Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Ps: zijn wij het nou gewoon eens eens :O


Ben het wel vaker met je eens kerel! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 12:15 
 
Hardtraxxer

Zul je zien dat ze langzaamaan steeds meer hardstyle evenementen gaan weren omdat deze niet bij hun nieuwe visie passen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 12:30 
 
Hardtraxx Addict

Sjaakie P schreef:
Zul je zien dat ze langzaamaan steeds meer hardstyle evenementen gaan weren omdat deze niet bij hun nieuwe visie passen

Ach er zijn er maar 2 per jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Sjaakie P schreef:
Zul je zien dat ze langzaamaan steeds meer hardstyle evenementen gaan weren omdat deze niet bij hun nieuwe visie passen

Ach er zijn er maar 2 per jaar :P

X-Qlusive, Radical Redemption-feest en iets met ADE toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 12:45 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Miwer schreef:
Sjaakie P schreef:
Zul je zien dat ze langzaamaan steeds meer hardstyle evenementen gaan weren omdat deze niet bij hun nieuwe visie passen

Ach er zijn er maar 2 per jaar :P

X-Qlusive, Radical Redemption-feest en iets met ADE toch?

3 dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat het een leuke locatie was, zie je toch meer naar Ziggo toegetrokken worden.
Denk dat een nieuwe locatie gewoon een paar huisnummers verderop is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 09:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het blijft voor mij altijd HMH
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 11:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
wordt

*autisme off*

DIT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 11:51 
 
Hardtraxx Addict

DjThera schreef:
Pommer schreef:
wordt

*autisme off*

DIT!

Weet niet waar jullie het over hebben :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Micha, je post wederom twee keer hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft natuurlijk gewoon met de Ziggo Dome te maken, de HMH kan daar gewoon niet tegenop. Daarnaast zitten ze met een capaciteit van 5000 man net op een lastig stuk, want dat is te weinig voor grote artiesten en te groot voor kleinere. Vind het dan ook logisch dat ze meer de focus willen verzetten naar b2b events en andere shows, maar het is jammer dat er voor AFAS Live is gekozen. Met Live klinkt het sowieso nog als een poppodium trouwens, wat ze juist niet willen.

Nee, net als met NPO 1 (voor mij nog steeds Nederland 1) blijf ik dit zeker nog lang de HMH noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 15:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Heeft natuurlijk gewoon met de Ziggo Dome te maken, de HMH kan daar gewoon niet tegenop.

Dit snap ik dan even niet. Heineken is een wereldberoemd merk. Als je de naam van een venue daaraan koppelt, dan heb je een grotere 'hit' in handen dan een merk waarvan de meeste het waarschijnlijk kennen van een of ander stadion in Alkmaar. Of begrijp ik je nu verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Duke schreef:
Heeft natuurlijk gewoon met de Ziggo Dome te maken, de HMH kan daar gewoon niet tegenop.

Dit snap ik dan even niet. Heineken is een wereldberoemd merk. Als je de naam van een venue daaraan koppelt, dan heb je een grotere 'hit' in handen dan een merk waarvan de meeste het waarschijnlijk kennen van een of ander stadion in Alkmaar. Of begrijp ik je nu verkeerd?


Heeft niets met de naam te maken. De Ziggo Dome is in alles beter dan de HMH (wellicht alleen qua akoestiek niet, maar het zal niet veel schelen).

Faciliteiten zijn top-notch, capaciteit is perfect voor grote artiesten (stuk groter dan de HMH) en de algehele strategie is gewoon veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
JeftaElachouri schreef:
Duke schreef:
Heeft natuurlijk gewoon met de Ziggo Dome te maken, de HMH kan daar gewoon niet tegenop.

Dit snap ik dan even niet. Heineken is een wereldberoemd merk. Als je de naam van een venue daaraan koppelt, dan heb je een grotere 'hit' in handen dan een merk waarvan de meeste het waarschijnlijk kennen van een of ander stadion in Alkmaar. Of begrijp ik je nu verkeerd?


Heeft niets met de naam te maken. De Ziggo Dome is in alles beter dan de HMH (wellicht alleen qua akoestiek niet, maar het zal niet veel schelen).

Faciliteiten zijn top-notch, capaciteit is perfect voor grote artiesten (stuk groter dan de HMH) en de algehele strategie is gewoon veel beter.


Allebei de venues zijn eigendom van LiveNation/Mojo via Black Box Real Estate B.V. dus het is geen concurrentie voor elkaar, het vult elkaar juist goed aan. AFAS/Heineken/Ziggo is/zijn alleen in naam (als sponsor) verbonden met de locaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Conclusie: we blijven het met z'n alleen HMH noemen -> problem solved?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 09:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Conclusie: we blijven het met z'n alleen HMH noemen -> problem solved?


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 10:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Heeft niets met de naam te maken. De Ziggo Dome is in alles beter dan de HMH (wellicht alleen qua akoestiek niet, maar het zal niet veel schelen).

I beg to differ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Duke schreef:
Heeft niets met de naam te maken. De Ziggo Dome is in alles beter dan de HMH (wellicht alleen qua akoestiek niet, maar het zal niet veel schelen).

I beg to differ.

Hoezo dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 14:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Steffnov schreef:
Chroman schreef:
Stappen ze nu ook over op Grolsch?


Dan heeft de naamswijziging in ieder geval nog iets op een positieve manier veranderd.


Nee, het blijft Heineken. Stond ergens in een nieuwsartikel.


Ze schonken ook altijd al Amstel.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen