erg amerikaans, maar wel vetwrote:Laundry Day
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
NHardtraxx Newbie
- 28 posts member since 2011
- last seen Dec 2017
Dream Village 2014

Weer een uil.wrote:Nocturnal Wonderland (San Bernardino, California)
https://www.facebook.com/NocturnalWonderland
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Ik wilde precies hetzelfde posten. Is dat een Amerikaans festival symbool ofzo..wrote:Weer een uil.wrote:Nocturnal Wonderland (San Bernardino, California)
https://www.facebook.com/NocturnalWonderland
Nocturnal betekent volgens mij iets van in de nacht, en een uil is een nachtdier. Wellicht heeft het daar wat mee te maken.
organisator is Insomniac en die hebben geloof k een uil als 'mascotte'
-
EHardtraxxer
- 147 posts member since 2014
- last seen Mar 2024
Insomniac hun slogan is: The night owl experience (dit gebruiken ze toch voor edc) daarom dat het steeds een uil is volgens mij 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
WOW!
-
NHardtraxx Newbie
- 28 posts member since 2011
- last seen Dec 2017
Q-Base 2014

Wat een boeiende foto weer, hier zat ik op te wachten.
Zieke stage met al die tractoren en vrachtwagens
Erg benieuwd hoe de bunkers er dit jaar uit gaan zien. Zal vast heel anders zijn dan normaal.
Ik heb gehoord dat ze alles gaan platgooien en kleine tentjes gaan opzetten. Vet, krijgt dat terrein toch weer een verfrissend karakter!
Ik ken iemand en die zijn moeder had het gehoord van de hond van de overbuurvrouw aan de andere kant van de neef van de oom van Davey en die kent dan weer een meid die een kerel kent die de baas is van de hele wereld.
Ik heb van m'n bron gehoord dat de ingang ook weer overdekt is.
Ik heb ook gehoord dat de mainstage open air zal zijn, en dat de Hangar ook dit jaar weer in een hangar is.wrote:Ik heb van m'n bron gehoord dat de ingang ook weer overdekt is.
Ahhhhwrote:Ik heb ook gehoord dat de mainstage open air zal zijn, en dat de Hangar ook dit jaar weer in een hangar is.wrote:Ik heb van m'n bron gehoord dat de ingang ook weer overdekt is.
Waarom kan de open air nooit eens een keer in de hangar staan
Nee ik hoorde dat jij niet kwam.wrote:Staan er eigenlijk honden dit jaar?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Zolang mr Hardstylerzzzz daar geen foto van gepost heeft ga ik uit van niet, nee.