Amerikanen hebben echt een vreselijke smaak.
Alleen zijn de schermen twee keer zo klein gewordenwrote:Zo zou het moeten worden.
Alleen zijn de schermen twee keer zo klein gewordenwrote:Zo zou het moeten worden.

De Amerikaanse EDM cultuur is gelukkig wel prachtig voer voor Wunderground.wrote:Dat mensen serieus zoveel geld voor een Ultra feestje geven, en dan zo'n stage krijgen.
Denk dat het meer om de dj's voor hun gaat die misschien een nieuwe plaat gaan draaien.. maarja, Amerikanen.
Weet iemand waarom die baan er is? De kabels kunnen toch gewoon door het publiek lopen lijkt me... is bij heel veel andere festivals wel gewoon.wrote:En weer zo'n vreselijk irritante baan in het midden.. Vind t er echt niet uit zien
Is toch altijd bij die mongols. Ik zou echt stikzenuwachtig worden van al die klote hekken. Als je van rechtsvoor naar linksvoor wil bijvoorbeeld.wrote:Weet iemand waarom die baan er is? De kabels kunnen toch gewoon door het publiek lopen lijkt me... is bij heel veel andere festivals wel gewoon.wrote:En weer zo'n vreselijk irritante baan in het midden.. Vind t er echt niet uit zien
Enige reden die ik me kan bedenken is voor wat meer crowdcontrol, voor de rest zou ik niet weten wat ze ermee kunnen aanvangen.wrote:Weet iemand waarom die baan er is? De kabels kunnen toch gewoon door het publiek lopen lijkt me... is bij heel veel andere festivals wel gewoon.wrote:En weer zo'n vreselijk irritante baan in het midden.. Vind t er echt niet uit zien
Ja dat zal zoieso ook wel een reden zijn, zodat de fotografen als Rudgr van afstand makkelijk foto's kunnen maken en voor personeel en de livestream enzo.wrote:Is 't niet voor filmen ofzo? Of de mogelijkheid personeel (of iets anders? snel van voren naar achteren te kunnen verplaatsen?
Wil net zeggen. In Amerika heb je bij zoiets gelijk een flinke rechtszaak aan je broek hangenwrote:Misschien ook handig wat betreft claims of iets dergelijks? Niemand kan zo over de kabelgoot vallen om maar iets te noemen.
Ja en toch presteren ze het in het Gelredome altijd om niet zo'n baan aan te leggen, ondanks de dikke show en ontzettend veel showelementen altijd...wrote:Zou ook kunnen dat er gewoon absurd veel kabels heen en weer moeten ivm al die ledschermen. Lijkt me dat daar in ieder geval wel veel voor moet liggen.