Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 11:45 
 
Donateur

heey,

Budget: 500 - 650 euro!

wat heb ik nodig:
CD-spelers + mengpaneel (daar kan je mee mixen dacht ik? :P )

iemand tips of suggesties?

alles boven de 700 euro heb ik niks aan want zoveel geld heb ik niet!

grtz, frankhardenberg
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 12:09 
 
Hardtraxxer

I-Dj? ;)

je kan in winkels als feedback op dit moment heel goedkoop budgetmixers kopen al tussen de 80 en 120 euro, gewoon met driebands equalizer, prima om mee te beginnen:)
verder zou ik misschien een dual-cdspelerset overwegen, zijn vaak wat goedkoper en heb je meteen 2 cdspelers! ik draai op dit moment ook nog met mn oude DAP-audio 1000D cdspelerset, gaat prima opzich.
(al ben ik nu wel aan t sparen voor een mooie pioneerset;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met zo'n budget red je het echt niet kerel. Een deftige cd speler kost al snel 400 euro.
Je kunt dus beter is gaan kijken naar een midi controller. Bijvoorbeeld de Behringer BCD3000 of de Reloop Digital Jockey. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 14:22 
 
Donateur

Ja met 500-600 euro ga je niet zo snel degelijk materiaal vinden. Ik zou toch zeker sparen tot de 1000 euro of meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga nog maar ff sparen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zeggen jullie dat hij door moet sparen als het ook gewoon met 650 euro kan?

Mijn DJ Set kostte me rond de 700 euro, en het is een aardig beginnerssetje!

Numark Axis-4 en Reloop USB 2.0, koptelefoon maakt niet echt uit, die zijn er genoeg onder de 100 euro.

Kijk ff op http://www.new-line.nl/, daar heb ik alles uitgezocht, en alles is er redelijk goedkoop vergeleken bij sommige andere sites.
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen