Ben deze zaterdag ook naar Walibi zal ook eens even een kijkje vanuit het reuzenrad nemenwrote:De "opwekking" zal ondertussen wel afgebroken zijn dus ze zouden kunnen beginnen.wrote:Is anything happening at the defqon 1 side?Cant wait for the first pictures.
volgende week ben ik van plan een dag naar walibi te gaan dus dan zal ik wel wat foto's maken.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Ik ga zelf helaas niet meer naar walibi (onverwachte uitgaven) dus wat foto's zouden fijn zijn hahawrote:Ben deze zaterdag ook naar Walibi zal ook eens even een kijkje vanuit het reuzenrad nemenwrote:De "opwekking" zal ondertussen wel afgebroken zijn dus ze zouden kunnen beginnen.wrote:Is anything happening at the defqon 1 side?Cant wait for the first pictures.
volgende week ben ik van plan een dag naar walibi te gaan dus dan zal ik wel wat foto's maken.
-
C
- 4 posts member since 2014
- last seen Jun 2014
Het filmpje op pussy lounge met die drone is van mij. Ik ga maandag na het weekend waarschijnlijk richting het defqon terrein om daar ook wat filmpjes te maken. Ik heb ongeveer 500-600 meter bereik met deze drone. Hebben mensen ervaring met het terrein daar waar je het beste kan gaan staan? het liefst zo ver mogelijk van walibi vandaan Via google maps zie ik wel een weggetje lopen langs het camping terrein helemaal door recht voor de main. Weet iemand of dit een verharde weg is waar je gewoon met de auto kan komen?
Hahahaha ga je dan gewoon met dat ding boven die mensen die aan het opbouwen zijn hangen? Baas.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Ik weet wel dat er vorig jaar foto's genomen zijn van die weg af.wrote:Het filmpje op pussy lounge met die drone is van mij. Ik ga maandag na het weekend waarschijnlijk richting het defqon terrein om daar ook wat filmpjes te maken. Ik heb ongeveer 500-600 meter bereik met deze drone. Hebben mensen ervaring met het terrein daar waar je het beste kan gaan staan? het liefst zo ver mogelijk van walibi vandaan Via google maps zie ik wel een weggetje lopen langs het camping terrein helemaal door recht voor de main. Weet iemand of dit een verharde weg is waar je gewoon met de auto kan komen?
Maar t is wel een grote middel vinger naar Q-dance, gewoon 10m boven de opbouwende mensen gaan hangen haha.
-
C
- last seen Jun 2014
nee ik ga niet boven het terrein zelf vliegen en al helemaal niet boven mensen, veiligheid voorop
Sinds 1 juni 2013 is de luchtfotografie wet geschrapt waardoor je nu zonder vergunning gewoon vanuit de lucht foto's en filmpjes mag maken.
Sinds 1 juni 2013 is de luchtfotografie wet geschrapt waardoor je nu zonder vergunning gewoon vanuit de lucht foto's en filmpjes mag maken.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Wil je alles in beeld hebben moet je wel boven het terrein komen. En ik bedoelden boven de mensen meer als dat ze het kunnen zien.wrote:nee ik ga niet boven het terrein zelf vliegen en al helemaal niet boven mensen, veiligheid voorop![]()
Ik ga zelf helaas niet meer naar walibi (onverwachte uitgaven) dus wat foto's zouden fijn zijn haha[/quote]wrote:Ben deze zaterdag ook naar Walibi zal ook eens even een kijkje vanuit het reuzenrad nemenwrote:De "opwekking" zal ondertussen wel afgebroken zijn dus ze zouden kunnen beginnen.wrote:
Uiteraard!
-
C
- last seen Jun 2014
Als ze het niet zien horen ze het wel, ook al vlieg ik 400 meter hoog dan hoor je dat op de grond nog. Ik moet nog wel even zien of ik tijd heb, het is toch 2 uur rijden voor mij 
I hope you can find some time for that. A drone video would be amazing. We are counting on you dude!wrote:Als ze het niet zien horen ze het wel, ook al vlieg ik 400 meter hoog dan hoor je dat op de grond nog. Ik moet nog wel even zien of ik tijd heb, het is toch 2 uur rijden voor mij
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Heb je toch geen mail gehad van B2S na dat filmpje van de opbouw op Youtube?wrote:Als ze het niet zien horen ze het wel, ook al vlieg ik 400 meter hoog dan hoor je dat op de grond nog. Ik moet nog wel even zien of ik tijd heb, het is toch 2 uur rijden voor mij
-
C
- last seen Jun 2014
Nee ik heb daar niks over gehoord. Ik mag daar ook gewoon filmen, zoals ik al zei is de wet luchtfotografie vorig jaar afgeschaft. ik stond daar gewoon op de openbare weg boven het water dus kunnen ze moeilijk wat tegen doen.
Dat is alleen de linkerkant van de stage die je ziet, je moet wat je daar ziet even spiegelen en aan rechterkant er aan plakken, dan heb je de hele stage (200 meter lengte). En dan staat er voorbij die uil ook nog wat.wrote:Ze hebben daar wel wat met uilen in Amerika
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Ben nog steeds niet onder de indruk van de amerikaanse stageswrote:Dat is alleen de linkerkant van de stage die je ziet, je moet wat je daar ziet even spiegelen en aan rechterkant er aan plakken, dan heb je de hele stage (200 meter lengte). En dan staat er voorbij die uil ook nog wat.wrote:Ze hebben daar wel wat met uilen in Amerika
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Een vriendin van me is nu in walibi en zou wat foto's van defqon.1 voor me maken. Dus waarschijnlijk vanavond foto's
-
H
- 3 posts member since 2014
- last seen Oct 2016
Ik ben benieuwd!! Ik kreeg mijn foto waar zeer weinig op staat jammer genoeg niet geplaatst ;(wrote:Een vriendin van me is nu in walibi en zou wat foto's van defqon.1 voor me maken. Dus waarschijnlijk vanavond foto's
-
EHardtraxxer
- 147 posts member since 2014
- last seen Mar 2024
Wish outdoor '14
Snapchat gehad van Official Wish outdoor
Je ziet dat de helft van een gezicht voor het stijgerwerk ligt, veel kans dus dat het een gezicht word die het publiek zal toespreken

Cant wait for some new pictures. :3wrote:Een vriendin van me is nu in walibi en zou wat foto's van defqon.1 voor me maken. Dus waarschijnlijk vanavond foto's
ik dacht dat dit topic over feest/stage opbouw ging, niet over een brug 
Its the bridge of tomorrowland...so you can let it count.wrote:ik dacht dat dit topic over feest/stage opbouw ging, niet over een brug
ik geloof niet dat die brug alleen voor tomorrowland iswrote:Its the bridge of tomorrowland...so you can let it count.wrote:ik dacht dat dit topic over feest/stage opbouw ging, niet over een brug
Ofcourse not...but its build by a foundation of tomorrowland...the people of tomorrow.wrote:ik geloof niet dat die brug alleen voor tomorrowland iswrote:Its the bridge of tomorrowland...so you can let it count.wrote:ik dacht dat dit topic over feest/stage opbouw ging, niet over een brug
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Defqon opbouw fotos is het enige wat mij op dit moment boeit in deze topic
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
En die krijg ik vanavond (ze is nu op de weg naar huis maar zit bijna aan het eind van haar data bundel)wrote:Defqon opbouw fotos is het enige wat mij op dit moment boeit in deze topic
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ben wel benieuwd! maar denk niet dat er veel te zien is nog. Denk te vroeg.