Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 21:44 
 
Hardtraxxer

SoundTunerZ schreef:
Wij draaien vanavond ook met angerfist maar wij zijn ook niet echt bekend.

Ik denk dat we hier meer de echt grote namen bedoelen nc, hh, zany, etc.. ;) Kleine dj's zijn er genoeg op de wereld als we die meetellen zit zon beetje heel hardtraxx vol met bekende djs :P

Je kan niet ontkennen dat er hier goede DJ's zijn. Denk wel bijna genoeg om een nieuw label te starten (al weet ik niet wie van de Djs hier kan producen.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 22:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vraag dan eerst eens wie van de producers nog Fl gebruikt :P Of dat ze weten wat een compressor doet enzo dan kunnen we de noobs alvast weg strepen :P xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 03:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
vraag dan eerst eens wie van de producers nog Fl gebruikt :P Of dat ze weten wat een compressor doet enzo dan kunnen we de noobs alvast weg strepen :P xd


hahaha, +1 :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 03:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
vraag dan eerst eens wie van de producers nog Fl gebruikt :P Of dat ze weten wat een compressor doet enzo dan kunnen we de noobs alvast weg strepen :P xd

ik produceer niet maar weet wel wat een compressor doet, zelfs wat sidechain compressor is. Gebruik dit zelf namelijk voor mashups :P
Ben ik nu geen noob meer? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen jor-d is hier de bekende dj
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 11:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
SoundTunerZ schreef:
vraag dan eerst eens wie van de producers nog Fl gebruikt :P Of dat ze weten wat een compressor doet enzo dan kunnen we de noobs alvast weg strepen :P xd

ik produceer niet maar weet wel wat een compressor doet, zelfs wat sidechain compressor is. Gebruik dit zelf namelijk voor mashups :P
Ben ik nu geen noob meer? :$


Je bent geen producer.. noob :P ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 11:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steuber schreef:
Ik ben zeker geen bekende, maar heb wel op feesten gestaan waar o.a. ook stonden

(Nee helaas geen hardstyle artiesten...)
- Angerfist
- Korsakoff
- Outblast
- Neophyte
- Partyraiser
- Evil Activities
- Darkraver
- Day-már

Is wel een leuk rijtje als je met deze gasten op een feest hebt gestaan :)

Inderdaad lekkere lineup :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Even kijken wie we hier hebben!

Gecko
Dj Thera
Nego
Frontliner
Lisboa-X
(Een Of2? Van Biowapon)


Euhmm rest ontglipt me eventjes :$ Sorry als ik bekende namen ben vergeten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 13:45 
 
Donateur

Volgens mij 2 van Bioweapon ;)

Voor de rest denk ik dat je de bekendste wel hebt opgenoemd.

Maar wie weet zitten er hier nog wel bekende djs op te kijken zonder een account aan te maken, Hardtraxx is ondertussen toch al een grote site geworden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

het is wel vet als ''die bekende dj's'' hier komen, maar dan draait veel in het forum alleen maar daarom. Als hun dan iets zeggen, niemand zal daar tegen ingaan ofz. Dat denk ik, ik vind het zo goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

Kryptica schreef:
Volgens mij 2 van Bioweapon ;)

Voor de rest denk ik dat je de bekendste wel hebt opgenoemd.

Maar wie weet zitten er hier nog wel bekende djs op te kijken zonder een account aan te maken, Hardtraxx is ondertussen toch al een grote site geworden. :thumbup:


@ Kryp: Als mensen aan jouw vragen wie dat er op het forum zitten vermoed ik toch de geregistreerde mensen hoor ;) En jaa vermoedelijk zitten hier ook nog wel djs die geen account hebben aangemaakt :D

@Timmer: Wie zegt dat? Mensen hebben recht om hun mening te uiten .. Wss zul je voor een deel gelijk hebben dat ze niks meer durven zeggen maar ach daar moet je je niks over aantrekken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

neej idd als je een mening hebt heb dan ook de ballen die te uiten tegen iedereen en niet tegen een bepaalde groep mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaan we nu de bekende dj;s op lsdb opnoemen?

Want die kan je niet op 2 handen tellen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 20:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
Gaan we nu de bekende dj;s op lsdb opnoemen?

Want die kan je niet op 2 handen tellen :drool:


We hebben het nog steeds over hardtraxx :P ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 09:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bekend, bekend, relatief begrip he ! Ik zou mezelf nooit bekend noemen, ik maak en release gewoon muziek die ik zelf vet vind en de reden dat ik op forums 'rondhang' is meer omdat ik ook nog een baan heb naast mn muziekgebeuren en dan kan ik af en toe wel eens een forumpje bekijken he :D

Vind t trouwens ook belangrijk om goed bereikbaar te zijn als iemand een vraag heeft of als ik ergens info kan geven :)

Maar bekend? Tja, wanneer ben je bekend he! Ligt helemaal aan de interpretatie :) Als je mn muziek ruk vind of niet kent, dan vind je me waarschijnlijk ook niet bekend. Vind je mn muziek wel erg vet, dan vind je me ook eerder bekend. Subjectief dus :D

Anyways boeie! Zolang een artiest maar doet waar ie zich goed bij voelt en zn passie in kwijt kan, dan is t goed he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 10:46 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Anyways boeie! Zolang een artiest maar doet waar ie zich goed bij voelt en zn passie in kwijt kan, dan is t goed he!

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 11:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kan het wel waarderen dat een bekendere DJ zoals Thera hier post.... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnlienden schreef:
San Miquel schreef:
Ik kan het wel waarderen dat een bekendere DJ zoals Thera hier post.... :thumbup:

Of als San Miquel :innocent:
En bekende dj's zouden idd ook wel iets meer actief mogen worden.
Lijkt me puur promotie ;)

Die zijn vooral actief als ze een release of iets dergelijks posten.. En ik weet zeker dat ze op een aantal fora hun eigen releases meelezen wat er beter kan en wat niet en dergelijke! En als ze zich echt genoodzaakt voelen om te reageren komt dat vanzelf wel :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

S-Te-Fan zet toch ook zijn eigen releases hier neer, en bekijkt ze volgens mij daarna echt nog wel.. alleen reageert hij er niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 10:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
S-Te-Fan zet toch ook zijn eigen releases hier neer, en bekijkt ze volgens mij daarna echt nog wel.. alleen reageert hij er niet op.


Volgens mij niet. Op zn profiel staat niks bij laatste aanmelding dus wsl heeft ie zich dan geregistreerd en vervolgens die posts gedaan en weer de browser afgesloten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 12:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Of hij kiest er voor om het niet te laten zien.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen