Wat een tegenvaller 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
Heb ik daar 75 pleuries voor betaald? Schaam je Q, inspiratie op?
Dus de Black-stage is groter en hoger dan de main 
-
SHardtraxxer
- 596 posts member since 2012
- last seen Jul 2023
Gold:

Misschien lijkt de main wel klein op die foto maar is die best lomp als je er voor staat. 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ik denk idd dat de foto erg vertekent, als je kijkt hoe klein de DJ booth is 
Ik vind de main ook erg vet... Maar toch is Black dikker 
Black lijkt op de main van 2004
Black lijkt op de main van 2004
Als je de main vergelijkt met 2 weken gelden van Q-Dance @ EDC in Las Vegas is dit teleurstellend.

Ook de main van Decibel vorig jaar was vele malen groter en mooier dan dit.

Ook de main van Decibel vorig jaar was vele malen groter en mooier dan dit.
Ookal is de main kleiner, ik vind hem wel strakker dan die EDC stage. Maar dat mensen zich überhaupt daar zo druk over maken.
Als de Blue, Purple en Grey maar leuk aangekleed zijnLyst wrote:Ookal is de main kleiner, ik vind hem wel strakker dan die EDC stage. Maar dat mensen zich überhaupt daar zo druk over maken.
Ik wil niet veel zeggen maar ziet er toch wel vet uit hoor

EensRossieking wrote:Ik wil niet veel zeggen maar ziet er toch wel vet uit hoor
''foto''
EensLyst wrote:Maar dat mensen zich überhaupt daar zo druk over maken.
Die foto op de Q-dance pagina (facebook) van de main 's nachts is zooooo vet! Lijkt op eerste zicht een mager stageje, maar die licht effecten zijn echt wel vet! (btw al die foto's geven een vertekend beeld qua grootte)
toch is de stage wel wat waard zo!
View on YouTube
View on YouTube
Beetje een vraag die hier niet echt thuishoort maar welk nummer is dat op 7:45? 
Noisecontrollers - Gimme Love (Hard Edit)Draidy wrote:Beetje een vraag die hier niet echt thuishoort maar welk nummer is dat op 7:45?
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2023
-
S
Hoe was het nog op de Defqon.1 camping trouwens? Lekker nat?StephanKetz wrote:Nieuwe foto's Summerfestival:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 884&type=1
-
C
Elke foto staat onderhand: mainstage/hardstyle...StephanKetz wrote:Nieuwe foto's Summerfestival:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 884&type=1
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2023
De campsite was een grote modder feest, maar nog steeds grappig. Gelukkig werden auto's niet toegestaan op het terrain. Ik denk dat het dan zou echt slecht zijn geweest.Spablauw wrote:Hoe was het nog op de Defqon.1 camping trouwens? Lekker nat?
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2023
Nee, dat is een reizende tent.