Nu je 't zegt
Was me totaal niet opgevallen.
Was me totaal niet opgevallen.
En 't is klaar!wrote:
Maar dan een stuk kleiner, lijkt mewrote:En 't is klaar!wrote:
Het is exact hetzelfde podiumwrote:Maar dan een stuk kleiner, lijkt me
Letterlijk, foto is ook van vorig jaarwrote:Het is exact hetzelfde podiumwrote:Maar dan een stuk kleiner, lijkt me
(dit jaar, augustus)wrote:Letterlijk, foto is ook van vorig jaarwrote:Het is exact hetzelfde podiumwrote:Maar dan een stuk kleiner, lijkt me
Nou die leeuw van vorig jaar was dus wel klijner (in nl dj er onder in chili in de bek van de leeuw)wrote:nie eerlijk...in chili hebben ze veel meer 'Q-Bergen'
wrote:Nou die leeuw van vorig jaar was dus wel klijner (in nl dj er onder in chili in de bek van de leeuw)wrote:nie eerlijk...in chili hebben ze veel meer 'Q-Bergen'
Klijnerwrote:Nou die leeuw van vorig jaar was dus wel klijner (in nl dj er onder in chili in de bek van de leeuw)wrote:nie eerlijk...in chili hebben ze veel meer 'Q-Bergen'

Zelf gemaakt?wrote:Om er hier maar weer eens wat leven in te blazen
Nee gewoon van de facebook van StageCo afgepluktwrote:Zelf gemaakt?wrote:Om er hier maar weer eens wat leven in te blazen
Is dat vaktaal, dus de steigers etc.? Weet dat ze dat wel is het skelet van de stage noemenGelreDome maakt zich op voor #HB14 van B2S aanstaand weekend. Vandaag komen de eerste trailers van in totaal 18 trailers van Stageco Nederland aan en zijn we begonnen met het maken van the Boneyard!
wrote:Is dat vaktaal, dus de steigers etc.? Weet dat ze dat wel is het skelet van de stage noemenGelreDome maakt zich op voor #HB14 van B2S aanstaand weekend. Vandaag komen de eerste trailers van in totaal 18 trailers van Stageco Nederland aan en zijn we begonnen met het maken van the Boneyard!
link van die page?wrote:Nee gewoon van de facebook van StageCo afgepluktwrote:Zelf gemaakt?wrote:Om er hier maar weer eens wat leven in te blazen

https://www.facebook.com/StagecoNederlandlink van die page?