http://home.hccnet.nl/p.luijer/wrote:Lijkt me wel vet, heb alleen geen idee hoe je zon zip maakt
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Hahaha, dat heb ik wel is gedaan met een maat van mij, gewoon de bpm omhoog of laag, en dan kijken ofj e het goed hebt 
Ik zal is kijken of ik hem hier kan plaatsen,
Ik zal is kijken of ik hem hier kan plaatsen,
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Als je echt geen shit wilt jor doe je het met liveset samples .. kan nooit iets verkeerd mee gebeuren.
Hahha touchewrote:Ben eigen baas he!wrote:Hee Tom jij hebt echt niks te doen op je werk he...?!
Niet iedereen is zo handig met de computer..includingmyselfwrote:zip maken met windows doe je zo -> alle bestanden in een map zetten -> rechtermuisknop -> kopiëren na -> gecomprimeerde mapwrote:Lijkt me wel vet, heb alleen geen idee hoe je zon zip maakt
Leuk idee. Maar wat moet dit soort iets in het sub-forum algemeen..
Leuk idee! Hoe wordt de winnaar eigenlijk bepaald als er meerdere mensen de volle 15 punten hebben? Eerste die antwoordt of willekeurig?
Tof idee
Je kunt trouwens ook knippen met Nero WaveEditor, wat standaard bij Nero 7 of euh 8 zit...
Je kunt trouwens ook knippen met Nero WaveEditor, wat standaard bij Nero 7 of euh 8 zit...
-
AHardtraxxer
- 441 posts member since 2008
- last seen Sep 2013
Nou dan ben je wel een held hoor als je alles weet hoor!
Sja, als je mee doet en je weet niet hoe je zo'n contest in elkaar moet flansen dan moet je maar een mattie zoeken die dat dan voor je doet!
Ben al bezig met tracks verzamelen. Hoop eind van deze week wat gefikst te hebben!
Sja, als je mee doet en je weet niet hoe je zo'n contest in elkaar moet flansen dan moet je maar een mattie zoeken die dat dan voor je doet!
Ben al bezig met tracks verzamelen. Hoop eind van deze week wat gefikst te hebben!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
en als je wint, + respect of wat?wrote:Nou dan ben je wel een held hoor als je alles weet hoor!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dan neemt a troxx je gratis mee naar een feestje waar hij moet draaien
Goed A? 
En dan mag je zelf ook een paar plaatjes draaien?wrote:Dan neemt a troxx je gratis mee naar een feestje waar hij moet draaienGoed A?
-
AHardtraxxer
- 441 posts member since 2008
- last seen Sep 2013
Whahaha... jij snaptum! 
Nee... ik denk dat we het doen voor de kudo's
Nee... ik denk dat we het doen voor de kudo's
BUMP, word hier nog iets aan gedaan of?
je ben benieuwd kan vast niet veel moeilijker zijn als dat spelletje van frarnold