Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 19:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

gezeik altijd .. alsof je van een paar bomen eromheen wel vrolijk wordt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 09:16 
 
Hardtraxxer

Locatie was een verbetering maar het terrein van die locatie vond ik een stuk minder. Bulten en kuilen en als het was gaan regenen ook nog een enorme modderpoel door afwezigheid van vlonders. Of ik stond telkens op de verkeerde plek. Al stond ik dat daar aan de main sowieso al, maar dat terzijde. De stage zag er wel goed uit. Mooi aan het thema gehouden en netjes uitgewerkt.

De TIH stage zag er ook netjes ook overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 17:23 
 
Hardtraxx Newbie

Defqon 1 Australia Pre-Party
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind ze tegenvalling in tegenstelling tot voorgaande jaren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 17:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind tegenwoordig dat er toch heel veel organisaties met voornamelijk plaatwerk en doeken werken. Zal dat toch iets met de recessie te maken hebben? Als je bijvoorbeeld een defqon 2008 of 2009 stage ziet (die voornamelijk uit 'aparte' voorwerpen bestaat) moet er meer nagedacht worden over hoe te bevestigen etc (= meer tijd = duurder).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat daar heel veel factoren in meespelen. Zelfs het weer kan daar een factor in zijn. Kijk maar naar decibel 2014. Het is zo ongeveer de hele week van tevoren echt vaak noodweer geweest, waardoor het in het geval van een mainstage/pussy lounge bijvoorbeeld niet altijd verantwoord is om op die hoogte in de steigers bezig te zijn.

Ook moet je als organisatie nagaan of dat het de moeite waard is om zo gedetailleerd te werkt te gaan, gezien het enorme aanbod in festivals/feesten wat er tegenwoordig in NL is. Aan de ene kant kun je je op die manier wel onderscheiden qua stages, maar je kunt dat geld ook steken in geluid/licht/andere voorzieningen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Ik denk dat daar heel veel factoren in meespelen. Zelfs het weer kan daar een factor in zijn. Kijk maar naar decibel 2014. Het is zo ongeveer de hele week van tevoren echt vaak noodweer geweest, waardoor het in het geval van een mainstage/pussy lounge bijvoorbeeld niet altijd verantwoord is om op die hoogte in de steigers bezig te zijn.

Ook moet je als organisatie nagaan of dat het de moeite waard is om zo gedetailleerd te werkt te gaan, gezien het enorme aanbod in festivals/feesten wat er tegenwoordig in NL is. Aan de ene kant kun je je op die manier wel onderscheiden qua stages, maar je kunt dat geld ook steken in geluid/licht/andere voorzieningen.


Precies dit. Ik heb liever heerlijk zuiver geluid en een iets minder dikke stage dan poepgeluid maar wel een leuke stage en show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin schreef:
pecola-tje schreef:
Ik denk dat daar heel veel factoren in meespelen. Zelfs het weer kan daar een factor in zijn. Kijk maar naar decibel 2014. Het is zo ongeveer de hele week van tevoren echt vaak noodweer geweest, waardoor het in het geval van een mainstage/pussy lounge bijvoorbeeld niet altijd verantwoord is om op die hoogte in de steigers bezig te zijn.

Ook moet je als organisatie nagaan of dat het de moeite waard is om zo gedetailleerd te werkt te gaan, gezien het enorme aanbod in festivals/feesten wat er tegenwoordig in NL is. Aan de ene kant kun je je op die manier wel onderscheiden qua stages, maar je kunt dat geld ook steken in geluid/licht/andere voorzieningen.


Precies dit. Ik heb liever heerlijk zuiver geluid en een iets minder dikke stage dan poepgeluid maar wel een leuke stage en show.

geluid op één en een goede lichtshow op 2. Stage kan me net zo goed niks zijn.
Serieus, een knappe lichtshow voegt zoveel toe aan een feest. Wordt ook heel erg ondergewaardeerd volgends mij. Maar niks beter als de lichttechnicus de plaatjes precies uit z'n hoofd weet en alles heerlijk inzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 16:29 
 
Hardtraxxer

Deja vu
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Tomorrowworld;
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat doen ze snel in een uurtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 17:48 
 
Hardtraxx Elite

ziet er naar uit dat ze ook wel veel personeel hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

Dus.. Die stage hadden ze vorig jaar ook al? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Dus.. Die stage hadden ze vorig jaar ook al? :/

En de Tomorrowworld stage van vorig jaar was dezelfde als die van Tomorrowland 2 jaar terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Basshunterzz schreef:
Dus.. Die stage hadden ze vorig jaar ook al? :/

En de Tomorrowworld stage van vorig jaar was dezelfde als die van Tomorrowland 2 jaar terug.


Ooh wacht, ik dacht dat ze deze vorig jaar bij Tomorrowworld ook al hadden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 23:11 
 
Hardtraxxer

Tomorrowworld is van start ;)
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 00:04 
 
Hardtraxxer

nog wat foto's
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opbouw foto's.....geen random foto's van feestje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 18:11 
 
Hardtraxxer

Ik probeer er maar wat op te zetten, want het is maar doods en stil op deze moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 18:44 
 
Hardtraxx Addict

eigenaar2 schreef:
Ik probeer er maar wat op te zetten, want het is maar doods en stil op deze moment.

Tsja als er niks te melden is over het onderwerp is er niks te melden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 20:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
opbouw foto's.....geen random foto's van feestje xd

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tering wat een blije stage. Verschrikkelijk :x

En wat is het nut van die joga sessie ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iets zegt mij trouwens dat de supremacy stage zwaar boven iedereens verwachting gaat komen..

Je hoort helemaal niets over de bouw, zelfs niet van externe partners.

Ik ga spijt krijgen dat ik niet ben gegaan. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Iets zegt mij trouwens dat de supremacy stage zwaar boven iedereens verwachting gaat komen..

Je hoort helemaal niets over de bouw, zelfs niet van externe partners.

Ik ga spijt krijgen dat ik niet ben gegaan. :/


van indoor feesten heb je altijd bar weinig opbouw foto's
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 22:49 
 
Hardtraxxer

Tomorrowworld mainstage. Ook wel gekend als de Tomorrowland mainstage van 2013 (The arising of life)
Afbeelding
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen