Magic, Under Attack en Sleepwalker.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik weet niet of ik Psychedelic Trip & Bass Mechanics erin had gedaan als dat mogelijk was, maarja dan was het nog lastiger geweest
nu is het geworden:
Chaos, Under Attack & Atrocious
maar eigenlijk zijn 2012, Magic, Chemical enz ook top3 waardig
nu is het geworden:
Chaos, Under Attack & Atrocious
maar eigenlijk zijn 2012, Magic, Chemical enz ook top3 waardig
Ik denk trouwens dat het tussen Magic & Under Attack zal gaan, als ik het zo bekijk 
Chemical, Chaos en Magic.
Chemical is m'n echte nummer 1 dit jaar maar had Chaos en Magic ook kunnen ruilen voor een Under Attack, Scary Noises of Sleepwalker.
Doet me trouwens deugt om te zien dat er eigenlijk alleen maar beukers opgenoemd worden.
Chemical is m'n echte nummer 1 dit jaar maar had Chaos en Magic ook kunnen ruilen voor een Under Attack, Scary Noises of Sleepwalker.
Doet me trouwens deugt om te zien dat er eigenlijk alleen maar beukers opgenoemd worden.
Back in Time, Gold (Bioweapon Remix) en Answers gestemd.
Ik ben heeel dom geweest want ik heb zoals gewoonlijk weer niet gelezen, dus ik heb op 1 track gestemd. 
Voor mij is het Magic geworden. Zeker dé track van het jaar voor mij, en verdient ook zeker de 1e plaats.
Voor mij is het Magic geworden. Zeker dé track van het jaar voor mij, en verdient ook zeker de 1e plaats.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
epic, immortal en magic gestemd
Vind het maar een matige lijst eigelijk, dat een plaats als Psychedelic trip het niet heeft gehaald in de eindlijst vind ik bv echt apart...
Immortal absolute nummer 1 voor mij, de sfeer die die plaat mee brengt is ronduit briljant.
Vind het maar een matige lijst eigelijk, dat een plaats als Psychedelic trip het niet heeft gehaald in de eindlijst vind ik bv echt apart...
Immortal absolute nummer 1 voor mij, de sfeer die die plaat mee brengt is ronduit briljant.
Heb alleen gold, zag te laat dat je op 3 kon stemmen 
Zelfde probleem.wrote:Heb alleen gold, zag te laat dat je op 3 kon stemmen
-
JHardtraxxer
- 79 posts member since 2010
- last seen May 2012
Creation 
Creation
Ear Fucking
Gold (Bioweapon rmx)
alle 3 nummers waar ik goeie herinneringen aan heb en lekker op kan stampen!
Ear Fucking
Gold (Bioweapon rmx)
alle 3 nummers waar ik goeie herinneringen aan heb en lekker op kan stampen!
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Out With A Bang, Chemical & Andromeda
Mijn echte favorieten zaten er helaas niet tussen, dus dan maar voor deze gekozen.
Out with A Bang, Atrocious en Under Attack
Magic
Atrocious
Under Attack

Zou wel lachen zijn als Jor-D de eerste Hardtraxx Community 2011 doet en dan gelijk de Hardtraxx top 20 draaien
Atrocious
Under Attack
Zou wel lachen zijn als Jor-D de eerste Hardtraxx Community 2011 doet en dan gelijk de Hardtraxx top 20 draaien
Was ook iets waar over na is gedachtwrote:Magic
Atrocious
Under Attack
under attack chemical neophibia maar 2012 lellebel magic scary noises etc waren ook voor mij top 3 waard 
Last edited by Protoss on , edited 1 time in total.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Chaos is gewoon mijn nummer een, elke keer als ik hem weer hoor kippenvel! Krijgt eigenlijk geen nummer uit 2010 voor elkaar 
# B-front & Slim Shore - Scary Noises
# B-front & Slim Shore - Chemical
# B-Front - Neophobia
Uit dat lijstje de beste 3 nummers
# B-front & Slim Shore - Chemical
# B-Front - Neophobia
Uit dat lijstje de beste 3 nummers
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Chaos, Magic, Under Attack in die volgorde.
Gold, Goldremix en Atrocious. Magic heb ik eigenlijk iets te veel gedraaid.
Lijkt erop dat Magic de nummer 1 gaat worden..