Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2010 05:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind zelf Revelations best te doen (behalve de break dan, maarja, het is een anthem). Het is een keer een Brennan Heart plaatje wat niet helemaal standaard klinkt. De synth is wel hetzelfde, maar het heeft dacht k nieuwe kicks, en een toch originele melodie vgl met wat er voornamelijk geproduceerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2010 13:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Qre8ive schreef:

@freddyadu8:
Blijkbaar meerdere mensen, anders werd ie niet zoveel verkocht :P


haha True, maar hier op het forum vind 80% van de mensen het een k*tnummer :P


ikke niet :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2010 13:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Volgens mij ben ik echt een van de weinige de Relevations wel een dik nummer vind!

Ik vind het ook wel een dik nummer,
Mss idd langs de vrolijke kant, maar dat maakt je toch goed gezind?:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2010 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

lorennzkee schreef:
freddyadu8 schreef:
Volgens mij ben ik echt een van de weinige de Relevations wel een dik nummer vind!

Ik vind het ook wel een dik nummer,
Mss idd langs de vrolijke kant, maar dat maakt je toch goed gezind?:)


idd, ik word ook vrolijk van deze nummers ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2010 14:52 
 

wanneer komt ie live dan?
er staat nergens een datum oid...
ik wil ze onderhand wel weer es binnenhalen... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2010 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Wat maakt het uit dat het een anthem is? Als het gewoon een matig nummer is hoort die gewoon niet op 7 thuis, al is het een anthem..

nou een anthem wordt vaak meer gekocht door de mensen die er zijn geweest,,,
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2010 16:09 
 

Qre8ive schreef:
Oxbow schreef:
JolleNL schreef:
Is dit ergens opgenomen?


Vraag ik me ook af


Het uitzenden ging niet helemaal goed. Er was een paar uur voor de uitzending een stroomstoring geweest in Tilburg-Zuid waardoor ten eerste de server al uitgeklapt was. Daarnaast was de router overstuur waardoor de netwerk-HDD (waar alle muziek op staat) overbelast was en er dus niet normaal muziek ingeladen kon worden. Gezien het een tijdje geduurt heeft voor het probleem gevonden was, heeft de top40 niet volledig kunnen afspelen en is er een stuk in het begin geskipped.


Whaha was echt grappig toen de stroom uitviel op school :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2010 16:15 
 

Revelations heeft idd wel een wat vrolijk thema, maar het is daardoor geen slecht nummer. Maar nr 7 verdient ie naar mijn mening ook niet.

Oh kut doppelpost :x.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2010 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Revelations heeft idd wel een wat vrolijk thema, maar het is daardoor geen slecht nummer. Maar nr 7 verdient ie naar mijn mening ook niet.

Oh kut doppelpost :x.


ga leren stefan xd , ik heb helemaal niet gemerkt dat de stroom uitviel bij ons toen ook in tilburg :/ . Revelations is geen slecht nummer, het spreekt veel mensen gewoon niet aan. Maar die belgen zullen dit wel vet vinden, dusja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2010 19:46 
 

Timmer schreef:
stefaneke schreef:
Revelations heeft idd wel een wat vrolijk thema, maar het is daardoor geen slecht nummer. Maar nr 7 verdient ie naar mijn mening ook niet.

Oh kut doppelpost :x.


ga leren stefan xd , ik heb helemaal niet gemerkt dat de stroom uitviel bij ons toen ook in tilburg :/ . Revelations is geen slecht nummer, het spreekt veel mensen gewoon niet aan. Maar die belgen zullen dit wel vet vinden, dusja :D


Ach morgen NA en AK, doen we ff. En jij was in de saturn da's centrum. Op school was d'r een hele heisa, iedereen begon allemaal te spacen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen