Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 1 day ago
gezeik altijd .. alsof je van een paar bomen eromheen wel vrolijk wordt..
A
Hardtraxxer
52 posts member since 2013
last seen Sep 2015
Locatie was een verbetering maar het terrein van die locatie vond ik een stuk minder. Bulten en kuilen en als het was gaan regenen ook nog een enorme modderpoel door afwezigheid van vlonders. Of ik stond telkens op de verkeerde plek. Al stond ik dat daar aan de main sowieso al, maar dat terzijde. De stage zag er wel goed uit. Mooi aan het thema gehouden en netjes uitgewerkt.

De TIH stage zag er ook netjes ook overigens.
N
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2011
last seen Dec 2017
Defqon 1 Australia Pre-Party
Het Feest/stage opbouw topic.
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Vind ze tegenvalling in tegenstelling tot voorgaande jaren :P
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Ik vind tegenwoordig dat er toch heel veel organisaties met voornamelijk plaatwerk en doeken werken. Zal dat toch iets met de recessie te maken hebben? Als je bijvoorbeeld een defqon 2008 of 2009 stage ziet (die voornamelijk uit 'aparte' voorwerpen bestaat) moet er meer nagedacht worden over hoe te bevestigen etc (= meer tijd = duurder).
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Ik denk dat daar heel veel factoren in meespelen. Zelfs het weer kan daar een factor in zijn. Kijk maar naar decibel 2014. Het is zo ongeveer de hele week van tevoren echt vaak noodweer geweest, waardoor het in het geval van een mainstage/pussy lounge bijvoorbeeld niet altijd verantwoord is om op die hoogte in de steigers bezig te zijn.

Ook moet je als organisatie nagaan of dat het de moeite waard is om zo gedetailleerd te werkt te gaan, gezien het enorme aanbod in festivals/feesten wat er tegenwoordig in NL is. Aan de ene kant kun je je op die manier wel onderscheiden qua stages, maar je kunt dat geld ook steken in geluid/licht/andere voorzieningen.
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
pecola-tje wrote:Ik denk dat daar heel veel factoren in meespelen. Zelfs het weer kan daar een factor in zijn. Kijk maar naar decibel 2014. Het is zo ongeveer de hele week van tevoren echt vaak noodweer geweest, waardoor het in het geval van een mainstage/pussy lounge bijvoorbeeld niet altijd verantwoord is om op die hoogte in de steigers bezig te zijn.

Ook moet je als organisatie nagaan of dat het de moeite waard is om zo gedetailleerd te werkt te gaan, gezien het enorme aanbod in festivals/feesten wat er tegenwoordig in NL is. Aan de ene kant kun je je op die manier wel onderscheiden qua stages, maar je kunt dat geld ook steken in geluid/licht/andere voorzieningen.
Precies dit. Ik heb liever heerlijk zuiver geluid en een iets minder dikke stage dan poepgeluid maar wel een leuke stage en show.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Zin wrote:
pecola-tje wrote:Ik denk dat daar heel veel factoren in meespelen. Zelfs het weer kan daar een factor in zijn. Kijk maar naar decibel 2014. Het is zo ongeveer de hele week van tevoren echt vaak noodweer geweest, waardoor het in het geval van een mainstage/pussy lounge bijvoorbeeld niet altijd verantwoord is om op die hoogte in de steigers bezig te zijn.

Precies dit. Ik heb liever heerlijk zuiver geluid en een iets minder dikke stage dan poepgeluid maar wel een leuke stage en show.
geluid op één en een goede lichtshow op 2. Stage kan me net zo goed niks zijn.
Serieus, een knappe lichtshow voegt zoveel toe aan een feest. Wordt ook heel erg ondergewaardeerd volgends mij. Maar niks beter als de lichttechnicus de plaatjes precies uit z'n hoofd weet en alles heerlijk inzet.
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen Jan 2025
Deja vu
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Tomorrowworld;
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Dat doen ze snel in een uurtje.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
ziet er naar uit dat ze ook wel veel personeel hebben..
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Dus.. Die stage hadden ze vorig jaar ook al? :/
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Basshunterzz wrote:Dus.. Die stage hadden ze vorig jaar ook al? :/
En de Tomorrowworld stage van vorig jaar was dezelfde als die van Tomorrowland 2 jaar terug.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Steffnov wrote:
Basshunterzz wrote:Dus.. Die stage hadden ze vorig jaar ook al? :/
En de Tomorrowworld stage van vorig jaar was dezelfde als die van Tomorrowland 2 jaar terug.
Ooh wacht, ik dacht dat ze deze vorig jaar bij Tomorrowworld ook al hadden
E
Hardtraxxer
147 posts member since 2014
last seen Mar 2024
Tomorrowworld is van start ;)
E
Hardtraxxer
last seen Mar 2024
nog wat foto's
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
opbouw foto's.....geen random foto's van feestje xd
E
Hardtraxxer
last seen Mar 2024
Ik probeer er maar wat op te zetten, want het is maar doods en stil op deze moment.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
eigenaar2 wrote:Ik probeer er maar wat op te zetten, want het is maar doods en stil op deze moment.
Tsja als er niks te melden is over het onderwerp is er niks te melden
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
AniThing wrote:opbouw foto's.....geen random foto's van feestje xd
>.<
Hardtraxx Addict
Tering wat een blije stage. Verschrikkelijk :x

En wat is het nut van die joga sessie ?
Hardtraxx Addict
Iets zegt mij trouwens dat de supremacy stage zwaar boven iedereens verwachting gaat komen..

Je hoort helemaal niets over de bouw, zelfs niet van externe partners.

Ik ga spijt krijgen dat ik niet ben gegaan. :/
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Basxt wrote:Iets zegt mij trouwens dat de supremacy stage zwaar boven iedereens verwachting gaat komen..

Je hoort helemaal niets over de bouw, zelfs niet van externe partners.

Ik ga spijt krijgen dat ik niet ben gegaan. :/
van indoor feesten heb je altijd bar weinig opbouw foto's
E
Hardtraxxer
last seen Mar 2024
Tomorrowworld mainstage. Ook wel gekend als de Tomorrowland mainstage van 2013 (The arising of life)