Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 220  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 14:41 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Friedel schreef:
Is anything happening at the defqon 1 side? :P Cant wait for the first pictures.

De "opwekking" zal ondertussen wel afgebroken zijn dus ze zouden kunnen beginnen.
volgende week ben ik van plan een dag naar walibi te gaan dus dan zal ik wel wat foto's maken.

Ben deze zaterdag ook naar Walibi zal ook eens even een kijkje vanuit het reuzenrad nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 14:47 

Hardtraxx Addict

Fusionmania schreef:
Miwer schreef:
Friedel schreef:
Is anything happening at the defqon 1 side? :P Cant wait for the first pictures.

De "opwekking" zal ondertussen wel afgebroken zijn dus ze zouden kunnen beginnen.
volgende week ben ik van plan een dag naar walibi te gaan dus dan zal ik wel wat foto's maken.

Ben deze zaterdag ook naar Walibi zal ook eens even een kijkje vanuit het reuzenrad nemen :P

Ik ga zelf helaas niet meer naar walibi (onverwachte uitgaven) dus wat foto's zouden fijn zijn haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 15:00 

Hardtraxx Newbie

Het filmpje op pussy lounge met die drone is van mij. Ik ga maandag na het weekend waarschijnlijk richting het defqon terrein om daar ook wat filmpjes te maken. Ik heb ongeveer 500-600 meter bereik met deze drone. Hebben mensen ervaring met het terrein daar waar je het beste kan gaan staan? het liefst zo ver mogelijk van walibi vandaan Via google maps zie ik wel een weggetje lopen langs het camping terrein helemaal door recht voor de main. Weet iemand of dit een verharde weg is waar je gewoon met de auto kan komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 15:03 

Donateur

Hahahaha ga je dan gewoon met dat ding boven die mensen die aan het opbouwen zijn hangen? Baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 15:06 

Hardtraxx Addict

chriske schreef:
Het filmpje op pussy lounge met die drone is van mij. Ik ga maandag na het weekend waarschijnlijk richting het defqon terrein om daar ook wat filmpjes te maken. Ik heb ongeveer 500-600 meter bereik met deze drone. Hebben mensen ervaring met het terrein daar waar je het beste kan gaan staan? het liefst zo ver mogelijk van walibi vandaan Via google maps zie ik wel een weggetje lopen langs het camping terrein helemaal door recht voor de main. Weet iemand of dit een verharde weg is waar je gewoon met de auto kan komen?

Ik weet wel dat er vorig jaar foto's genomen zijn van die weg af.

Maar t is wel een grote middel vinger naar Q-dance, gewoon 10m boven de opbouwende mensen gaan hangen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 15:09 

Hardtraxx Newbie

nee ik ga niet boven het terrein zelf vliegen en al helemaal niet boven mensen, veiligheid voorop :)

Sinds 1 juni 2013 is de luchtfotografie wet geschrapt waardoor je nu zonder vergunning gewoon vanuit de lucht foto's en filmpjes mag maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 15:15 

Hardtraxx Addict

chriske schreef:
nee ik ga niet boven het terrein zelf vliegen en al helemaal niet boven mensen, veiligheid voorop :)

Sinds 1 juni 2013 is de luchtfotografie wet geschrapt waardoor je nu zonder vergunning gewoon vanuit de lucht foto's en filmpjes mag maken.

Wil je alles in beeld hebben moet je wel boven het terrein komen. En ik bedoelden boven de mensen meer als dat ze het kunnen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 15:19 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Fusionmania schreef:
Miwer schreef:

Ik ga zelf helaas niet meer naar walibi (onverwachte uitgaven) dus wat foto's zouden fijn zijn haha[/quote]
Uiteraard! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 15:20 

Hardtraxx Newbie

Als ze het niet zien horen ze het wel, ook al vlieg ik 400 meter hoog dan hoor je dat op de grond nog. Ik moet nog wel even zien of ik tijd heb, het is toch 2 uur rijden voor mij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 16:01 

Hardtraxxer

chriske schreef:
Als ze het niet zien horen ze het wel, ook al vlieg ik 400 meter hoog dan hoor je dat op de grond nog. Ik moet nog wel even zien of ik tijd heb, het is toch 2 uur rijden voor mij :(

I hope you can find some time for that. A drone video would be amazing. We are counting on you dude! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 16:06 

Hardtraxx Veteran

chriske schreef:

Heb je toch geen mail gehad van B2S na dat filmpje van de opbouw op Youtube?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 16:31 

Hardtraxx Newbie

Nee ik heb daar niks over gehoord. Ik mag daar ook gewoon filmen, zoals ik al zei is de wet luchtfotografie vorig jaar afgeschaft. ik stond daar gewoon op de openbare weg boven het water dus kunnen ze moeilijk wat tegen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 18:27 

Kraak... Piep...

Basshunterzz schreef:
Ze hebben daar wel wat met uilen in Amerika

Dat is alleen de linkerkant van de stage die je ziet, je moet wat je daar ziet even spiegelen en aan rechterkant er aan plakken, dan heb je de hele stage (200 meter lengte). En dan staat er voorbij die uil ook nog wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 18:49 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Basshunterzz schreef:
Ze hebben daar wel wat met uilen in Amerika

Dat is alleen de linkerkant van de stage die je ziet, je moet wat je daar ziet even spiegelen en aan rechterkant er aan plakken, dan heb je de hele stage (200 meter lengte). En dan staat er voorbij die uil ook nog wat.

Ben nog steeds niet onder de indruk van de amerikaanse stages
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 12:16 

Hardtraxx Addict

Een vriendin van me is nu in walibi en zou wat foto's van defqon.1 voor me maken. Dus waarschijnlijk vanavond foto's
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 14:16 

Hardtraxx Newbie

Miwer schreef:
Een vriendin van me is nu in walibi en zou wat foto's van defqon.1 voor me maken. Dus waarschijnlijk vanavond foto's

Ik ben benieuwd!! Ik kreeg mijn foto waar zeer weinig op staat jammer genoeg niet geplaatst ;(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 14:35 

Hardtraxxer

Snapchat gehad van Official Wish outdoor ;) Je ziet dat de helft van een gezicht voor het stijgerwerk ligt, veel kans dus dat het een gezicht word die het publiek zal toespreken ;) Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 17:38 

Hardtraxxer

Miwer schreef:

Cant wait for some new pictures. :3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 18:38 

Hardtraxx Veteran

ik dacht dat dit topic over feest/stage opbouw ging, niet over een brug :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 18:39 

Hardtraxxer

provehito schreef:
ik dacht dat dit topic over feest/stage opbouw ging, niet over een brug :thumbdown:

Its the bridge of tomorrowland...so you can let it count. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 18:47 

Hardtraxx Veteran

Friedel schreef:
provehito schreef:

ik geloof niet dat die brug alleen voor tomorrowland is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 19:27 

Hardtraxxer

provehito schreef:
Friedel schreef:
provehito schreef:

ik geloof niet dat die brug alleen voor tomorrowland is

Ofcourse not...but its build by a foundation of tomorrowland...the people of tomorrow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 19:48 

Hardtraxx Elite

Defqon opbouw fotos is het enige wat mij op dit moment boeit in deze topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 19:50 

Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Defqon opbouw fotos is het enige wat mij op dit moment boeit in deze topic

En die krijg ik vanavond (ze is nu op de weg naar huis maar zit bijna aan het eind van haar data bundel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 19:58 

Hardtraxx Elite

Ben wel benieuwd! maar denk niet dat er veel te zien is nog. Denk te vroeg.
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 220  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen