Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 22:50 

Hardtraxxer

dePipoMadre schreef:
Bij mij zijn het Magic, Under Attack & Gold geworden. Alleen over Gold getwijfeld, want had ook voor één van die Zatox tracks kunnen kiezen...

Hier zelfde keuze :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 23:31 

Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:
Maximize schreef:
Struggle For Existence en Magic. Derde weet ik zo niet maar deze 2 waren voor mij de beste van 2010.

Psychedelic Trip natuurlijk! Stom van me! :woot:

Zonde dat die er niet bijstaat! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 23:33 

Donateur

Aan het forum te zien wordt Magic de nummer 1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 00:20 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Zonde dat die er niet bijstaat! :/

Inderdaad :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 11:38 

Hardtraxx Addict

Under attack, Chaos en Magic. Zat te twijfelen tussen 2012 en magic. Toch voor magic gekozen omdat ik daar live zoveel keren fokkin hard op los heb mogen gaan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:29 

Hardtraxx Beheerder

Al bijna 1400 stemmen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:36 

Hardtraxx Addict

Mooi, gaat lekker zo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:42 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:

Best veel! Fear.FM had er een paar duizen in een maand, wij dit in een paar daagjes. Doen we goed! (al neemt het stemmen natuurlijk ook af hoe langer het duurt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:51 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Jor-D schreef:

Best veel! Fear.FM had er een paar duizen in een maand, wij dit in een paar daagjes. Doen we goed! (al neemt het stemmen natuurlijk ook af hoe langer het duurt).

1400 klinkt heel vet, maar ik hoop niet dat het ook allemaal van die fearfm stemmers zijn want dan krijgen we weer zo'n bassboom deceptie >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:02 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Khadber schreef:
Jor-D schreef:

1400 klinkt heel vet, maar ik hoop niet dat het ook allemaal van die fearfm stemmers zijn want dan krijgen we weer zo'n bassboom deceptie >.<

Gelukkig is de lijst waar uit te kiezen valt heel verdiend, denk dat ik wel kan leven met veel uitslagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:08 

Artiest

ik kan anders, persoonlijk, nog wel platen herinneren die er ook verdiend hadden te staan, alleen er niet staan omdat ze in een bepaalde maand zaten, denkende aan psychedelic trip bv, wat ik echt een diamantje vind. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:17 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
ik kan anders, persoonlijk, nog wel platen herinneren die er ook verdiend hadden te staan, alleen er niet staan omdat ze in een bepaalde maand zaten, denkende aan psychedelic trip bv, wat ik echt een diamantje vind. :$

Tsja, maar in diezelfde maand kwamen er nog een paar erg goede tracks uit en de meerderheid vond die tracks beter :P Niet alles kan erin komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:18 

Hardtraxx Veteran

Ik heb wel het gevoel dat we zo het zo eerlijk mogelijk hebben gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:24 

Hardtraxxer

Ik was er gelijk uit: Magic, Gold & Neophobia. Met Magic stipt op #1 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:35 

Hardtraxx Elite

Magic duidelijke winnaar hier.

Chaos en 2012 op een 2 plek
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:39 

Hardtraxxer

Struggle For Existence
Neophobia
Lellebel
Duidelijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:39 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:

Er zitten er ook zeker wat niet in die het naar mijn mening wel verdiende (PsychTrip, Fade to Black, Syren, The Hard Way bvb), maar in het algemeen voor iedereen is dit een verdiende lijst imo. Een stemlijst of een top zoveel kan nooit alleen voor jouw zijn, het is voor een brede groep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:48 

Aan het typen...

Khadber schreef:
Jor-D schreef:

1400 personen die gestemd hebben of 500 personen die 3x gestemd hebben waarvan er een paar vergeten zijn om op 3 tracks te stemmen :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 18:18 

Donateur

Under Attack
Magic
Drop the Track
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 18:23 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Khadber schreef:
Jor-D schreef:

1400 personen die gestemd hebben of 500 personen die 3x gestemd hebben waarvan er een paar vergeten zijn om op 3 tracks te stemmen :P ?

1400 unieke stemmers lijkt me ook vrij veel aangezien bij tune of the week er altijd maximaal 200 stemmen ofzo waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 19:54 

Aan het typen...

Maar dat was via het forum he, dit ging via de frontpage ;) Op de FP zitten nog veel meer mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 19:57 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Maar dat was via het forum he, dit ging via de frontpage ;) Op de FP zitten nog veel meer mensen

TOW kwam ook altijd op de frontpage
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 20:00 

Aan het typen...

ja met een link naar het forum :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 20:06 

Hardtraxx Veteran

Maar hoef je voor de TOTY dan niet ingelogd te zijn om te kunnen stemmen?
Want anders kunnen frontpage leden toch ook gewoon op de TOW stemmen is maar 1 klikje meer naar het forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 20:07 

Aan het typen...

Weet t niet meer :P Maar wij zitten op het forum en daar worden mensen bang van :evil:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen