(c) vanii__beboowrote:Gezellige Uptempo Ambassadors
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
XQ: Gezellige Uptempo.
Gefeliciteerd mannen! Bron: Jos
Gefeliciteerd mannen! Bron: Jos
Hier solliciteer ik graag naar (mits de arbeidsvoorwaarde ook een merch shirt bevat, zonder doe ik het ook btw)wrote:Gezellige Uptempo Ambassadors
Dominator lineup komt morgen, dus daar zal het wel mee te maken hebben
Gezellige Uptempo host de silver night party op defqon: Gezellige Downtempo
Nog iets veel beters! Wish outdoor heeft ons uitgenodigd voor een stagehosting! Het was even flink puzzelen maar we hebben poeierd van een line up samengesteld
Op verzoek van DJ CRO hebben we de openingsspot nog niet ingevuld, daarvoor komt er nog een contest online! Even tzt vermelden dat je van het dooie forum bent!!!!!!!!!
View on Instagram
View on Instagram
Lekker bezig amigo'swrote:Nog iets veel beters! Wish outdoor heeft ons uitgenodigd voor een stagehosting! Het was even flink puzzelen maar we hebben poeierd van een line up samengesteldOp verzoek van DJ CRO hebben we de openingsspot nog niet ingevuld, daarvoor komt er nog een contest online! Even tzt vermelden dat je van het dooie forum bent!!!!!!!!!
View on Instagram
En Dominator aankondiging, wat een knotsgekke dag.
Eerste kick wel leuk, de rest is niet mijn ding
Een vd beste plaatjes van de amigo's wmbt. zage > bounce
Jij moet altijd tegenovergestelde zeggenwrote:Een vd beste plaatjes van de amigo's wmbt. zage > bounce
Nee moet ik mn mening niet geven omdat hij niet binnen de hivemind hier past dan?
Het is weer wat anders dan andere plaatjes inderdaad, wij zijn er wel erg blij mee met hoe deze geworden is! 
Het record met De meeste sets op DQ op 1 jaar staat op naam van Geck-O maar als ik zo naar de TT kijken gaat dit jaar onze Unlocked met die titel aan de haal 
Tussendoor nog even naar Sunrise, aldaar, met de pipowagen.
Yellow en Klapperkebab after. Dat valt nog wel mee toch?wrote:Het record met De meeste sets op DQ op 1 jaar staat op naam van Geck-O maar als ik zo naar de TT kijken gaat dit jaar onze Unlocked met die titel aan de haal
Mag die niet eens mee naar de Gezellige Sets?wrote:Yellow en Klapperkebab after. Dat valt nog wel mee toch?wrote:Het record met De meeste sets op DQ op 1 jaar staat op naam van Geck-O maar als ik zo naar de TT kijken gaat dit jaar onze Unlocked met die titel aan de haal
Ondergewaardeerd naar mijn meningwrote:Yellow en Klapperkebab after. Dat valt nog wel mee toch?wrote:Het record met De meeste sets op DQ op 1 jaar staat op naam van Geck-O maar als ik zo naar de TT kijken gaat dit jaar onze Unlocked met die titel aan de haal
Hoe Gezellig was het op Intents?