'Het is Wildstylez met een Z'
'Maar ik ben wel alleen'

'Maar ik ben wel alleen'
Welk filmpje is dat dan?wrote:'Het is Wildstylez met een Z'
'Maar ik ben wel alleen'![]()
die bovenste die ik heb gepost natuurlijk, moet je maar ff verder kijken dan je neus lang iswrote:Welk filmpje is dat dan?wrote:'Het is Wildstylez met een Z'
Hij zegt alleen: 'Het is Wildstylez, maar ik ben wel alleen'wrote:die bovenste die ik heb gepost natuurlijk, moet je maar ff verder kijken dan je neus lang iswrote:Welk filmpje is dat dan?wrote:'Het is Wildstylez met een Z'
![]()
verder in een filmpje hoorde ik dat toch 99% zeker ergens!wrote:hij zegt toch echt.
Headhunterz : we zitten hier aan de waterkant met wildstylerz.
wildstylez :het is wildstylez.
headhunterz : owke.
wildstylez : maar ik ben wel alleen
weet niet waat jullie dat met een z gebeure vandaan halen want dat heeft niks met de naam te maken.
het gaat om de R
Volgensmij ook, dat ze in die cocon zitten toch?wrote:nee dat is zo in het filmpje dat ze elkaar interviewen op reverze volgens mij.
De oorsprong van die grap zit 'm in 't filmpje dat ik heb gepost op pag. 2... en nu zit HHZ Wildstylez de hele tijd op te naaien door dat te zeggen, hebben ze gewoon een grapje van gemaakt,,, wie kan die tygo Gernand dan ook serieus nemen hè?wrote:Volgensmij ook, dat ze in die cocon zitten toch?wrote:nee dat is zo in het filmpje dat ze elkaar interviewen op reverze volgens mij.
ja kloptwrote:Volgensmij ook, dat ze in die cocon zitten toch?wrote:nee dat is zo in het filmpje dat ze elkaar interviewen op reverze volgens mij.
volgens mij ook niet.wrote:verder in een filmpje hoorde ik dat toch 99% zeker ergens!wrote:hij zegt toch echt.
Headhunterz : we zitten hier aan de waterkant met wildstylerz.
wildstylez :het is wildstylez.
headhunterz : owke.
wildstylez : maar ik ben wel alleen
weet niet waat jullie dat met een z gebeure vandaan halen want dat heeft niks met de naam te maken.
het gaat om de R
Die kerels zijn echt lachen als je daar samen mee moest weggaanwrote:"In Italie houden ze toch MEER van jumpstyle?"
"Ja dat klopt...."
"En in belgie houden ze van hardstyle"
![]()
![]()
![]()
Joram is zooooo droog
wrote: hij heeft gelijk, in België houden ze van Hardstyle, ik toch al