Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 09:50 

Donateur

Jack of Sound - A ghost story

Ik zat gister The undersound - technoboy ft ruffian te luisteren, die heb ook wel iets aparts
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 10:00 

Artiest

Deze meeste mensen hier weten volgens mij echt niet wat "creatief" inhoudt als je ziet hoeveel 12 in een dozijn platen hier voorbij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 10:03 

Donateur

Nego schreef:
Deze meeste mensen hier weten volgens mij echt niet wat "creatief" inhoudt als je ziet hoeveel 12 in een dozijn platen hier voorbij komen.

creatief is voor mij gewoon, een niet normaal nummer, een niet standaard nummer, iets aparts, iets wat je niet vaak hoort

Dat is voor mij creatief, en dat is mijn mening :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 11:00 

Donateur

Nego schreef:

Wat vind jij creatief dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 11:02 

Aan het typen...

dawasiknie schreef:
Nego schreef:

Heatzone waarschijnlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 11:28 

Artiest

Lyst schreef:
dawasiknie schreef:
Nego schreef:

Heatzone waarschijnlijk :P

Nee ik zal onze tracks niet echt als creatief beschouwen. De mid van Tyrana is wel wat anders dus geeft er wel een bepaalde draai aan.

Fruxac van Zany en Dozer was bijvoorbeeld een mooi voorbeeld. Maar hardstyle is vaak juist niet creatief dus echt creatieve platen zijn er maar weinig vind ik.

Donkey Rollers - Immeasurably was dat bijvoorbeeld ook voor zn tijd toen. Denk dat als we gaan kijken dat verder Saifam ook een behoorlijke stempel erop gedrukt heeft wat betreft dit onderwerp. Het lastige alleen is dat het ook te maken heeft met het moment waarop het gebeurd. Die plaat van DR noemen mensen nu bijvoorbeeld niet creatief aangezien het tegenwoordig heel vaak na-gedaan is.

Vandaar dat ik het ook een "lastig" onderwerp vind want eigenlijk kun je deze stempel lastig aan een track geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 11:55 

Aan het typen...

Qre8ive schreef:

Onze kenner :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 12:29 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Southstylers - Indestrieel.
Geniaal die motorzaag. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 13:14 

Hardtraxx Veteran

Er zijn zo veel creatieve tracks, maar als ik er zo één op moet noemen van de laatste tijd, zeg ik A-Lusion - Reversed Order. Er zullen er vast nog veel meer zijn de laatste tijd, maar deze komt het eerst in me op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:07 

Hardtraxx Addict

Grappig, ik was net een tracklist aant maken voor een "Out of the Box" Hardstyle mixje met allemaal afwijkende of in een ander opzicht creatieve/unieke nummers. :)
Een paar die ik zo kan bedenken:

Een snoerharde track van DJ Thera, erg uniek en creatief vind ik! Een van de weinige nummer die (in mijn ogen) ook in deze sfeer valt en dat is:

Verder vind ik deze ook in hun opzicht wel vrij uniek. Ze hebben een bepaalde sound en sfeer die in niet veel platen terug te vinden is.

Of dit allemaal binnen jullie categorie van Hardstyle valt maakt nu even weinig uit. Je kan het proberen te ontkennen, maar stuk voor stuk hebben deze platen (op zn minst) invloeden van Hardstyle. Veel zijn inderdaad crossovers met Hard Trance, Techno of Acid, maar dit maakt tracks wel uniek en creatief.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen