Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Amerikanen hebben echt een vreselijke smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
Zo zou het moeten worden.

Afbeelding


Alleen zijn de schermen twee keer zo klein geworden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 19:50 
 
Hardtraxxer

nog 2 foto's gevonden van de stage.

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 19:52 
 
Hardtraxxer

Kvind dat ultra zich er dit jaar heel goedkoop vanaf heeft gemaakt, kvind het maar een meh stage.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 21:32 
 
Hardtraxx Addict

Die stages heb ik nooit boeiend gevonden maar het gaat wel steeds verder achteruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 21:32 
 
Hardtraxx Addict

Die stages heb ik nooit boeiend gevonden maar het gaat wel steeds verder achteruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 21:58 
 
Hardtraxxer

Daar kan ik je inderdaad alleen gelijk in geven
2013 vond ik goed
2014 was te doen
2015 vind ik zwaar beneden niveau voor zo'n festival

De enige mooie stages in amerika zijn die van Electric daisy carnival las vegas, Tomorrowworld atlanta en Mysteryland op de woodstock terreinen. Voor de rest allemaal ledschermen steeds weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 22:57 
 
Hardtraxx Addict

inderdaad, ik ben totaal geen fan van led schermen maar soms kan het nog wel leuk uitpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 23:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat mensen serieus zoveel geld voor een Ultra feestje geven, en dan zo'n stage krijgen.
Denk dat het meer om de dj's voor hun gaat die misschien een nieuwe plaat gaan draaien.. maarja, Amerikanen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 23:22 
 

MDesiqn schreef:
Dat mensen serieus zoveel geld voor een Ultra feestje geven, en dan zo'n stage krijgen.
Denk dat het meer om de dj's voor hun gaat die misschien een nieuwe plaat gaan draaien.. maarja, Amerikanen.


De Amerikaanse EDM cultuur is gelukkig wel prachtig voer voor Wunderground.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 00:13 
 
Hardtraxx Elite

En weer zo'n vreselijk irritante baan in het midden.. Vind t er echt niet uit zien :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 05:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

LED schermen kunnen geweldig zijn incl met een mooie stage. Kijk maar naar EDC 2014 en Qlimax 2013.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
En weer zo'n vreselijk irritante baan in het midden.. Vind t er echt niet uit zien :/

Weet iemand waarom die baan er is? De kabels kunnen toch gewoon door het publiek lopen lijkt me... is bij heel veel andere festivals wel gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 11:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
DJ_Tim schreef:
En weer zo'n vreselijk irritante baan in het midden.. Vind t er echt niet uit zien :/

Weet iemand waarom die baan er is? De kabels kunnen toch gewoon door het publiek lopen lijkt me... is bij heel veel andere festivals wel gewoon.

Is toch altijd bij die mongols. Ik zou echt stikzenuwachtig worden van al die klote hekken. Als je van rechtsvoor naar linksvoor wil bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 15:10 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
DJ_Tim schreef:
En weer zo'n vreselijk irritante baan in het midden.. Vind t er echt niet uit zien :/

Weet iemand waarom die baan er is? De kabels kunnen toch gewoon door het publiek lopen lijkt me... is bij heel veel andere festivals wel gewoon.


Enige reden die ik me kan bedenken is voor wat meer crowdcontrol, voor de rest zou ik niet weten wat ze ermee kunnen aanvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien ook handig wat betreft claims of iets dergelijks? Niemand kan zo over de kabelgoot vallen om maar iets te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 15:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is 't niet voor filmen ofzo? Of de mogelijkheid personeel (of iets anders? snel van voren naar achteren te kunnen verplaatsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 15:53 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Is 't niet voor filmen ofzo? Of de mogelijkheid personeel (of iets anders? snel van voren naar achteren te kunnen verplaatsen?


Ja dat zal zoieso ook wel een reden zijn, zodat de fotografen als Rudgr van afstand makkelijk foto's kunnen maken en voor personeel en de livestream enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Misschien ook handig wat betreft claims of iets dergelijks? Niemand kan zo over de kabelgoot vallen om maar iets te noemen.


Wil net zeggen. In Amerika heb je bij zoiets gelijk een flinke rechtszaak aan je broek hangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou ook kunnen dat er gewoon absurd veel kabels heen en weer moeten ivm al die ledschermen. Lijkt me dat daar in ieder geval wel veel voor moet liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zou ook kunnen dat er gewoon absurd veel kabels heen en weer moeten ivm al die ledschermen. Lijkt me dat daar in ieder geval wel veel voor moet liggen.

Ja en toch presteren ze het in het Gelredome altijd om niet zo'n baan aan te leggen, ondanks de dikke show en ontzettend veel showelementen altijd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 18:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Qlimax is dan ook binnen dirkie van me..

Maar het is een combo van wat jullie noemen eigenlijk, rechtzaakgedoe is erg inderdaad in de VS en zo mijden ze het, het is ook voor de kabels van de LED´s inderdaad en ook voor de Cameramensen. Die daar ook met hun kabels langs moeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 20:30 
 
Hardtraxxer

Heb nog een foto gevonden hoe de stage volledig klaar is.
(foto van final kid)
kvind de stage persoonlijk stukken minder dan andere jaren :/


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 20:34 
 
Hardtraxxer

Heb ook een foto van de stage in nachtmodus ;)
Deze ziet er dan wel stukken beter uit.
Ik zal zoieso kijken naar de livestream ;)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 21:11 
 
Hardtraxxer

laatste foto die ik plaats :)
Afbeelding
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen