Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2010 21:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja, ik weet de kosten om een radiostation te beginnen zijn belachelijk hoog en daar gaat dit topic niet over.

Wat als we(jullie, ik mix niet) als hardtraxx bij een internetradio gaan 'solliciteren' voor een wekelijkse show van 1 of 2 uur. Er zijn genoeg gebruikers die setjes kunnen leveren en iedereen wil graag een keer op de radio. Als 1 of 2 mensen dit centraal regelen en zorgen dat de 2 beste setjes die ze toegestuurd krijgen opsturen naar dat radiostation. Op die manier krijgt hardtraxx nog meer bekendheid.

Natuurlijk moet Jordy dit wel ff goedkeuren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2010 21:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik vind het geen slecht idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2010 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, voordat we hiermee beginnen kun je beter even lang Jordy, want die heeft tenslotte het laatste woord. (in verband met het berderven van de feestpret ;).)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2010 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om de naam Hardtraxx te gebruiken moet je sowieso bij Jordy zijn.
Maar als dit een legale zender is, denk ik dat dit geen probleem moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2010 21:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jah ik wou eerst ff weten of er uberhaupt interesse voor is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2010 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intresse genoeg denk ik! Alleen ik denk dat het een onmogelijke zaak wordt. Je verkijkt je echt op hoeveel geld erbij komt kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2010 21:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je livesets aan een radiostation aanbieden kost niets zover ik weet ;)
Tenzij je naar 3FM ofzo gaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2010 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Intresse genoeg denk ik! Alleen ik denk dat het een onmogelijke zaak wordt. Je verkijkt je echt op hoeveel geld erbij komt kijken.

Het gaat om een show hosten ala Theracords radio. In ieder geval, ik denk dat je eerst beter met Jordy kunt overleggen voordat we dingen concreet kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2010 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
maarten1410 schreef:
Intresse genoeg denk ik! Alleen ik denk dat het een onmogelijke zaak wordt. Je verkijkt je echt op hoeveel geld erbij komt kijken.

Het gaat om een show hosten ala Theracords radio. In ieder geval, ik denk dat je eerst beter met Jordy kunt overleggen voordat we dingen concreet kunnen maken.

:whistle: Ik zei niks.
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen