Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 09:56 

Hardtraxx Veteran

Beste Hardtrackers,

Van 16:00 tot 0:00 presenteer ik jullie vanavond FrEakY FriDaY!!!

We beginnen om 16:00 met een setje van The Lion(mijzelf). Hierin gaan we ons lekker voorbereiden op, hopelijk, een mooie avond. Verschillende sounds vliegen om je oren, waaronder sounds van Italiaanse held Gigi D'Agostino, Hardhouse meester Fenix, die les gaat geven aan Tommy en we eindigen met een paar lekkere Hardstyle sounds.

Om 17:00 neemt The DizZorder het stokje over en gaat jullie sounds laten horen uit de goede oudere tijd. Ik had het geluk deze set al voor te beluisteren en geloof me in één woord: Fantastisch!!!

Afbeelding
DizZorder

Om 18:00 is het aan B-Resco, beter bekend als DJ Skitzo, om de avond lekker te openen! Hij eindigt in zijn set van een uur met al meteen wat harde knallers. De toon zal meteen worden gezet door dit jonge talent!! Zeker de moeite waard om te luisteren!!!

DJ C-Mind, één van de meest geliefde Hardtraxx-DJ's, zal om 19:00 het overnemen van B-Resco. Met een recente set zal C-Mind de lekkerste sounds laten horen van de laatste weken en maanden. Ook deze set is het luisteren waard!!! C heeft er wat moois van gemaakt!!!

Om 20:00 is DJ Drake-D aan de beurt. Ook zijn setje heb ik alvast voorgeluisterd en zelf was Drake al erg tevreden over de gemaakte set. Dat begreep ik zeer. Vanmorgen bij het kranten lopen heerlijk Drake z'n setje aangehad. Opstaan met Drake! Haha! Het word zeker een uurtje genieten van deze 50% of Vantage Point.

Afbeelding
Links: Drake-D. Rechts: D'Railed

De andere 50% is natuurlijk DJ D'Railed. Deze kerel zal om 21:00 het stokje overnemen van zijn grootste maat en zal het kleine 2-uur durende Vantage Point feestje compleet maken. Onder andere een Vantage Point Mash-Up zal te horen zijn in deze set. Benieuwd?? Luisteren dus!!!

Vanaf 22:00 gaan we het wat harder aanpakken. Shadow Interaction, de Alias van Pithune, zal ons gaan voorbereiden op de afsluitingsset met wat megaknallers. Dit grote talent bracht dit jaar ook al een aantal tracks uit. Onder andere de track 'Party Music' deed het goed bij het Hardstyle publiek! Geniet ervan vanavond! Deze set word knallend goed!!

Afbeelding
Shadow Interaction/Pithune

We eindigen met een set van Da Dreamer. Deze Hardcore-DJ was al eerder te horen op de eerste editie van Special Saturday, gepresenteerd door B-Resco. De tweede editie van Special Saturday vind trouwens plaats op zaterdag 22 mei a.s. Da Dreamer gaat een knallend slot brengen van de eerste editie van Freaky Friday! Absoluut het luisteren waard!

Afbeelding
Da Dreamer

Ik wens jullie veel plezier met luisteren vanavond en ik hoop jullie te zien in de Shoutbox!
Het is de eerste editie dus als er wat fout gaat, zal ik dat zo snel mogelijk proberen op te lossen.

Het word sowieso knallen!!

11 Juni zal de tweede editie van Freaky Friday worden gepresenteerd! Daarover meer info later!!

Greetz,
Arnold

PS: De sets komen in de loop van de avond online. Zo niet, dan zie je ze morgen wel verschijnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 10:03 

Hardtraxx Veteran

Nu al zin in,

de Dizzorder :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 12:42 

Hardtraxx Beheerder

1 topic is wel genoeg, vind je niet? ;)

off-topic/the-lion-presents-14-mei-freaky-friday-timetable-bekend-t7563.html
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen