Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 220  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 14:57 

Hardtraxxer

Afbeelding

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1276082_631048786928679_2011235103_o.jpg (to show it in bigger)

Mhm....and the location looks boring...

Nothing beats the original Tomorrowland. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 17:55 

Hardtraxxer

Tomorrowworld 2013

The Mainstage of 2012:
Afbeelding

The Q-Dance Stage of 2013:
Afbeelding

Cmon ID&Q...you can do it much better. : / Im really happy that ive not decided to travel to tomorrowworld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 18:09 

Hardtraxx Veteran

Best ziek volgens mij. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 20:55 

Hardtraxx Veteran

Lol, mainstage is gewoon het zelfde als die van 2012. En die van Q hebben ze volgens mij gewoon compleet uit Belgie overgevlogen...

Had ik niet van ID&T verwacht dat ze exact hetzelfde neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 20:59 

Hardtraxx Veteran

Was al bekend dat de main hetzelfde zou zijn als Tomorrowland 2012 :thumbup: Denk dat de meesten wel hetzelfde als voorgaande jaren zullen zijn.

Oh, en waarom zou je voor de Q stage naar de VS vliegen, en nu niet gaan omdat de stage je tegenvalt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 21:41 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Oh, en waarom zou je voor de Q stage naar de VS vliegen, en nu niet gaan omdat de stage je tegenvalt :lol:

Uberhaupt niet gaan naar een feest omdat de stage hetzelfde is als een ander jaar.... :')

Tuurlijk is het triest van de organisatie, maar om daar een heel feest voor te skippen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 16:20 

Hardtraxx Veteran

voor een tomorrowland/world kan ik het best begrijpen. Het is niet alleen de muziek, maar de complete beleving. Ik zou echt balen als het mij zou overkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 17:41 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
voor een tomorrowland/world kan ik het best begrijpen. Het is niet alleen de muziek, maar de complete beleving. Ik zou echt balen als het mij zou overkomen.

Ach man
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 22:26 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ik moet zeggen dat ik soms helemaal gek werd van alle stroboscopen in de PRSPCT en USB bunkers, vreselijke dingen >.<

Die mogen van mij ook idd van alle feesten optyfen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 14:09 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij gebruikt ID&T ook vaak dezelfde stages voor de edities van Sensation White?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 14:17 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Volgens mij gebruikt ID&T ook vaak dezelfde stages voor de edities van Sensation White?

Show en podium is van elk thema van sensation hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 16:37 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
teupie schreef:

Ach man

sorry dat ik dat heb!!!!

Moeilijke dag gehad ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 14:42 

Hardtraxx Newbie

Als er liever geen gezichten meer op de stages gebruikt kunnen worden volgens vele van jullie...
Wat willen jullie dan graag terug zien qua aankleding van de stages?
Om in de zelfde sferen te blijven waar ''MYSTERY''land voor staat?
De mening van de bezoekers telt net zo veel als de mening van de ontwerper. Tenslotte kan de ontwerper
hier zijn/haar voordeel uit halen toch?
ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 11:22 

Hardtraxx Veteran

mariiisa schreef:
Als er liever geen gezichten meer op de stages gebruikt kunnen worden volgens vele van jullie...
De mening van de bezoekers telt net zo veel als de mening van de ontwerper. Tenslotte kan de ontwerper
ben benieuwd!

Zelf vind ik feesten als umf altijd heel mooi qua stages. De dance valley mainstage van dit jaar zag er ook heel indrukwekkend uit. Natuurlijk worden lichtmuren na een tijdje ook saai maar het zou voor wat variatie kunnen zorgen.

Verder zou je de algemene themathiek ook wat meer kunnen omgooien. Ipv een clowns/leeuwen/medusa gezicht een bouwwerk (zoals de molen op mysteryland) of iets abstracts.

Ook zou je een voorbeeld kunnen nemen aan de wish outdoor en de tomorrowland stages, waar de stage veel omarmender is dan een muur achter de dj booth, zo creëer je een veel indrukwekkendere sfeer en beleving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 11:23 

Hardtraxx Veteran

Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 17:25 

Hardtraxx Addict

Wat Tom zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 17:34 

Hardtraxx Veteran

Retweet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 19:09 

Hardtraxxer

tommetjeuh schreef:
mariiisa schreef:
ben benieuwd!

Zelf vind ik feesten als umf altijd heel mooi qua stages. De dance valley mainstage van dit jaar zag er ook heel indrukwekkend uit. Natuurlijk worden lichtmuren na een tijdje ook saai maar het zou voor wat variatie kunnen zorgen.

Verder zou je de algemene themathiek ook wat meer kunnen omgooien. Ipv een clowns/leeuwen/medusa gezicht een bouwwerk (zoals de molen op mysteryland) of iets abstracts.

Ook zou je een voorbeeld kunnen nemen aan de wish outdoor en de tomorrowland stages, waar de stage veel omarmender is dan een muur achter de dj booth, zo creëer je een veel indrukwekkendere sfeer en beleving.

