Zou gek zijn héwrote: heb van zeer betrouwbare bron vernomen dat het lang niet alles is
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
wrote:Zou gek zijn héwrote: heb van zeer betrouwbare bron vernomen dat het lang niet alles is
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
ach q-dance maakt zich het er soms uit het niets simpel vanaf(defqon.1 2013) dus wie weetwrote:wrote:Zou gek zijn héwrote: heb van zeer betrouwbare bron vernomen dat het lang niet alles is
zat house feesten doen het met niet meer dan dat
zal dit dan op het plafond hangen? ik neem aan dat het podium geen 40 meter is.. echt ontzettend benieuwd!
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Dit is wel het decor! Aan het plafond hangen andere dingen nog! Tussen die led schermen hangen nu witte doeken. Ziet er wel ontzettend vet uit.
Kan zijn dat het logo van Qlimax er ook nog in wordt verwerkt. Bijna ieder jaar kun je van de poster wel het thema van de stage halen. Je ziet op de poster ook een grote cirkel. Ik ben benieuwd!
ik denk dat elk vierkant verplaats kan worden dat het steeds een andere vorm krijgt.. beetje vergelijkbaar effect zoals bij de trailer
edit: lama kan niet, net foto opnieuw ''geanalyseerd''
edit: lama kan niet, net foto opnieuw ''geanalyseerd''
-
NHardtraxx Newbie
- 28 posts member since 2011
- last seen Dec 2017
MOH Switzerland

Qlimax was dus een gozer met een sombrero? !Viva El Qlimaxés¡
lijkt er wel op ja maar het was in dit geval het spirituele gedeelte van de hersenen wat ze hebben uitgebeeldwrote:Qlimax was dus een gozer met een sombrero? !Viva El Qlimaxés¡
Lijkt een beetje op een slecht getextured, low-poly 3D model
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
steekt die kop nou zijn tong uit? dat was op het feest zelf niet zo in ieder geval
helemaal niet gezien, van zijkant niet, maar ook niet na afloop toen ik er voor stondwrote:steekt die kop nou zijn tong uit? dat was op het feest zelf niet zo in ieder geval
Het ziet er wel leuk uit, op die foto
Vraag het me al een heletijd af
welke soort line arrays gebruikt q-dance? ik zie bij elke q-dance deze 
L' acoustics dacht ik. K1 of K2.wrote:Vraag het me al een heletijd afwelke soort line arrays gebruikt q-dance? ik zie bij elke q-dance deze
Zie je steeds meer nu.
-
S
En wat boven in de zaal hing moest een DNA streng voorstellen.wrote:lijkt er wel op ja maar het was in dit geval het spirituele gedeelte van de hersenen wat ze hebben uitgebeeldwrote:Qlimax was dus een gozer met een sombrero? !Viva El Qlimaxés¡
Da's iig wat een producer van klimaks me net wijs maakte in de voetbalkantine.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Dat had je hopelijk toch zelf ook wel door?wrote:En wat boven in de zaal hing moest een DNA streng voorstellen.wrote:lijkt er wel op ja maar het was in dit geval het spirituele gedeelte van de hersenen wat ze hebben uitgebeeldwrote:Qlimax was dus een gozer met een sombrero? !Viva El Qlimaxés¡
Da's iig wat een producer van klimaks me net wijs maakte in de voetbalkantine.
Waar waren trouwens de Q-Dance haken, of hoe je ze ook wil noemen. Die dingen die normaal in elke stage verwerkt zijn?
Bijv. maar ook bij voorgaande edites hingen er toch ook doeken aan het plafond met qlimax logo?
zoals hier: http://electronicmidwest.com/wp-content ... ortune.jpg
Persoonlijk miste ik het Qlimax logo op de stage zelf, er was nu wel dat kleine logo bij de dj booth.
zoals hier: http://electronicmidwest.com/wp-content ... ortune.jpg
Persoonlijk miste ik het Qlimax logo op de stage zelf, er was nu wel dat kleine logo bij de dj booth.
-
S
Ik ben er zelf niet geweest.wrote:Dat had je hopelijk toch zelf ook wel door?![]()
Hier hebben ze K1 gebruikt, onderin nog Kara en bovenin K1-SB (sub)wrote:L' acoustics dacht ik. K1 of K2.wrote:Vraag het me al een heletijd afwelke soort line arrays gebruikt q-dance? ik zie bij elke q-dance deze
Zie je steeds meer nu.
Daarachter SB-28 subs. samen ongeveer 1400 kg
Boven de tribunes gebruikten ze Kara's met daarachter SB-18 subs.
Leuk speelgoed iig
Last edited by hurricane on , edited 1 time in total.
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Toen de stage net werd onthuld dacht ik WOW!!
Paar uur later dacht ik van "gaat er nou nog eens iets mee gebeuren".
Vond het dus achteraf wel meevallen die stage.
(Wij maar wachten tot die mond bijvoorbeeld een keer open zou gaan haha).
Paar uur later dacht ik van "gaat er nou nog eens iets mee gebeuren".
Vond het dus achteraf wel meevallen die stage.
(Wij maar wachten tot die mond bijvoorbeeld een keer open zou gaan haha).