foto is de Camping ingang. Net zoals lowlands gaat Q-Dance aan de voorzijde van de brug ook een camping veld maken. Dus net als lowlands is er aan deze kant ook een camping ruimte die noodzakelijk is aangezien alle velden aan de andere kant van de brug vol staan!
Er zijn trouwens 2 camping ingangen nu we toch zo bezig zijn
wrote:Ja is goed.
Hahahaha netjeswrote:Wauw, als die dingen echt gaan bewegen![]()