Hier kan ik mij grotendeels in vinden. Voornamelijk dat laatste. Vooral wanneer de stage zich op een groot leeg veld begeeft creëert dat toch nog enigszins een intieme sfeer. Je wordt dan alsnog opgezogen in het geheel.
Sowieso is de locatie medebepalend voor het ontwerp van de stage. Je moet de omgeving zien mee te nemen. De stage moet er in thuis horen zodat het één geheel wordt en alles elkaar aanvult.
Bij bijvoorbeeld de nieuwe locatie van Defqon1 zagen alle stages er tot nu toe gewoon "klein" uit, terwijl ze helemaal niet zo klein waren, maar ze komen niet tot hun recht in de omgeving waarin ze staan opgebouwd en daar moet je naar mijn mening rekening mee houden bij het ontwerp.

Een ander punt is het soort festival. Hebben we het over een dag festival of een nacht festival. In dat laatste geval volstaan led schermen, maar zo'n typische Amerikaanse vierkante doos vol geplakt met schermen is gewoon gigantisch sfeerloos bij daglicht. UMF heeft dat bij de vorige editie van Dance Valley echter uitstekend aangepakt. Dat waren dan weliswaar niets anders dan schermen, maar ze hebben de constructie meegenomen in het ontwerp en daarmee een stage met ledschermen weten neer te zetten dat ook bij daglight indrukwekkend was om te zien. Daar kan Insomniac nog wat van leren.

En verder, details. Ik weet dat het zich amper loont bij een eendaagse festival, maar als ik zie wat Wish dit jaar heeft neergezet en een aantal andere kleinere organisaties, dan is dat toch mogelijk.
Matrixx mag daar ook wel wat meer aandacht aan besteden. Prachtige ontwerpen hoor, maar vervang die zeilen voor hout en de taj mahal of dat kasteel ziet er al gelijk een stuk realistischer uit.

Om dan nog even echt in te gaan op de vraag en het dus te hebben over wat een mooie stage zou zijn voor op Mysteryland... Waar staat het thema van Mysteryland vandaag de dag nog voor? Het heeft niet meer echt een thema. Het thema dat het van oorsprong had dat is aan Tomorrowland gegeven. Eigenlijk kun je alles neerzetten op Mysteryland. Het is een harmonisch zooitje ongeregeld waar artistieke vrijheid de boventoon voert. Met dat als uitgangspunt is de sky the limit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 14:26 

Hardtraxx Veteran

Aeacus schreef:
Om dan nog even echt in te gaan op de vraag en het dus te hebben over wat een mooie stage zou zijn voor op Mysteryland... Waar staat het thema van Mysteryland vandaag de dag nog voor? Het heeft niet meer echt een thema. Het thema dat het van oorsprong had dat is aan Tomorrowland gegeven. Eigenlijk kun je alles neerzetten op Mysteryland. Het is een harmonisch zooitje ongeregeld waar artistieke vrijheid de boventoon voert. Met dat als uitgangspunt is de sky the limit.

Dit was duidelijk te merken, de mainstage + qdance stage zagen er wel super gaaf uit.
De rest bestond uit; tenten, led schermen en dat was het wel zoon beetje. En dan die heineken stage :sick: ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 17:15 

Hardtraxxer

Mwah, op zich was dat niet als kritiek bedoelt. Chaotische diversiteit kent ook een zekere eenheid, wanneer je het goed genoeg organiseert. Maar je moet er wel van houden om dat biologisch geteelde artistieke hippie sfeertje dat daar zachtjes over het terrein briest te kunnen waarderen, dat begrijp ik. Mijn kritiek zou eerder zijn dat men het eerder vermeld uitgangspunt wat beter zou moeten benutten en niet zo bescheiden moet zijn in de opzet ervan. Dan maken ze het gebrek aan popie jopie DJ's ook daadwerkelijk irrelevant. Nodig wat out of the box kunstenaars uit en laat ze enorme grote zieke creaties ontwerpen, waarbij ze ook niet bang zijn voor meer innovatie op gebied van stage design, en versier het terrein zelf met meer verbazingwekkende sculpturen. Het floriade terrein als basis is prachtig en uitstekend maar er mag van mij gewoon wat meer te ontdekken zijn, met een gehalte van "wow" en "what the fuck?!". Zowel qua stages, als algehele aankleding als het muzikale aspect. Meer mysterie en minder voorspelbaarheid. Het heet tenslotte niet PredictabilityLand. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 16:49 

Hardtraxxer

https://www.facebook.com/groups/Emptystagepage/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 03:37 

Hardtraxxer

Qlimax stage dit jaar wordt een grote uil met bewegende vleugels schijnbaar. Iemand die hier meer van weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 11:13 

Hardtraxxer

Wat heeft dat met het thema te maken ? lijk me sterk eigenlijk....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:12 

Hardtraxxer

rwd schreef:
Qlimax stage dit jaar wordt een grote uil met bewegende vleugels schijnbaar. Iemand die hier meer van weet?

Lijkt me sterk...het is geen Qontinent. :x

Maar goed, wie is je bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:32 

Hardtraxxer

Qlimax 2009, dat is pas sfeer.
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 220  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen