Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Rickzel schreef:


Gezelligheid van de Maarschalk

Waarom heet dit uptempo en geen hardcore?


waarom is iets raw en geen hardstyle?

Tuurlijk het is uiteindelijk hardcore, maar het is zo'n algemeen geaccepteerde substroom geworden dat het (nagenoeg) z'n eigen genre is geworden.

Wanneer is iets gezellige uptempo en wanneer ongezellig? dat bepalen we in dit topic. Simple as that.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

Voor in de gezellige lijst:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee deze is ongezellig helaas. De kicks voldoen niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer ongezellige vocals ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
waarom is iets raw en geen hardstyle?

Tuurlijk het is uiteindelijk hardcore, maar het is zo'n algemeen geaccepteerde substroom geworden dat het (nagenoeg) z'n eigen genre is geworden.

Wanneer is iets gezellige uptempo en wanneer ongezellig? dat bepalen we in dit topic. Simple as that.

Ok gelukkig, men beschouwt het ook als hardcore, dat is al 1 zorg minder. Ik dacht dat ik gek was.

Ik ben echt niet bekend met uptempo. Heb de term wel voorbij zien komen hier, maar dacht dat het was dat platen gewoon wat sneller werden afgespeeld of een stukje op hardcore tempo erin hadden. Kun je mij zeggen wat uptempo kenmerkt als subgenre van hardcore? Van raw en euforische hardstyle kan ik redelijk beschrijven wat het onderscheidt van de rest.

En ik vind hardcore wel leuk maar ken ik er bar weinig van (al die rare industrial shit van 120bpm vind ik bijvoorbeeld geen hardcore maar toch staat het steeds tussen de hardcore releases hier). Frenchcore kan ik wel redelijk plaatsen, maar uptempo dus niet (nog).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Rickzel schreef:
waarom is iets raw en geen hardstyle?

Tuurlijk het is uiteindelijk hardcore, maar het is zo'n algemeen geaccepteerde substroom geworden dat het (nagenoeg) z'n eigen genre is geworden.

Wanneer is iets gezellige uptempo en wanneer ongezellig? dat bepalen we in dit topic. Simple as that.

Ok gelukkig, men beschouwt het ook als hardcore, dat is al 1 zorg minder. Ik dacht dat ik gek was.

Ik ben echt niet bekend met uptempo. Heb de term wel voorbij zien komen hier, maar dacht dat het was dat platen gewoon wat sneller werden afgespeeld of een stukje op hardcore tempo erin hadden. Kun je mij zeggen wat uptempo kenmerkt als subgenre van hardcore? Van raw en euforische hardstyle kan ik redelijk beschrijven wat het onderscheidt van de rest.

En ik vind hardcore wel leuk maar ken ik er bar weinig van (al die rare industrial shit van 120bpm vind ik bijvoorbeeld geen hardcore maar toch staat het steeds tussen de hardcore releases hier). Frenchcore kan ik wel redelijk plaatsen, maar uptempo dus niet (nog).


Ik zou zeggen: luister wat plaatjes uit de "Gezellige Uptempo Dat Geen Stront Is" playlist en daarna het recente album van Nosferatu of plaatjes van Angerfist/Tha Playah en je hoort het verschil snel genoeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2022 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2022 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inmiddels de magische grens van 50 gezellige volgers aangetikt. Maar ik mis nog wel wat nieuwe content. Roept u maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2022 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Roept u maar!


MAAR!!!!

Gezellig Oldschool:


'00 Throwback met Lil John YEEEEAH


Party Animals altijd gezellig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2022 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We gaan al richting de 100 volgers toe, om dit te vieren lassen we een hele bijzondere Gezellige Uptempo themaweek in. Dat wil je niet missen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2022 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

https://open.spotify.com/playlist/3AYCC ... 769c6b49ea

Ja ja deze hele week staat in het teken van de enige echte DJ Unlocked. Gezelligheid alom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2022 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey DJ Unlocked!!! Je hept een poephooft
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2022 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pfff ontdek dit topic als fan van het eerste uur pas net. :lol:

Volgende keer Manifest Destiny vragen voor een takeover. Altijd tering gezellig bij hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2022 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We merken dat er steeds meer fans behoefte hebben aan verbinding met uptempo en natuurlijk hun favoriete manier om het door hun oren te janken, de Gezellige Uptempo die geen stront is playlist. Vandaar dat we een instagram kanaal hebben opgezet waar we jullie op de hoogte kunnen houden van alle ins & outs. Ik zou zeggen, ga het volgen want er komen nog een heleboel toffe dingen aan (Die we nu nog niet gaan en mogen verklappen!!!!!) Stay tuned, Like & subscribe en we zullen je blijven voorzien van de hardste beats!!!!

https://instagram.com/gezellige_uptempo ... MyMTA2M2Y=
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2022 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een waanzinnige movement zijn we gestart met z'n allen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2022 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NIEUWE TAKE-OVER VAN HET ENIGE ECHTE, ONGENAAKBAAR UPTEMPO FENOMEEN RIZER

https://open.spotify.com/playlist/3AYCC ... 10364545b8
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2022 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar gezellig dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2022 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bi-za-rre collab geregeld wel

https://www.instagram.com/reel/CjFivYMA ... MTA2M2Y%3D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2022 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er komt een zeer gezellige track van eigen hand aan!!

hardcore-releases/unlocked-partytent-t76989.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, die playlist ga ik vanavond gezellig met de meid op de bank en een wijntje erbij luisteren. Ook heerlijk voor op de achtergrond tijdens een bordspelletjes avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Nice, die playlist ga ik vanavond gezellig met de meid op de bank en een wijntje erbij luisteren. Ook heerlijk voor op de achtergrond tijdens een bordspelletjes avond.


Had liever gehad dat de playlist een leuke show was ofzo, met een presentator/host.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We hadden Henny Huisman gevraagd maar die was meer van de early rave
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt tijd dat hier een boek over geschreven gaat worden :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Delt-A schreef:
Nice, die playlist ga ik vanavond gezellig met de meid op de bank en een wijntje erbij luisteren. Ook heerlijk voor op de achtergrond tijdens een bordspelletjes avond.


Had liever gehad dat de playlist een leuke show was ofzo, met een presentator/host.


Leuk idee, en dan met een soort van vrouwelijke google stem die de boel gezellig aan elkaar babbelt!

edit: haha grappig dat bestaat al

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2022 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Is al wat ouder maar vind het een heerlijk gezellige kick:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen