Hardfest

Ik vind dat als je naar Tomorrowland of Tomorrowworld gaat, wel mag verwachten dat er iets nieuws staat ipv een recycle-sessie.wrote:Recycle sessie weer.
Geef ze wel gelijk, het oude decor in containers is natuurlijk goedkoper dan alles nieuw maken én nog eens vervoeren naar zo'n land..
wrote:Als je naar de originele Tomorrowland gaat wel ja. De anderen zijn niet zo groot als die in België. En het kost een fortuin om telkens een nieuwe te maken en te laten vervoeren over zee e.d.
Niet meer dan logisch.
Leg uit?wrote:Blijft een vage locatie, dat terrein voor hardfest

Je pakt er nu ook net een foto uit die niet representatief is voor de campus in dat opzicht... Grote grasvelden, veel parkeerplaatsen, relatief centrale ligging, ik zie het probleem niet...wrote:Niet bepaald een locatie waar je een festival kan verwachten.
Ow ze gaan daar geen tent neerzetten?wrote:Je pakt er nu ook net een foto uit die niet representatief is voor de campus in dat opzicht... Grote grasvelden, veel parkeerplaatsen, relatief centrale ligging, ik zie het probleem niet...wrote:Niet bepaald een locatie waar je een festival kan verwachten.

Nee, gek he?wrote: Ow ze gaan daar geen tent neerzetten?

Klopt volledig. Was altijd al de bedoeling.wrote:met sensation white gebeurt precies hetzelfde
nieuwe show/decor wordt gemaakt voor de show in nederland. daarna tourt het de hele wereld rond. hetzelfde dat als een band een show in elkaar zet en hiermee de hele wereld over tourt
Beat the bridge factory stage zo te zien?wrote:
De middelste rail van het Gelredome waar de grasmat overheen wordt getransporteerd is weg te halen, waardoor een een geul van een meter diep ontstaatwrote:Daar zijn er meer mogelijkheden om het over het pupliek heen te laten lopen. Wordt bij een outdoor stage en beetje lastig.wrote:Ja en toch presteren ze het in het Gelredome altijd om niet zo'n baan aan te leggen, ondanks de dikke show en ontzettend veel showelementen altijd...wrote:Zou ook kunnen dat er gewoon absurd veel kabels heen en weer moeten ivm al die ledschermen. Lijkt me dat daar in ieder geval wel veel voor moet liggen.
Edit: Wow grapje had de laatste pagina over het hoofd gezien